Mai väljalennu Pegasusega jätsin alles, tagasilennu juulis tühistasin ja vahetasin Sunexpressi vastu. Juurde tuli 35 euri, hämmastaval kombel ei lisa Sunexpress üheotsa piletile lisatasu. Oleks mõlemad otsad Pegasusega tühistanud siis oleks uus edasi tagasi pilet tunduvalt kallimaks läinud. Väga kummaline otsus enne hooaega kõik suvised lennud tühistada nende poolt.
Soovitan ühendust võtta Tallinna kontoriga tallinnstation@thy.com , tel +372 623 11 11
Nädal tagasi sain nende kaudu väga kiiresti pileti kuupäevad muudetud.
Kahjuks on ka minul olnud mitmeid probleeme just selle firmaga, seoses ülebroneeringutega (3x) ja seda just Türgi reiside puhul. Viimane juhtum-broneerisin konkreetse hotelli veebruaris oktoobri kuuks. 3 päeva enne reisi tuli telefonikõne, et selles hotellis on ülebroneering ja pakkusid mulle hotelli hoopis teises piirkonnas. Selle peale helistasin otse hotelli ja küsisin, kas minu nimele on üldse kunagi broneering tehtud ja vastus oli, et ei ole....Goadventure vastas mulle selle peale, et nemad nimelisi broneeringuid ei teegi, nemad broneerivad ainult tube. Mis mõttes? Milleks siis reisibürood on? Kui mul on kindel soov, et mis piirkonda, millisesse hotelli ja mis ajal ma soovin minna siis võiksin seda ju kõike ise ka läbi interneti teha? Aga aja kokkuhoiu ja mugavuse tõttu kasutasin nende teenust. Kahjuks Türgi reiside puhul seda enam ei tee. Ja kui ma sooviksin loteriimajutust siis ma ju ei broneeriks reisi 8 kuud ette ja maksasin ka selle loterii eest tunduvalt vähem?! Kusjuures olen selles konkreetses piirkonnas juba aastaid puhkamas käinud ja sõbrunenud seal paljude sakslastega. Nendel on kombeks peale käesolevat puhkust teha broneering ära ka juba järgmiseks aastaks...seda läbi reisibüroo ja nad võivad kindlad olla, et seda, mida nad on tellinud, selle nad ka järgmisel aastal saavad. Miks siis meie ei saa?