Viimased kommentaarid

Lugegem. Aitäh!

Kas keegi on kedagi volitanud ja maksnud 21 eurot?

AirBaltic Adventure jatkus sellega, et ma pidin kaks korda uue lennu valima, sest nad oskavad vága usinasti lende tühistada.
Viimane kord pidin leppima "lihtklassiga", kuna turistiklass "oli otsas".
See táhendab, et pead pagasi eest juurde maksma võı reisid ainult ühe káekotiga.

Tõesti naljakas, aga mul õnnestus lõpuks osta sama AB pilet 83.23 euro eest, kui hakkasin paralleelselt bronnima Türgi aeru lendu.

Nagu mingid monitoorijad jaksaks pidevalt jälgida, mis päringuid serverisse saadetakse.

Hinna muutumine bronni jooksul on lihtsalt turundustrikk.
Kui ma lähen tagasi nende soodukaleheküljele, siis pakutakse samale lennule nagu eelmine kord EUR 78.33
ja kui ma nende "teenuste" kadalipu läbin on järelejäänud piletid jälle EUR 103.22 (Ajax muudab selle hinna efektselt sinu silme all "reaalajas").

Proxy'ga võib nende proget pisut lollitada, aga sul ei õnnestu midagi alghinnaga osta.

Kas sellega ei peaks tegelema tarbijakaitse?

Üks küsimus veel:

Tallinn-Riia-Istanbuli ühe otsa pilet on neil u 30 E odavam, kui Riia-Istanbuli pilet, kuid sisaldab u 17h ööbimise otsimist Läti pealinnas (kahe lennu vahel).
Kui ma ostan Tallinn-Riia-Istanbuli pileti, aga jõuan ekskursiooniks ettenähtud 17 h jooksul Riia lennujaama mingite teiste vahenditega (s.t. ei sõida AB lennuga Tallinnast Riiga), kas ma tohin Riiast Istanbuli edasi sõita või on neil mõni konks varuks?

Jeesuke, kui palju põnevat juttu.

Ja kas Meie moderaatori läbivalt tarvitatud "to: pakkam" on kah juba Õigekeelsuskomisjonis heaks kiidet?

Mis mõttes "unicode pane eesti"?
Kas meil on oma UNICODE või?
http://en.wikipedia.org/wiki/Unicode

Lõuna-Koreas saab peaaegu igale poole rongiga. Mugav ja odav.
Busanis puhub kogu aeg tuul. Aprillis on väga kena ilm. Midagi väga erilist seal vaadata pole peale Taejongdae või Bomeosa.
Soovitan sõita edasi Jeju'le või pigem Gyeongju'sse.
Seouli ümber on ju ka küllalt tegemist.
Miks just Busan?

Ei tea aga väidavad et:
Goroka to Madang (6hrs): catch bus at main market or west bus stop. Listen for the Madang call or just ask the bus driver. Approx departure times 0730 - 0830 hrs. Bus fare is K30.00

http://www.easternhighlands.com.pg/tourism.htm

http://www.lonelyplanet.com/thorntree/thread.jspa?threadID=1926039

Esiteks pakun, et valisid vale foorumi.
Küsi ka neilt:
http://foorum.hinnavaatlus.ee/viewforum.php?f=14&sid=49d387325b512437f4ff39bf8cbf0892

Teiseks täpsusta, mis arvutit ja operatsiooni süsteemi kasutad.

Hädapärast saad suvalisi tähti nokkida siin:
http://www.hot.ee/munja/script/Scriptreplacer.html?getData=9LatinByTranscript&getCaption=8English

Ärge siis unustage, et Burgundia hertsogiriik (http://en.wikipedia.org/wiki/Duchy_of_Burgundy) on ühiseuroopa klassikalise muusika (http://en.wikipedia.org/wiki/Franco-Flemish_School) häll. Kui prantslased ja Habsburgid selle riigi hävitasid, siis levis see helikeel nende valdustes üle kogu Lääne-Euroopa.

Burgundia idealiseerimine kestab Flaamide seas muide tänini.

Käisin Lublini ja Vysný Komárnik'u kaudu.
Hobuveokid küll ei pidurdanud. Seeeest oli maastik vaheldusrikkam, kui Krakòwi kaudu tagasi tulles ja isegi mõned huvitavad paigad jäid teele:
Bohoniki,
Soce,
Kazimierz Dolny,
Korzeniowy Dõł,
Zamość,
Krasiczyn,
Sanok,
Beskidy ...

Kohaliku giidi leiate näiteks Kunmingi rongijaamast, aga mina olen alati reisinud omal käel.

Soovitaksin kõiki piirkondi, kuhu vähegi söandate minna. Yunnan on kõige mitmekesisem Hiina valdus.
http://wikitravel.org/en/Yunnan_Province

Dali on turiste täis, kui see teid heidutab.

Lijiangist saab bussiga Tiigrihüppe kuru juurde, mis on üsna põnev matkarada.

Minule meeldisid siiski enam Jinghong'i ümbruse troopilised mäed.

Tiibetlasi näeb Shangrila's ehk Zhongdian'is.
Minu meelest olid Gansu tiibetlased piisavalt naturaalsed. Tiibetis on ainult üksikud hiinlaste kolooniad. Muidu on see üsna lindprii kõnnumaa, kus võib kulda kaevata ja tiigreid küttida.

Tiibetlased elavad peale nn Tiibeti (Xizang) veel paljudes teistes Hiina maakondades: Qinghai, Sichuan, Yunnan, Gansu...

Pealegi unustatakse tiibetlastele kaasa tundes kõik teised Hiina väikerahvad, kellel ei ole pooligi neid õigusi, mis on tiibetlastel. Yunnanis on neid palju.
http://en.wikipedia.org/wiki/Dongba
http://en.wikipedia.org/wiki/Yi_script
http://www.google.com/images?client=opera&rls=en&q=Jingpo&oe=utf-8&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=et&tab=wi

Tiibeti kiltmaa loodus on vististi ligipääsetavam Qinghai maakonnas, kus on vähem poliitilisi pingeid.

Ei näinud enam midagi sellist.

Maksin mina ka kiirteede kleebise eest, aga kahepäevasel reisil polnud sel suurt mõtet.
Kiirteed olid tõesti head, aga Slovakkia on nii väike ja vaatamisväärsusi täis, et saad iga kord umbes pool tundi sõita.
Sama hästi võid kiirtee kõrval aegteel kiirust ületada nagu kohalikud teevad.

Käisin äsja Poola idapiiri mööda Ungari Aggtelek'i rahvuspargini ja Gdanski kaudu tagasi.
Ei kohanud mingeid teede kahjustusi. Ungaris nägin veel liivakotte teepervel.

Pisut imelik, et viimased 20 aastat on kõik need exsovietid, exjugoslaavid ja ex tšehhoslovakid täiesti edutult selgitanud, et neid riike pole enam olemas.
Mina kuulen seda oma reisidel kogu aja ega viitsi eriti täpselt seletada, kust ma olen, kui see pinnas teadmiste külvamiseks nii viljakas on.

  1. nov: Ciudad de Mexicos oli ikka palav. Päike kôrvetab naha maha.

See julla pistiku otsa maksis 46 pesot. Ilmselt leiaks ka odavama.
Mehhiko pistiku augud on lapikud. Meie oma ei topi kuidagi sisse.

Xilitla on minu täitsa soe. Pisut tibutas.
Homme yritan Sotano de Golondrinas't ja Tamul'i koski näha. Siis suundun Real de Catorce'sse.

Mehhiko ilmast on sama möttekas rääkida kui Venemaa vai USA ilmast.
Ixmiquilpan'ist Xilitlasse soites oli igas orus erinev ilm ja ilmselt pysivalt erinev. Kaige imelikum seejuures, et pohja pool läks palavamaks.

Ixmiquilpan'is läks yesel nii kylmaks, et panin riideid selga, aga ikka sain kylma.
Vahepeal olid mingid kaktuste mäed, siis vihmaste okasmetsade mäed ja Xilitla on dzungel. Apelsinid kukuvad pähe jne.

Kus ise oled?