improved

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
213 meeldimist
1 postitust / 508 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid
Booking sinu raha ei liiguta, ei võta seda endale, ei kanna seda edasi, ei kanna ka kuskile tagasi. Nad lihtsalt annavad hotellile sinu krediitkaardinumbri ja hotell tegutseb sellega edasi.
Seega teema on hotelli ja sinu kaardi vahel - ilmselt kandsid nad selle tagasi valele kaardinumbrile või mida iganes.
Suhtlema peab tõesti jätkuvalt kas hotelliga, et nad kontrolliksid, kas ja kuidas ja kuhu raha tagasi kanti.
Või siis pangaga, kellele võiks piisata järgnevast: 1) tasuta tühistamise kinnitus 2) hotellipoolne kirjalik kinnitus, et raha on tagasi kantud õigele kaardinumbrile 3) siis võiks pank raha sulle tõesti tagasi kanda ja vaadata ise edasi, kuhu tehing kadus.
Booking saab olla ainult vahendaja, kes forwadib su kirju edasi hotellile ja nende vastused sulle tagasi ehk siis lihtsalt pikendab otsesuhtlust hotelliga. Iseasi, kui hotell broneeringutingimustele vastu vaidleks, aga antud hetkel on raha tagasikandetehingus - kas see toimus, millal täpselt toimus ja kuhu toimus.
Liiga hägune küsimus, et vastusi tuleks. Proovi konkreetsemalt loetud postituste põhjal.
Praegu on umbes nagu: "Soovin osta auto. Kust saaks parima  hinnaga? Mis peaks seal sees olema? Kuhu sellega sõita võiks?"
Hea tahtmise korral saab pika vastuse kirjutada, aga kui täpsemalt suunad küsimused, siis saad asjalikumad vastused.
Hakatuseks esimene vastus. Lend - Tripis sooduspakkumiste rubriik kubiseb Aasia pakkumistest, need kõik ongi head hinnad.
Eriti Aasias, aga ka Araabias, on ka Priority Passi lounge'ide tase piisavalt hea. Tuleb küll lennujaamades guugeldada lennujaama nimi + best priority pass lounge, et parim leida, mõnel pool on tõesti vahe tohutu.
Ka kõige halvemates lounge'ides (ehk siis Euroopa) kipub olema alkoholi lademes, seega ennekõike sobib alkoholisõbrale.
Teiseks ilmselt siis, kui kasutada väga teadlikult - nagu eelpool mainitud Tallinna lounge'is hommikusöögi söömine ja miks mitte ka lühikesel Euroopa vahemaandumisel sealt läbiastumine, et mingi võileib või veepudel/muu jook sealt kaasa võtta. Ja üldse arvestades, et sööd lounge'is, selle asemel, et varaste lendude puhul hotellis hommikusöögile ponnistada või hilisemate lindude puhul toituda enne lennujaama sõitmist linnas.
Kolmandaks palju Aasias reisides ja kasutades lounge'i ka AirAsia või teiste odavlennufirmadega lennates. Tihti väiksemad lennujaamad on seal hullumajad, kus ei mahu istuma ega astuma, ja lounge on see tühi rahu oaas, kus saad oma lendu oodata ja midagi näksida. 

Tasub ära ennekõike üksi reisides ja piiramatu juurdepääsuga Priority Pass, kui iga kord hakata 1-2 inimesele sissepääsu ostma, läheb kalliks. 27 USD vist inimese kohta? Seega 54 USD lisaks sinu tasuta sissepääsule, kui naise-lapse kaasa võtad.

Ütleksin, et pigem ärireisija teema, mitte perega reisides. Ärireisijale (eriti iseendale tööandjal) on lounge mugav koht, kus teistega võitlemata mobiili ja sülearvutit laadida ja e-mailidele vastata või pisut tööd teha. Võimaldab osta ka põhilennufirmadega (Finnair, Lufthansa, Turkish) vajadusel pikema ümberistumisega odavama pileti, mitte tingimata pushida 1-2 tunnist ümberistumist, sest tead, et võid 4-5 tunnise ümberistumise aja lounge'is veeta ja seal tööd teha (selmet kiiresti koju/kohale lennata ja siis hakata tööd tegema).
Ei maksa väga südamesse võtta, mida kuskil Aasia lennujaamades arvatakse. Mul on võtnud näiteks Singapuris 15 minutit aega tuvastamine, kas Eesti kodanikku on lubatud ilma viisata Taisse lasta. Vahel võtab kümmekond minutit, et veenduda, kas Eesti on ikka Euroopa Liidus ja kas Soome või Saksamaale on lubatud ilma viisata siseneda vahemaandumiseks.
90% check-ini töötajatest pole sellisest riigist nagu Eesti mitte kunagi varem kuulnud, ja kuna tundub, et nad oma pea, saba ja karvadega vastutavad selle eest, kes lennukisse lubatakse. siis mõnikord jõuabki Eesti reisija küsimus vahetuse juhatajani ja sealt veel kõrgema juhatajani.
Aga lõpuks selgitatakse tõde ja reisija õigused siiski välja. Kui check-ini töötaja liiga teeb, tuleb lihtsalt hierarhias kõrgemale liikuda.
Lisaks niipalju, et väga pikalt ei pea ette otsustama, võib ka ilmast lähtuda ja vaadata, kuhu parasjagu sadu ennustatakse ja kuhu mitte. Siselende on palju ja ka kohalikud otsustavad viimasel minutil, seega hinnad ei kerki kõrgustesse.
Näiteks Bangkoki rahvusvaheliselt lennujaamalt Chiang Maisse maksab pilet homseks 7. septembriks 1500-2300 bahti (40-60 eurot).
Kui osta reedeks, 7. detsembriks, on piletihind 1700-2500 bahti (45-65 eurot).
Kui mingi promo käigus osta, siis mis nad ikka alla hindavad, 400-500 bahti ehk 10 eurot umbes. Pole raha, mille pärast tõmmelda.
Jah, arvustuse jätmine on alati abiks, tuleks pingutada ja viitsida seda teha, kui on midagi asjalikku öelda.
Üldse mulle tundub, et kompensatsiooni nõudmine ja tühistamine Bookinguga on keeruline nende süsteemi tõttu, et nad jätavad raha kättesaamise majutusasutusele, ise võtavad ainult oma 20% vahelt. Ja tundub, et seda raha on nad ka kohe valmis kompensatsiooniks pakkuma, aga kuna ülejäänud majutuseraha üldse ei liigu läbi nende, vaid on majutusasutuse ja kliendi vaheline asi, siis selles osas klient on oma murega üksi.

Mulle see Bookingu süsteem ka alati meeldis - et maksan majutuse eest reeglina alles hotelli jõudes - aga sellel on oma halvad kohad ka.

Peamiselt olen bronninud Expedia (Hotels.com) kaudu viimasel ajal. Bookingust võtnud ainult siis, kui seal on tõepoolest odavam (90% juhtudest ei ole odavam). Vahe on selles, et Expedia võtab raha reeglina ise kohe bronni tehes maha - majutusasutus siis ilmselt kord kuus arveldab Expediaga, kliendina ma ainult küsin hotellis üle, et "kõik on makstud, eks? "
Probleemi tekkides on alati lihtne suhelda Expediaga - ja kuna minu raha on 100%  läinud neile, siis nõuda sealt kompenseerimist.

Tagantjärele pole küll kompi nõudnud, aga üks hiljutine näide:
broneeritud tagastamatu hinnaga korter "rannas", kaardilt ilusti näidatud asukoht, raha võeti maha bronni tehes Expedia poolt. Ööbimispäeva hommikul Google Maps paigutab kangekaelselt hotelli pärapõrgusse - väike research näitabki, et 2 km eemal. Helistan Expediasse, ütlen, et ma sinna küll ei taha, et tühistage mu tühistamatu bronn, võtan midagi muud. "No problem, sorry about that", kogu raha oli sama päev kaardile tagasi kantud. Küsiti, kas vajan abi uue majutuse leidmiseks - ütlesin, et saan ise hakkama.

Kuidas oleks Booking lahendanud olukorra? Sealkaudu bronnides oleks raha mu kaardilt maha võtnud majutusasutus. Kellega ja kuidas ja kui edukalt ma oleksin pidanud suhtlema raha tagasisaamiseks samal päeval majutusest loobudes? Seejuures majutuskohta kohale minemata?

Arvustuste osas - Hotels.com pidevalt pakub vähearvustatud hotellide/korteritega võimalust premeerida arvustuse kirjutajat ühe lisaööbimisega tasuta öö saamiseks. 10 ööbimisega saab ühe tasuta öö ehk põhimõtteliselt on see 10% allahindlust ehk minu puhul maksab see tasuta ööbimine keskmiselt 5-7 eurot (50-70 euri keskmine täisöö hind).. Mitte midagi erilist, aga siiski mingi tasu arvustuse kirjutamise eest.. Booking ei paku ju mingit boonusprogrammi ega ka arvustuse  eest sentigi.
Siiski - oleneb, kuhu reisida. Terve maailma check-ini töötajatele on pandud kohustus veenduda, et lahkuval reisijal on õigus siseneda viisat nõudvatesse riikidesse ja et nad lahkuksid sealt ka õigeaegselt. Selgitamatu ebakõla korral ei lubata reisijal Tallinnas lennukisse siseneda.

Kui nüüd küsimus on selles, kas Eesti riiki (ehk siis piirivalvureid kui riigi käepikendust lennujaamas) huvitab sinu tagasilennupilet - ei, mitte karvavõrdki.
Hinnaerinevused tulevad mitmest tegurist.
1. Taksol ja taksol on vahe. Kõige odavamad on need, mille pakiruumi täidab gaasiballoon, nii et sinna mahub heal juhul üks kott, teine läheb juhi kõrvale eesistmele. Kaks reisijat mahuvad taha või 2+1 laps või 3 täiskasvanut väheste kohvritega ja äärmise ebamugavusega.
Siis hüppab hind ca 200 bahti ja järgmine autotüüp on nagu meie mõistes takso, mahub 3 täiskasvanut või 3+1 laps (limousine service). 4 täiskasvanut läbi häda või võtavad järgmise autotüübi, veel 100-200 bahti kallima minibussi või mingi lukssedaani.
Reisijate arv mõjutab ennekõike autotüübi valikut - ja seeläbi hinda. Üksinda sõites saab 800-ga, sest sõidad kõige odavama taksoliigiga, neljakesi saab 1200-ga, sest neli inimest lihtsalt ei mahu koos kohvritega kõige odavamasse taksosse ja nad saavad oma 1200-ga hoopis teisest klassist teenuse.

2. Hinnad erinevad lennujaamast eri randadesse ja vastupidisel suunal.
Kuid taksomaffia on need konkreetselt fikseerinud. Rannast suvalisest tänavaletist ostes on baashind 100% sama kõigile müüjatele (iga taksotüübi jaoks küll erinev). Sobivaks komisjonitasuks loetakse 100 bahti, mõni võib üritada algul rohkem küsida, kuid reeglina müüakse automaatselt baashind+100 bahti hinnaga. (Kallimal tüübil võib olla üle 100, pole kursis, pole neljakesi sõitnud, max 2-3 inimest.)
Lennujaamas konkureerivaid lette ja suurema komisjonitasu küsimist pole, letis on ainult 100% fikseeritud hinnad (iga taksotüübi jaoks erinevad).

Kes üritab varrukameestega, riskib pigem rohkem maksta või hea kauplejana suudab pääseda leti 100-bahtisest komisjonitasust (aga kas selle 2,5 euro nimel on mõtet tõmmelda ja varrukaid sikutada?).
Kuid fikseeritud baashinnast allapoole ei lase ükski taksojuht hinda. See on maffia poolt kehtestatud ja lõpeb autole kurvalt, kui kuidagi välja tuleb, et keegi dumpingut teeb.
Hostelid tõesti kipuvad olema keskmise hindega 9-10, sest hindajad on vähenõudlikud. 5,6 on tõsine ohu märk, eriti hosteli puhul.
Booking vahendab kõike, nii viietärni luksust kui peldikuid. Peldiku tunneb ära järgnevalt: 1) reiting on madal, näiteks 5,6 hostelil 2) arvustused on halvad.
Põhimõtteliselt Booking vahendabki peldikut, ning lisab reitingu ja arvustustega põhimõtteliselt juurde hoiatuse: see on peldik, põhjuseid loe eelnevate külaliste kommentaaridest.
Kui sa selle koha broneerid, vaatamata vilkuvale hoiatusele "ettevaatust, see on peldik", siis Bookingut väga süüdistada pole mõtet. Lisa ainult oma arvustus ja halb hinne, et seal broneeriksid ainult need, kes on tõesti peldikuga rahul.
Kui oled foorumeid uurinud, siis tead, et Ko Samuil on vihmahooaeg oktoobrist detsembrini, erinevalt ülejäänud Taimaast.
Ilmselt siis ka tead, et eelmisel aastal olid suurimad vihmad hoopis detsembris ja jaanuaris.
Igal juhul mingi aeg oktoobrist jaanuarini vihma tuleb, ja alati ka kõvasti. Aastad pole tõesti vennad, nii et ette ennustada ei oska keegi. Vaata, kuidas sel aastal ilmaga läheb.
Oleneb, kus sa seal olla tahad, aga põhikuurortides (Chaweng jne) on kanalisatsioon ja vee ärajuhtimine jäänud välja arendamata sadu hotelle ehitades. Kui vihma kõvasti sajab, siis mingid päevad on vesi kindlasti põlvini.
Igal juhul on risk tõsise vihma otsa sattuda pisut suurem kui mujal Tais sel ajal. November-detsember sobib ilusti Ko Changile ja sinnakanti.
Huvitav, et te nende varrukameeste otsa nii satute?
Grab on tõesti hea variant. Kui seda ei viitsi tellida, siis ametlikud letid on üksteise otsas lennujaamas, hinnad on mustvalgel kirjas, tingida ei saa. Maksad letis selle hinna, mis kirjas, saad kviitungi ja sellega sõidad.
Minu arust oli Karon viimati 800, hind on takso eest, kuhu mahub kaks inimest + nende pagas (üks suur kott taha, teine esiistmele). Kui on 3-4 inimest ja 3-4 suurt kotti, siis tuleb ilmselt võtta 1000-bahtine suurem takso.

Pole ka näinud, et hind oleks mingi vahemik või et erinevates lettides oleksid erinevad hinnad. Igal pool on hind sama, tingida ei saa hinda ei üles ega alla - ametlikes lettides on suhtumine nagu Euroopas, kõigil on savi, kas sa sõidad või mitte.
Oleneb, kus viibid seal ja kui palju viitsid sebida.
Nii lühikese reisi puhul soovitatakse Helsingiga jamamise asemel pikendada piiril saadud 30-päevane viisa kohapeal.
Üks võimalus on esimese 30 päeva jooksul lennata paariks päevaks  mõnda naaberriiki, tagasi tulles saad piiril uue 30-päevase.

Teine võimalus on siis minna kohapeal immigratsioonibüroosse (kui selline kuskil lähedal on), võtab aega mõne tunni ja maksab vist 1900 bahti inimene, et pikendada veel 30 päevaks. Ega põhjus kedagi ei huvita ja midagi tõestama ei pea, lihtsalt reeglina on seal palju inimesi ja tuleb järjekorras passida mõned tunnid. Pole kuulnud, et väljavõte kedagi huvitaks.
Puhtteoreetiline probleem võib tekkida Tallinna lennujaamas, kus check-ini töötaja on kohustatud küsima tagasilennupiletit, mis oleks 30 päeva sees. Teoorias peaks "pikendan kohapeal" olema piisav vastus, aga sõltub töötaja koolituse tasemest. Kui seal jaurata ei viitsi, võib igaks juhuks teha reisibüroo kaudu libabroneeringu, mis hiljem tühistada.
(Üks tuttav sattus Tallinnas sellise ebapädeva inimese otsa, tegi kohapeal mobiilis Norwegiani broneeringu Bangkok-Stockholm ja tühistas selle kohe pärast check-inis näitamist. Norwegian lubab 4 tunni jooksul tasuta tühistada mistahes broneeringu.) Aga see on väga puhtteoreetiline takistus.

Kolmas võimalus siis sebida kõik need pangaväljavõtted ja passipildid ja dokumendid ja 50-60 euro eest ametlik pikk turistiviisa võtta.
1. Kui Istanbuli valimise kasuks räägib tasuta hotell, siis seda loodaks ma 3. novembril kõige vähem. Artikkel juunist 2018 räägib, et Atatürki sulgemine mõjutab 62 lennujaamahotelli. Kui palju neid uue lennujaama ümber praeguseks on, eriti veel 3. novembriks? Ma pakuks ülimadalat tõenäosust, et Turkish Airlinesi tasuta hotellivõimalus 3. novembril töötab. Pigem tuleb endal hotell osta kesklinna või ööbida terminalis, kus ilmselt on pooled pingid paigaldamata veel.

2. Tõenäoliselt Turkish novembri alguses tühistab meeletult lende. Viimane sarnane olukord oli aasta-pooleteise eest, kui Istanbulis oli lumetorm ja inimestel kulus kuni nädal, et koju saada.

Samas kui Turkish ei lenda, siis Turkish vastutab selle eest, et sind Atlantasse toimetada. Uut piletit ei anna sulle reisibüroo, vaid seisad koos 150 inimesega Tallinna lennujaamas Turkishi letis ja nemad vaatavad, kuidas sa Atlantasse jõuad.
Ameerikasse on tohutu ülepakkumine, kindlasti pole raske leida sinnalennuks uut võimalust. Kui sul on Turkishi pilet kahe 23-kilose kotiga, siis samamoodi saad lennata ka asenduslennul, isegi kui pakutakse piletit lennufirmasse, kus muidu lendaksid 0 või 1 pagasiühikuga ja iga lisapagas maksaks 50-60 eurot.
Tagasi aga saaksid ikka lennata Turkishiga novembri lõpus või detsembris, kui uus lennujaam on ilmselt paika loksunud.

Mis probleeme tekkida võib 3. novembril, seda ei oska sulle praegu ükski büroo ega astroloog ennustada.
Kindlasti on turvalisem lennata mõne teise lennufirmaga, aga mõni asi räägib ka Turkishi kasuks - 2 pagasiühikut, parem teenindus pardal, 1 ümberistumine/uus lennujaam (kui lend toimub).
Kusjuures kuuldavasti otsing TOP 10 busan tripadvisor
ja TOP 10 pohang tripadvisor toimib isegi enne sihtpunkti jõudmist.

Ise eelistan just Tripadvisori nimekirju, mitte ülejäänud kümneid nimekirju, sest seal on garanteeritud kommentaarid viimaste tundide-päevade-kuude jooksul, a la "kuulge, see on remondis ju augusti lõpuni", "augustis pole seal küll midagi teha, hooaeg on märtsis" või "ma ei tea, kes seal enne hindasid, aga see on nüüd küll täiega alla käinud".
Väike hoiatus siiski Turkishi suhtes.
Uue Istanbuli lennujaama avamine on planeeritud 29. oktoobrile.
Teoorias pannakse praegune Atatürki lennujaam kinni ja kõik lennud lähevad uude lennujaama üle 30.-31. oktoobril.

Kui edukalt see kõik reaalselt läheb, seda näeb novembris.
Ka parimal juhul on oodata meeletut segadust.
Novembri alguses on võibolla kolitud, äkki kolimine edasi lükatud kas nädal või kuu või paar kuud.
Võibolla lennatakse mõlemast lennujaamast korraga.
Turkish ilmselt tühistab sadu või tuhandeid lende.

Kindlasti pole mõtet foorumiteemas näpuga järge ajada, kuidas ja kust tasuta hotelli saab.
Kui kolimine on toimunud, siis kui korralik hotellide infrastruktuur seal uue lennujaama ümber üldse on? Kui edukalt mingid ööbimised toimima saadakse?
Kui peab ise hotelli võtma, siis kui edukalt toimib transport uude lennujaama?
Palju sõltub sellest, kui varakult või hilja novembris see lend toimub. Aga valmis peab olema ootamatusteks ja kiireks reageerimiseks uuele infole. Kõik praegused foorumi õpetused, kuidas tasuta hotelli küsida, millise rongiga linna saab, millist hotelli valida jne on tõenäoliselt aegunud..
Mine oma Agoda profiili ja muuda krediitkaardi info seal ära.
17. augustil ilmselt Agoda üritab võtta raha sellelt kaardilt, mis parasjagu on registreeritud sinu kontole.
Jah, oleks see kolehotell tellitud kallima hinnaga Bookingu kaudu, oleks tuba lausa läikinud ja prügi välja viidud. Spaa oleks aga sisse lülitatud.
(OK, selge see, et ainult Priceline (Booking, Agoda etc) ja Expedia (Hotels.com etc), kelle kaudu käib 90% majutustest. suudavad oma andmebaasi kaasajastada, ei maksa loota, et ükski odavpakkuja on selleks võimeline.)

Aga kui pelgate Amomasid ja sihukesi pakkujaid, ostke Bookingust või Hotels.comist ja kasutage hinnagarantiid (tehke Amoma pakkumisest screenshot ja saatke läbi hinnagarantii lehe taotlus - veendudes enne, et on tõesti täpselt sama tuba, samad tingimused hommikusöögi ja muu osas).
Saate minutite jooksul järgmise kirja:

We have received your Price Guarantee request on your booking number XXX.
We were able to validate the lower rate found and will match it. We will release a credit in the amount of 16.26 EUR to your bank within 24 business hours. Please check with your bank in 30 days for the status of your refund. You will receive an email confirming the refund.
Thank you for doing business with us and we look forward to serving you again in the future.

See on ainus vaste, mis mul tuleb Amoma peale postkastist. Kuskil hotellis on olnud Amoma hind 16 eurot odavam kui Hotels.comis, seega tegin Amomast screenshoti, bronnisin Hotels.comis kallima hinnaga, minut aeg hiljem saatsin Hotels.comis hinnagarantii taotluse ja paari tunni pärast tuli see kiri ning krediitkaardile ilmus raha tagasi.
Toimib sama edukalt Bookingus, Agodas jne.

Saate Amoma hinna, ent Bookingu või Hotels.comi teeninduse. Või kui see Amoma pakkumine siiski ei vasta 100% Bookingule, on mingi teine toatüüp või hommikusöök puudu või midagi muud vähem, siis te ju reaalselt ostategi millegi poolest odavama ja halvema teeninduse.

Teoorias jõuab täpselt, aga kui kuskil on saba, siis jääd maha. Võta hilisem lend. Paadile saab käigupealt, aga kui peatud patongis, katas või kuskil, siis ilmselt nagunii võtad transferi + laevapileti päev-paar varem kuskilt putkast, sest ise kohale taksotades ja sadamas laevapiletit ostes hinnavõitu ei saa või on see tühine. 

Nad pakuvad nii odavat hinda, et ei jaksa Eesti domeeni eest maksta, siis oleksid kahjumis.
Tegelikult on muidugi oluline, millise suure edasimüüja kindlustust nad vahendavad. Ehk mis on see firma, millega reaalselt välismaa haigla või arst suhtleb kindlustusjuhtumi ja rahasaamise osas.
Tegelikult pole neid vaktsiine tõesti palju.
On tüüfusevaktsiin, mis kestab 3 aastat. See võiks olla tehtud või uuendatud igal juhul.
On difteeria-teetanus, mis kestab 10 aastat.
Ainult need võibki põhivaktsiinideks lugeda ja need võiksid igal täiskasvanul olla tehtud.

A+B hepatiit võiks ka olla tehtud kõigil, aga see on pikem ja kallim kolmeosaline protseduur, kus vist esimesed süstid ei pakkunud veel täiskaitset või üldse kaitset. Seega nende puhul heal juhul on mõttekoht, et kas on püsivust kolm korda käia (oli vist 1.  süst + kuu aja pärast uuesti + 6 kuu pärast uuesti = eluaegne kaitse). Ja iga käik vist ca 50 euri.
Põhivaktsiinid võiksid alati igal inimesel tehtud olla, Aasiasse sõit on pigem põhjus asja peale mõelda ja kabinetist läbi astuda. Ühtegi sellist vaktsineeritavat katku, mis ainult sealkandis levib ja mujal maailmas mitte, pole olemas, tegu on lihtsalt keskmisest räpasemate riikidega hügieenilt, kus on baktereid soodustav troopiline kliima.

Pole ühtegi põhjust, mille poolest inimene on parem, tervem, edukam, jõukam, kui põhivaktsiinid on tegemata, küll aga leiab põhjuseid, miks nendest hoidumine võib olla vale otsus.
Mõneks päevaks saab sõita Koh Sametile (4-5 tundi takso-minivaniga).  Hommikul startides check-ini ajaks oled kohal.
Hua Hini lähedal on ka palju erarannaga kuurorteid.
Hua Hini keskuse avalik rand midagi meeldejäävat pole, Tai TOP 50 ranna sekka ei kuulu, aga koht esisajas tuleb ära.
Eks foorumis on juba piisavalt infot. Sõltub pakettreisi iseloomust.
Kaks nädalat ainult Bangkokis on küll liig, aga ju on midagi muud ka planeeritud,
Bangkoki puhul on oluline hotelli asukoht sõltuvalt sellest, mida on seal kavas teha.  Liiklemisele võib muidu päevas kuluda tunde, kui asukoht on ebasoodne.
Jube kiiresti leidsid :)
Google arvab, et 7.  juulil alles registreeriti see domeen, ja vaevalt kaks päeva hiljem on keegi Tripist juba natist kinni saanud :)