kaarelk

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 15 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Hei.

On kellelgi viimasest ajast kogemusi magamisega Girona lennuväljal ?
Paistab, et laekun sinna kuskil kesköö paiku ja lend läheb 6.55.
(vabandused mitteesti klaveri asjus).

Paraku varem startimine hakkab suht keerukaks minema see reedehommikune start ongi homme hommikul (ja hetkel olen ma isegi veel Eesti teises otsas):P

Niipalju kui ma hetkel vaadanud olen siis kiirteekulud jäävad Saksa-Prantsuse variandi puhul ca 55 euri + (poolas 20?) vs. Austria - Itaalia kaudu ca 100-140 . Nii et vahe on olemas aga mitte väga katastroofiline.
Samas ajafaktor saab ilmselt otsustavaks, kuna tegu on ka pigem kolimise kui reisiga. (Aga ma ise lendan nädala pärast tagasi, sellest ka kiusatus ehk keerulisemalt sõita).

Need kaks üldjoontes mu enda "konservatiivne" ning "huvitavam" trass ju ongi. Ning google.maps annab sõiduaja vaheks vaid paar tundi.
Küsimus pigem, et kui realistlik see ajahinnang 37h selle lõunatrassi puhul on. Ning kas asi on ka suuremaid kulusid väärt ?

Shveitsist läbisõit tundub olevat lühikese aja vältel küll võimatu kuna seal paistab olevat saadaval vaid aastane kiirtee litsents (kui ma asjast väga valesti aru pole saanud)ja see ajaks kulud väga ebamõistlikuks.

Paraku see (irooniline?) link ei vastanud eriti mu ebapädevalt esitatud küsimusele.
Teadmisest, et rongid linna väljuvad 2 korda tunnis või bussid 3 korda on vähe kasu kui pole teada kaua neil kulub kohalejõudmiseks. Pigem olid siin oodatud inimeste arvamused teemal kas paariks tunniks linna külastamine on võimalik ja ka ettevõtmise vaeva väärt. Lennujaamast jalutuskäigu kaugusel paistab igaljuhul vaid tühermaa (ootuspäraselt).

Peaksin Milanos aega parajaks tegema 16.50 - 21.55 ... Lennud samast (1) terminalist ja pagas peaks rändama omal käel. Jätab selline ajakava aega ka millekski muuks kui lennujaamas istumiseks ja igavlemiseks? Kui "jah", siis paluks ettepanekuid.

Pilli käsipagasina kindlasti ei aktsepteerita, kui küsida selle kohta lennuliini infost, samas pilliga check-in`i minnes on lood enamasti teised (isiklik kogemus eesti õhuga: infoliin = ei mingil juhul; helpdesk lennujaamas = asi on meeskonna otsustada; check in ja meeskond = ei ühtki küsimust). btw. eesti õhu lahke personal olevat vajadusel ka pille stjuardesside riidekappi surunud.
Seega oleks igati abiks kellegi lendamiskogemus.
Jutt just gigbagist, mis on ikkagi korralikust kohvrist omajagu väiksem ja seni ka ilusti ülemistesse pagasihoidlatesse mahtunud.
Ilmselt pole ka eestis teab mis palju pille mis oleks kallimad, kui viimasel hetkel ostetud mandritevaheline lennupilet (nii et eelmainitud variant jääb kindlasti ära) :P

Edit tulevastele lugejatele: siin ja edaspidi pidasin mina pillina silmas kitarri, tonlist aga ilmselt igasugust muusikainstrumenti. Sellest ka väike segadus.

Paraku ei ole, kuna sain piletid kõik ühe ühikuna Austraalias baseeruvalt travelagent`ilt väga minimalistlikus e-formaadis. Aga eks ma siis uurin natuke põhjalikumalt lennufirma webi.
Tänud igaljuhul.

ega akusti (paarikilose?) kaalu arvelt muidugi see 23 kilo täis ei tule ka, pigem pidasin silmas seda, et tegu on täiendava äraantava pagasiühikuga.

Tänud eelnevale vastajale, aga siit täiendav küsimus.
Juhul kui pill pagasisse anda, kas selle eest nõutakse lisatasu (ettenähtud ühe kuni 20kg pagasi koha saab juba täitma seljakott). Ning kui jah, kas see arvutatakse kaalult (tavaline ülekilo hind?) ja tuleb kohe sulas ära maksta ?

Plaanis siis lendamine Austraaliasse käsipagasiks kitarri gigbag nii pilli- kui läpparikotina ja loomulikult ületab see igasugused käsipagasi suurusenõuded. Esimene ots on Tallinn - Milano eesti õhuga ja selles osas muret pole (kunagi pole probleeme tehtud). Samas üle ookeani lennu pagasipoliitika on mulle täiesti tundmatu.
Seega ehk on kellelgi kokkupuuteid pillikoti (või muu suure käsipagasiga) Etihadiga lendamise osas ? Abu Dhabis ka lennuki vahetus, aga samas terminalis nii, et seal check-in`i või turvakontrolliga probleeme ei tohiks tulla.

Pilli kerge mõlkimise osas ma tegelikult väga ei põegi (pilli amortisatsioon on ilmselt ammu ostuhinna ületanud), aga millised on võimalikud lisatasud juhul kui pead kitarri tavapagasisse andma ?

Teema küll aegunud, aga vastus > 235 AUSD (ehk siis austraalia dollarit) = 2580.35 EEK ja hind on tõesti taas 5 dollarit kõrgemale hiilinud.

146 euri on aastane premium poliisile, mis katab kokku kuni kuu aega reise ükskõik kuhu, aasta jooksul. Regulaarsele reisijale on see selgelt parim pakkumine, ehk hinna poolest saaks ka pisut odavamalt, aga tingimused on absoluutselt teisest klassist kohalike pakkujatega võrreldes.

Worldnomads on iseenesest ihi edasimüüa või siis hipim allharu, niipalju kui ma nende webist aru saan. Ja selle võrra ka pisut kallim.

Pole varem kindlustusteemadega kokku puutunud, seega võimalik, et loll küsimus:
aga kas eelpool on kirjaviga või ongi viimase kahe aastaga kindlustushinnad igalpool nii tohutult tõusnud ?
Hetkel küsib ihi web mult 301 päeva eest ilma mingite lisadeta 1034 EUR !
(140 euri on ka muidugi ootamatult odav)
asjatundjate kommentaarid igati oodatud ...