KeiuK

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
25 meeldimist
2 postitust / 74 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kes on Filipiinidel kauem kui 5-6 kuud viibinud on vaja ka EXIT CLEARANCE paberit, mida EI SAA lennujaamast, vaid migratsioonibüroost. Turistidele saab seda "VIST" (ei mäleta täpselt) ka kohalikust harukontorist. Nendel, kel elamisluba või kahe kodakondsusega lapsed mingu heaga Intramuroses asuvasse büroosse,et sekeldusi vältida (omast käest tean).

Jah, seniks kuni PRE-ARRANGED EMPLOYEE VISA tempel pole passi tehtud. Protsess võtab immigratsioonibüroos aega 1-2 kuud, lisaks aeg mis kulub ettevõttel dokumentide kokku saamiseks. Garantiid, et sa tööviisa saad, olemas ei ole. Seniks peab ikkagi mingi tempel passis olema ehk Temporary Visitor Visa (seal ankeedis märgi põhjuseks: PENDING APPLICATION). Filipiinid on 30 päeva viisavabad, siis tuleb taodelda Temporary Visitor's Visa ja pärast seda kui uuesti pikendama lähed, tuleb sul automaatselt taotleda ACR I-Card (nagu ID kaart).

Lähemalt: http://www.immigration.gov.ph/index.php/visa-requirements/non-immigrant-visa/temporary-visitor-visa/extension-of-authorized-stay-beyond-59-days

Kus piirkonnas? Oled paikne?

Postimehe artiklis toodud 150eur on Filipiinidel 8600php, mis on alla seadusliku miinimumi Metro Manila ümbruses ja vaid natuke kõrgem kesk Luzoni miinimumist. Nõus eelmise kommentaariga - saab küll sellise raha eest inimese, kes aga:
1) püsib paigal seni, kuni midagi paremat leiab (kasvõi illegaalselt);
2) ei saa ta sinu inglise keelest aru ega sina tema dialektist;
3) sellises keelebarjääris proovi siis selgitada, kuidas asju tuleb kodus teha ja miks ta ei või lapsi kasvatada nii nagu neil provintsis kombeks on.

Odavusel on "oma hind".

Kel rohkem huvi: http://www.bles.dole.gov.ph/PUBLICATIONS/Current%20Labor%20Statistics/STATISTICAL%20TABLES/PDF/tab24.pdf

Filipiinid ei sobi siiski, kui rangelt tingimusi jargida;

  1. Kinnisvara 100% ulatuses omada valismaalane ajutise viisaga ei saa.
  2. Kuritegevust on siin kyllaga.
  3. Hea interneti ühendus on vaid Manilas. Cebu ja Davao kohta ei tea. Mujal j22b kiirus 2-3mbps kanti ja aeg-ajalt ka katkestustega.

Abielu sõlmida Filipiinidel Eesti aukonsuli juures ehk kui asi hapuks läheb, saab vähemalt Eesti seaduste järgi lahutada ;)

IT jms valgekraede valdkonnas saab Filipiinide tômbekeskustes tööd ja neil, kel tutvused ees, on veelgi kergem. Mu teada filipiinlased niisama Singapuri jääda ei saa, kui pole just seal nôutud oskustega vôi agentuuri kaudu tähtajalise lepinguga.

E-posti aadress saadetud tripi sõnumitesse.

OK, küsin kas tal oleks aega ja huvi ning positiivse vastuse puhul saate ise asjad omavahel kokku leppida.

Hmm, ma tean ühte venelannat, kes räägib ka inglise keelt ja tagalogi... Samuti õpib siin või täpsemalt öeldes kirjutab juba diplomitööd Tourism & Hotel Managementi erialal. Filipiinidel on ta elanud üle kaheksa aasta. Tõsi, ühegi reisibüroo giid ta pole ning ühtki sellist giidi ma siin ka kohanud pole. Kui tahate, et uurin kas tal oleks aega, siis saada mulle siia postkasti sõnum.

Aastal 2010 Manilas oli ülekilosid 1,5-2 ja lisatasu oli selle eest kuskil 300-400php kanti. Täpselt ei mäleta, aga kuskile sinna suurusjärku jäi. Kuna tegu on odavlennufirmaga, siis ollakse varmad kontrollima. Manilas kontrollitakse pisteliselt käsipagasi kaalu pärast check-ini, enne terminali maksu maksmist. Endale anti sel aastal käsipagasi puhul 1kg eest armu, kuna kandsin endaga ka imikut. Hong Kongis sellist käsipagasikontrolli pole täheldanud.

  1. Jah.
  2. Mu teada on Cathay ja Finnair môlemad One World'i liikmed, seega kui sa Tallinnas pagasi âra annad palu saata Manilani ja kontrolli kleeps ise ka ûle.

Saada esialgu sônum siia. Oma nôuanded piirnevad Luzoniga, turismisaartest on infot mujal piisavalt.

Olen väsimusest natuke nüri ja vajan lihtsalt kinnitust, et kui tegu on kahe piletiga ja käsipagasiga, siis vahepeal ei pea Hong Kongi lennujaamas immigratsioonist läbi käima, eks. Cebu Pacific maandub terminalis 1 ja nagu ma kaardilt aru saan, siis Finnair väljub ka Terminalis 1, lihtsalt korrus madalamal/kõrgemal ja boarding passi saab transfer deskist (E1) välja printida kui eelnevalt onlines check in tehtud. http://www.hongkongairport.com/eng/interactive-map.html?facid=Transfer%20Areas

  1. PHPdes
  2. Mu teada sellist polegi. Igal pangal olenemata välismaast on tasu või %.
  3. Väikese ületamise eest kuskil 2k trahvi (arvestatakse päevade kaupa) ja võidakse commissioneri ette aru andma kutsuda (lihtsalt küsib, et miks õigel ajal ei pikendanud ja enam nii teha ei tohi).
  4. Peaks isegi samal päeval pikendada saama, aga ise läheks vähemalt päev enne kohale. Kui just hilisel pärastlõunal ei lähe, siis saab viisa samal päeval.
  5. Ei tea.

Clarkis ja Intramuroses asuvasse immigratsioonibüroosse ei lubata lühikeste pükste, nn. alussärki meenutavate särkidega (sando), plätudega. Samas Manila kontoris nägin lühikesi miniseelikuid ja "kobedamaid" sandaali laadseid plätusid - go figure. 30 päeva on viisavaba.

Heh, sain kollaste pükste pärast miinuse? Rahvas, lugege mu kommentaar uuesti läbi... Pole väitnud, et kindlustus on paha-paha, vaid et inimene peab täpselt teadma, mida kindlustus katab. Keegi luges hiljuti Mehhikos Nissan Navarast varastatud asjade juhtumi kohta? Vôi oleks näiteks see sama naine omanud X kindlustust ja siis selgunud, et kindlustus ei kehti, kuna haigus ei tekkinud reisi ajal, vaid oli eelnevalt teada...

Tegelikult ma tahaksin veel lisada, et loo juures on kommentaarid, mis kutsuvad inimesi reisikindlustuse ostmisele. Kindlustus on hea juhul, kui sa loed selle enne soetamist sõna-sõnalt läbi... veel parem kui endal on juuraharidus (naljaga pooleks öelduna) ja käitud ainult vastavalt sellele. Muidu hiljem tuleb välja, et kindlustus ei kehti, sest "sa ei kõndinud keskpäeval kollast värvi pükstega paremapoolsel kõnniteel, mille laius on vähemalt 3m."

Selle kotivaliku ja asetusega on nagu on - oleks võinud, oleks võinud. Teine asi on see, et kui on teada, et korruptsioon lokkab ja endal midagi kiiresti vaja, siis lisarahata POLE MÕTET kuskile asju ajama minna ja loota mõttele et "see on nende töö". Kokkuvõttes - lõpp hea, kõik hea.

Ära jumala eest otsi hinna järgi! See on suurim viga, mida sa teha vôid! Otsi koht artisti järgi, tutvu ta tööga, vôrdle tätoveerimise tehnikat ja tulemusi. Eelista neid, kes on vôistlustel osalenud. Ülioluline on keelebarjäär - isegi kui sul on pilt kaasas, lahknevused vôivad tekkida varjude (shading) ja piirjoonte tehnika ûle - maitse kûsimus. Kui idee tätoveeringuks on olemas, kaalu mitu-mitu nädalat. Ja lôpuks veendu, et kasutatakse ûhekordseid nôelu ja oleks steriliseerimise aparaat masina jaoks. Filipiinidel teaks inimest soovitada kûll. "Been there, done that".

Ma lasin Estravelil järele kûsida oma juhtumi puhul (reis Euroopasse vana aeguva passiga, tagasi uue nimega). Sain vastuse, et Finnair erandkorras lubavat, KLM mitte. Estonian Air ka vist lasi, kuna peavedaja on Finnair (kui ôigesti mäletan). Eks peagi selgub...

Filipiinid? Viisasûsteem arusaadav, eestlasi kah môned, ing.k., internett, soodne kliima.

Kui Manilas viisat pikendad, siis hommikul minnes saad samal päeval asja kaelast ära. Aegunud viisaga sind lennukile ei lasta. 95% tõenäosusega tehakse trahvi kuni 2000php ja sunniviisiliselt pead viisat pikendama. (Endal läks ükskord üle tähtaja.)