Lylli

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi
1 meeldimist
1 postitust / 28 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Tere!

Minul selline küsimus kohapeal olijatele,  pole veel päriselt aru saanud kas kohapeal on EUR-i kohalikus rahaks vahetamisega probleem,  ehk kas peaksin  EUR-i vahetama dollari vastu, või pole vajadust. Endal minek 10.02.

Meid 12 inimest ja bronnitud reis Gambiasse jaanuaris. Ka meie saatsime avalduse Soome Tarbijakaitsele. Bronnisime kõik krediitkaardiga

Viibisime 8 inimesega Sharmis 19-26.02. 2012. Olen käinud Sharmis 5 korral ja kõik toimis nagu alati. Vanas Sharmis (Old Market) oli peale õhtusööki väga vähe turiste. Meie käisime pärast õhtusööki ja tulime hotelli südaööl. Koheldi hästi ja meie vastu suunatud vaenulikust ei märganud. Üks aktiivne kaupmees isegi selgitas meile ,et lausa kõik kristlased tema “sõbrad”. Nüüd Vana Sharmi (Old Market) külastamise aktiivne aeg kella 15 ja 18 vahel kus ka seal turiste rohkem liigub. Õhtusöögiks turistid tagasi hotellis või siis Naamas. Seal liikus veel üsna palu rahvast ka südaöö paiku. Käisime külas ja teed joomas ka beduiinidel kes meid väga lahkelt võõrustasid. Mingit vaenulikust ei märganud.

Big-ile.
Tasusin Teztoursi reisi eest 22.02.2011 läbi Scandinavian Toursi. Raha sain tagasi märtsi teisel nädalal. Kinni peetud 90 EUR. Seda siis kui minu abikaasa oli muutunud pisut "karmisõnaliseks". Nii,et varu kannatust.Asendusreisist mees keeldus öeldes,et ostab reise nüüd ainult üle Soome.

Sain ka Tez-ilt 27.02.2011 ära jäänud reisi eest raha tagasi. Kinni peetud bürookulu 90 EUR. Kuigi 27.02 ei olnud Sharm el Sheigis enam ametlikult mingeid probleeme. Kasutasid meie raha pikka aega ja siis veel pidasid kulud ka kinni. Kasulik äri!Üks on päris kindel! Mingites Tez-i kampaaniates ma enam kunagi ei osale.

Minul selline küsimus! Kas Tez on juba kellelegi raha tagasi maksud! Minu raha ikka nende käes ja möödas rohkem kui kuu! Või kuidas on läinud teiste büroodega!

Tez kõige hullem! Küsisin täna ,et kus mu raha on! Leping öeldi üles 02.02, esitasin avalduse samal päevadel. Öeldi,et loodetavasti selle nädala jooksul.Tunne nagu küsiksin raha laenu.

Bigiga täitsa nõus! Oleks tõesti teema mille üle arutada! Mina isiklikult olen tundnud , et olen lõksus päris mitmel korral! Kõigepealt osalesin kampaanias ja broneerisin endale sobiva hotelli. Ise väga rahul ja õnnelik! Edasi kulgeb tihti asi ühe skeemi järgi. 1 kuu enne reisi pakutakse väga kehva hotelli ja väidetakse , et ülebroneering või koostöö antud hotelliga läbi. Kahtlen kas kunagi üldse on koostöö olnud ja kas ei ole müüdud õhku. Mina ise mingil juhul seda hotelli broneerinud poleks! Kuna reisi eest on lõplikult tasutud siis olukord väga kehv. Valik , kas võtad viletsama hotelli, maksad juurde saad valida midagi paremat, või kui ei taha siis maksad trahvi ja saad raha tagasi 30 päeva pärast. Raha pole, uut reisi broneerida ei saa ja 30 päeva pärast puhkus ka läbi.

Mind pahandab kõige rohkem see,et hetkel reisifirmad kasutavad suurt hulka klientide raha pikkaajaliselt ilma selle eest midagi maksmata. See nagu arvelduskrediit 0 protsendiga. Mina tasusin oma reisi eest kuu enne ja nüüd hoitakse raha veel vähemalt üks kuu, seega 2 kuud 0 protsendita raha äritegevuse arendamiseks.

Banita Tours Sia ja Nordland Travel

Kas keegi on viimasel ajal reisinud Nordland Traveliga kes müüb Banita Tours Sia reise? Kas kõik on toiminud?

Just!::)) Tahtsin sama küsida? Pole ju enam force majouri olukorda nagu võib lugeda välisministeeriumi tänasest pressiteatest. Seega tahaksin kogu oma makstud raha tagasi!

Saab näha kas mõni büroo ka lennud taastab. Pole ju enam mingit põhjust väljaostetud puhkusest loobumiseks.

Loodan ,et kommenteerijal on õigus.

GoAdventure tõesti lendab alates 19.02 aga pakkub hea hinnaga vaid väga viletsaid hotelle: Royal Citiy Hurghada 2, El Samaka Beach 3 ,El Arose 3*. TripAdvisoris enamus kommentaarid väga halvad.

Ben's 100 sääsetõrje
Ben's® 100 on suurima 95% DEET sisaldusega sääsetõrjevahend, mis PELETAB SÄÄSKI, PUUKE, KIHULASI, PARME, KIRPE ja teisi hammustavaid putukaid kuni 10 tundi.
DEET - spetsiaalselt 1946 aastal USA armee jaoks väljatöötatud repellent kasutamiseks ekstreemsetes tingimustes ja siiani kõige effektiivseim aine hammustavate putukate tõrjeks.
Pihustatav vedelik 37ml.

Räägiksin siis ka meie kogemusest! Hea, et polnud meie esimene reis, sest siis oleks segadus suur olnud!
Broneerisime 8 inimesele reisi sügisel ühe kampaania käigus, 9 päevaks veebruari keskpaigaks. Vastus tuli vähem kui tunniga. Mõtlesin, no supper! Küsisin teenindajalt veel üle kas tegu ikka Teztouri reisiga. Vastus oli, et jah! Siis saime arved kus paluti tasuda 6000 krooni. Kirjutasin ja küsisin, et ei leia kampaania, Tezi ega ka nende tingimustes sellist punkti mis tingiks sellise suurusega arve! Vastust ei tulnud! Mõtlesime, et ok, tasume siis ära, sest tasuda ju nagu nii vaja.
Detsembris märkasin, et TEZ tühistas osad lennud. Kirjutasin ja küsisin, et mis toimub! Vastus oli, et ei tea, uurivad! Paluti varuda kannatust ja pärast 2 nädalast ootamist teatati, et meie reisiaeg siis ja siis.
Jaanuaris taas olukord kus TEZ tühistas jälle osa lende! Pidime taas ise küsima, et kas jälle meie reisiaeg muutunud! Sellel korral siiski teati, et TEZ lennud tühistanud! Nüüd ootasime 3 nädalat ja kui uuesti küsisime mis toimub, siis lõpuks teatati uue reisi ajad. Kuid samas sain ka uue fakti, tegu polevat olnud üldse TEZi reisiga vaid ainult lennuga ja hotell hoopis nende broneeritud. Lend ise oli muutunud Toptoursi lennuks ja juurde tuli tasuda veel viisa eest. Imelik, olid kinnitanud, et Teztouri reis!
Veebruari algul selgus, et üks meie inimestest ei saa minna. Palusime nimevahetust broneeringul. Öeldi, et pole probleem, TOP tahab 500 krooni nimevahetuse eest, nemad ei taha hotellis nimevahetuse eest lisatasu! Kohale jõudes selgus, et hotellis nimi ültse vahetamata ja hotelli töötaja ei tahtnud meie kaaslast tuppa lasta, oli kõvasti jagamist.
2 päeva enne reisi algust helistati ja öeldi, et dokumendid valmis. Küsisin kuidas viisaga on! Vastati, et ostate kohapeal lennujaamast 15 USD. Protesteerisin, et juba ostsime Topi käest! Öeldi ups, teeme dokumendid ringi! Poleks osanud küsida, oleksimegi ilmselt pidanud ostma! Asi hakkas juba nalja tegema!
Küsisin kes meile kohapeal transfeere korraldab! Stallion Travel, väga hea firma räägivad eesti, vene ja inglise keelt! No see oli juba väga lõbus vastus! Eesti keelt! Muidugi ei rääkinud keegi Eesti keelt ja muidugi polnud sellest midagi, aga milleks siis see veider jutt! Olid lennujaamas ja sõidutasid hotelli. Kohe järgnes ka infotund kus püüti mega hinnaga reise pähe määrida ja kinnitati, et aastaga kõik kallimaks läinud! Keeldusime! Siis saadeti meid pehmelt öeldes põrgusse ning öeldi otse, et ärgu me üldse sellel nädalal nende poole pöördugu! Ega ei pöördunudki!
Ärasõidu päeval arutasime, et kas lennujaama viiakse või läheks taksoga! Saime siiski kinnitava faksi millele kirjutatud, et Sharm el Sheik pange tähele MOSKVA lend väljub õigeaegselt.
Õnneks siiski tegu Tallinna mitte Moskva lennuga!

Vabandan Ivi ees ,pole Novaga Tenerifel käinud. Rääkisin Novast kui firmas. Olen Nova teenust kasutanud Egiptuses, Hurgadas. Ja siis kohal võrdlesin kahe firma teenust.Kui sina pinda ei käi on väga tore! Loodan, et kunagi oled ka minu reisijuhiks! Siis ehk paraneb minu arvamus Novast kui firmast!

Kas minul nagu ei tohi oma arvamust olla? Tundub , et viimasel ajal ei tohi üldse arvamust avaldada nii nagu seda teed kukutakse kisama . Kui nii jätkub siis varsti ei saa siit enam ültse korraliku infi. Ei julge lihtsalt arvamust avaldada. Palun loe eestpoolt ka nii hull iriseja ma nüüd ka pole!

Jah võimalik, sest olime seal 2007 aasta veebruari lõpus, siis alustati juba vaikselt remondiga. Ja juba siis oli selge, et üks Hurgada ilusamaid siseõuesid! Hotellil iseenesest polnudki eriti midagi viga, aga ei meeldinud suhtumine. Hommikul olid näiteks lauad veel õhtusöögi jääkidega koos (oleks ju saanud pühkida mis siis , et vanad ja kulunud) ja nõud alailma otsas. Seda, et asjad kulunud ja mõni asi natuke logiseb poleks tähelegi pannud. Ikka nõuka aja laps::))ja ka hullemat nähtud ja viga ei midagi!

Tore , et on ilmunud suur hulk inimesi kes seda hotelli jumaldavad! Ise käinud Egiptuses 5 korda. 2 Hurgadas ja 3 Sharmis. Kui võrrelda siis see senini kõige halvem variant!

Reisifirma Happy Travel. Maksis koos hommiku- ja õhtusöögiga 9095 EEK-i. Ka ,nii reisikorraldaja kui ka reisi endaga väga rahul. Aga olen sellest juba kirjutanud::))

Veel siis lennukist ka! Oli korras ja puhas kuigi ilmselt vist mitte esimeses nooruses::))Teenindajad olid täiega rahvusvahelised üks eestlane, üks soomlane, ja mõned vist hispaanlased. Teenindus oli hea ja teenindajad sõbralikud. Lennuk tundub , et on siiki renditud ainult Happy Traveli poolt.Mina kurdaksin ainult istmevahede üle. Olen ise 176 pikk ja suht kitsas oli. Päris korraliku põlvevalu sai!!

Tulime Tenerifelt 27.02.2008. Reisiesindajad keda siin just mainiti olid tõesti väga toredad! Suur tänu neile! Ostsime neil saare tuuri ja jäime väga rahule. Polnud ka pealetükkivad ega püüdnud iga hinna eest meiel oma reise saarel peale suruda. Sellepärast vist võtsimegi meeleldi nende käest! On kogemusi , et mõned, näiteks Novatoursi omad käivad väga pinda.Tõesti oli väga tore reis! Soovitan kindlasti, vähemalt Tenerifel!

Meil otsiti alati kotid läbi ja võeti ära kõik mis söödav või joodav (ära minnes saime tagasi). Või siis küsiti 10 USD. Ka käekotid otsiti läbi. Kui enam ei otsita, siis saab tõesti ise midagi orgunnida. Mis vett puudutab, siis meie kambal kellel oli kellel ei olnud, lase joosta kaua tahad. Muidu olen Keitaga nõus.