ivar08

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 4 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

eestis sõite s on kõige suurem oht hooletud autojuhid , kuid vastassuunas sõites saab mingil määral ka seda ennetada , lihtsalt teelt kõrvale hoides.
Muidugi kahekesi on selles mõttes turvalisem , et saab ka poes ennast vabamalt tunda , kuni teine rattaid vaatab. Minu tuttavaga juhtus selline jama , et poe eest pandi ratas kogu varustusega pihta , vaatamata sellele et oli trosslukuga kinni , nii et kasutage tgevamat lukku ja üks kaaslane ei tee ka paha . on kellega muljeid õhtul vahetada jne.

Ostnud omale ja kasutanud aktiivselt 3 aastat nüüd Ortliebi kotte.
Väga head ja vastupidavad, kuna proovisin läbi nii rulli, kui klapiga, nii PVC , kui non PVC(ehk tihendatud gordurra),
siis oman oma arvamust sel teemal.
Ortliebi kotid on väliselt kahesugused, PVC materjal nagu auto koormakate
+kerge puhastada, väga tugev , jäik(hoiab hästi vormi,kuju) seest libedam kergem asju sisse toppida, kui kinnitada külge lisakotid, mida ortlieb oma kottide tarvis valmistab ei hakka need nii kergelt vastu ratast käima .
Laperdavad vähem, kui kott ei ole korralikult pakitud ja täis, miinus ehk see , kui see üldse on miinus- on odvam:)
Non PVC ehk siis plus kotid väliselt paistab välja nagu tavaline materjalist kott,
kuid materjal raskemini puhastatav, kuna väliselt karedam. Eelmise aasta mudelid kaetud seest kummilaadse kihiga, mis teeb materjali veekindlaks, kuid see teeb materjali ka natuke ehk kleepuvaks varustus ei libise hästi selle katte suhtes. Koti täistoppimine, äärtesse asjade paigutamine on raskem, ka on materjal pehmem,
ei hoia vormi, lisakotid, kui on kott natuke pooltühi või halvasti pakitud kõiguvad küljes rohkem, võivd kergemini ka kodaratesse satuda ja vastu kummi käima hakata, materjali pehmus on peamine miinus.
Ise pooldan kindlasti rullitavaid kotte, lihtsam sulgeda, jääb veekindlam, kui saab rullida korralikult. Sulgemispotsess vajab ka vähem operatsioonilihtsalt rulli ja otsad kokku, enne klapi sulgemist tuleb klapiga kotil pingutada suudme katte nööri, siis koti ääre nööri ja siis saab klapi peale panna, kui tahate korralikult kinni panna.
Kuigi bike-paker plussil on juba ka veekindal lisakott küljes , mis on üsna mugav uuendus, saab teistele lisakotid panna.
Vaatamata kõigele on mõlemad materjalid väga tugevad, saanud mul kõvasti vatti ja pole kumbki materjal veel järgi andnud, tõsi PVC kottidele jäävad kriipimismärgid parmini peale, eriti tumedamatele.

mis on saanud vandersellidest

rullkinnisega koti saab kiiremini kinni , eriti , kui kott täis on klapiga koti sulgemine, eriti kui kott on täis võtab rohkem aega, ja no ullitav kott on natuke veekindlam, kui lohakalt panna kinni , vädetaval ka ujuv , nii, et ei juhtu ka siis midagi , kui vette kukub ujub ainult ära, HOIATUS praegu on matkaspordis müüa sarnaseid vaude kotte , vaatasin ja võrdlesin nende kinnitussüsteeme raamile , ise kindlasti vauded ei ostaks tundub kuidagi keeruline ja nõrk see kinnitus