nirtak123

Uus kasutaja, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

1 meeldimist
4 postitust
22 kommentaari
Viimased kommentaarid

Kuna esitatud küsimusele vastust ei tulnud, siis jagan oma muljeid. Puhkasime 30.05.-06.06 Hammametis hotellis Les Colombes. Hotell vastas ootustele ja kirjeldustele: meil olid normaalse suurusega toad (lahedalt laiade vooditega), millel olid suured rõdud (varematel reisidel pole sellise tärniga hotellis nii suuri ja lahedaid rõdusid olnudki) vaatega rannale ja merele, vannid koos korralike dushidega veesurve ideaalne ja kuum vesi ööpäevaringselt saadaval, erinevalt mõnest teisest Vahemere maast, kus juba hoiatatakse ette, et õhtul ei pruugi sooja vett jätkuda või ei jõua see kõrgematele korrustele), toa koristus oli väga hea, väikese tipi eest olid ööriietest kujundid voodite peal ning värsked lilled kujundite sees ja vaasis. Loomulikult oli mõnes kohas krohv seinalt natuke koorunud või väsinud olemisega, kuid hinna ja kvaliteedi suhe oli täiesti paigas ning krohvi väsinud oleku või puudumise korvas ranna lähedus ning merevaade. Toitlustamine oli rikkalik (vahest liigagi). AI eeldanuks tegelikult ka kella 16.00-17.00 vahelist snäkkide pakkumist, kuid tegelikkuses olid need ainult lastele peaasjalikult ning koosnesid hot-dogidest, mis olid jupikesteks lõigatud. Ja neid pakuti ka kuskil sisebaari nurga taga, mitte basseini ääres nagu tavaks oleks. Ehk jättis veidi soovida AI alkohoolsete jookide valik (just kangem naps ja kokteilid), kuid kohalikud kuivad ja poolkuivad veinid (valge, roosa ja punane) ning õlu olid täiesti joodavad. Igal õhtul toimus hotelli merepoolsel avatud terrassil mingi temaatiline õhtu (küll oli kabaree, küll lihtsalt disko muu maailma 80-90-ndate muusikaga jne, kusjuures oli äärmiselt armas kuulata Holmenkolleni Tibu-tantsu...Viimasel õhtul oli folkloori õhtu, kus esitati kohalikke rahvatantse).
Esimesed päevad olid sealsele kliimale mitteiseloomulikult jahedad, kuid meile väga sobivad ümbruskonnaga ning teiste lähedal asuvate linnadega tutvumiseks. Käisime Hammameti Medinas (vanalinnas) ja külastasime ajaloolist kindlust. Sissepääsu pilet on 7 dinaari, lisaks 1 dinaar, kui soovid pildistada. Korduvalt käisime ka meie hotellist 7 km kaugusel asuvas "kubermangu pealinnas" Nabeulis (Neapolises), kus asus suur araabia bazaar (souk). Ostlemine seal oli kohutavalt kurnav, kuna kohalik tava eeldas pikki läbirääkimisi ja kauplemist ostu hinna osas ja kohati läks asi isegi agressiivseks. Rannast: hotellil on oma liivarand ja lamamistoolid rannas on tasuta. Rannaala on nii maismaal kui ka vees piiritletud igati. Kui soovid pehmet madratsit tooli peale, siis see on lisatasu eest: 2 dinaari päev. Hotelli rannaterritooriumil on jookide kiosk, kus AI randmepaela ettenäitamisel on karastusjoogid kõik samuti tasuta. Vette minek on kerge astmega, nagu Vahemere randades ikka, kuid ei midagi hullu (Türgis Kleopatra rannas näiteks oli nagu betoonplaadi pealt vette kukkumine). Vesi oli põhjamaalase jaoks ujutav (kuskil üle 20 kraadi arvestades eelnevaid jahedaid ilmasid). Hotellil on ka kaks korralikus suuruses sisebasseini õues (sügavus üle 2 m teises otsas). Raha, transpordi ja muu osas võin veel kogemusi jagada, kui kellelgi on huvi ja küsib.

Saabusin just täna, 08.05. Alanyast. Ilm oli väga ilus. Terve puhkuse aja: 30.04-08.05 ühel õhtul oli vihmane, aga see vihm saabus ka pimedas juba. Oli küll kurjakuulutavaid pilvi mägede kohal, aga ilmselt sadas kõik Tauruse mägedes maha,Kleopatra Beach'il ei tulnud tilkagi. Päike võttis täiega, isegi läbi vine ja mustade pilvede: SPF alates 30-st on asjakohane, muidu kõrbeb lihtsalt ära juba tunni ajaga rannas. Märgitud ajavahemikul oli merevesi kuskil 20-21, no meiemaine suvine ja igal juhul jube mõnus. Tuleb ainult jälgida, et liiga suurt lainetust ei oleks.

Hei TII!

Olen ka Estouriga minemas Türki, väljalend 30.aprill. Kus hotellis sina olid? Kuidas oli ilm? Merevesi oli vist veel külm ikka? Olen Estouriga reisinud varemgi (Kreetale) ja probleeme pole olnud. Esitasin seekord ka Estourile küsimuse pardamenüü kohta, aga neil seda pole. Lendu opereeriva firma reisidel on siiani olnud pardal toitlustamine hinna sees.... Huvi pärast: mida pakutakse ja mis see maksab? Ootasingi, et keegi juba muljetaks värsketest reisidest, kuna esimesed lennud Türgist Estouriga peaks tagasi olema.

Tänud Nile Deltale põhjaliku vastuse eest! Hakkas kohe kergem, et ujuda ka ikka kuskil peale basseini saab ja randu valikus erinevaid. Küllap saab enamus neist läbi rännatud.

Hotelliks on Ocean Club kolm tärni, see pidi olema 1 km rannast, aga kas oskab keegi öelda, milline on rand selle hotelli areaalis või lähedal? Sukelduja ega snorgeldaja ma ei ole. Tahtsin lebo-puhkust tegelikult (päevitamine ja ujumine meres). Mis on lähimad rannad sellele hotellile ja kuidas seal on? Kas kivine, koralline või liivane? Mida soovitate, kui ei taha sukelduda ega snorgeldada?

emotsioon jäi tegelikult kirja panemata, peale ladinakeelse tervituse: Tegelikult on Estour ikka suht kodukootud äritava ning labase mõtlemis/suhtlemisvõimega reisikorraldaja/büroo.. Ja nad peaksid korraldama konkursi PR-inimese palkamiseks, kes ei ohiks-ega-ähiks-nende-firma-parimateks-peetud-kampaaniate sildi all klientide korjamise üle... ega räägiks mulle juhatuse koosolekutest, kus otsustati, mida kuidas mõelda ja tõlgendada.... mind see ei huvita. Mina loen kodulehelt pressiteadet, must-valgel, nagu kirjas on. Ja kindlasti tuleks välja vahetada firma jurist, kes alustuseks teatab, et "tal ei ole selle vestluse jaoks nähvitsemiseks lihtsalt aega..." Arvestada tuleb siinkohal, et Estour LOEB ENNAST JUHTIVA reisikorraldaja hulka Eestis...(Eesti juhtiv reisikorraldaja Estour on võtnud nõuks....) nagu esialgses pressiteates öeldi... Kindlasti tuleks sellel bürool kaasata tõlk, sest omanike ja juhatuse vastuvõetud otsused ei pruugi eesti keelde tõlgituna olla samaväärse tähendusega.04.09. 2010.a kui mina kohal olin, siis toimus suhtlemine töötaja ja kellegi omaniku/juhatuse liikme vahel AINULT vene keeles...

03.09.2010.a pressiteates, nagu eelpool osundatud, ei olnud piiranguid sertifikaatide väljastamise ajas. Nüüd on sinna ilmunud tekst:" esmaspäevast neljapäevani kell 9.00-17.30". Tubli, Estour! Väidame, et nii oli algusest peale! Just nimelt, sest kui mina sinna kontorisse saabusin laupäeval, ehk siis 04.09, siis väideti mulle esialgu, et sertifikaatide väljastamine on võimatu, kuna SEE inimene, kes sellega tegeleb, ei tööta laupäeviti. Aga mina ei ole just ka papist, pagan võtaks, kuna sellist infi varem kodulehel polnud, siis ma keeldusin sealt ära tulemast ilma sertifikaatideta, kuna teekond sinna omast vabast ajast maksis ka midagi... Ja tööpäeval ei ole võimalik etteantud kellaaegadel sinna lihtsalt jõuda ilma nuruma töölt mingeid vabu tunde. AVE, ESTOUR!

Eelnevalt osundatud pressiteadete põhjal tuleb välja, et sertifikaatidega tasumisel saab reisi osta AINULT peakontorist Tallinnas Narva mnt 42. Telefonivestluses Estouri juristiga ta selgitas, et EI PEA saabuma nende peakontorisse, vaid piisab on-line süsteemis reisi tellimuse esitamisest, et järgmisel päeval tuleb võtta telefonitsi ühendust siis reisikonsultandiga ja nimetada oma sertifikaadi number, kui soovitakse sellega maksta (no siin oli Estouril näiteks kampaania, kus kontor oli kella 21.00 lahti ja müüdi imehindadega reise Türki ja Kreetale, ma jälgisin seda ja nende reiside eest OLI võimalik maksta sertifikaadiga). Kena, kuid eksitav info, sest SERTIFIKAADI PEAL ON KIRJAS, ET: " Sertifikaati saab realiseerida AINULT pakettreiside ostmisel OÜ ESTOUR KONTORIS AADRESSIL TALLINN, NARVA MNT 42". Niiet siis edu kõigile, kes liitusid kampaaniaga ja peavad nüüd Eesti teisest otsast kohale tormama, et maksta selle neetud sertifikaadiga... (ma ise kaasa arvatud, kuna edasi-tagasi sõit on vähemakt 300 kilomeetrit ja bensiin hind...) ah, nii tore on reisida!!!!!!! Ja seda eriti veel Estouriga! P.S. Ma olen ennem selle firma aadressil kirjutanud suht kiitvaid kommentaare... Nüüd on käes aeg, kus ma olen sunnitud oma sõnu sööma.... No ei ole kliendisõbralik büroo, no ei ole...

Minu eilse vestluse põhjal Estouri juristiga on TÄNA (raudselt pärast kella 14.00, kuna enne seda tsekkasin Estouri kodulehte) s.o. 07.09.2010.a. lisatud 03.09.,2010.a antud pressiteatesse sertifikaadil trükitud selle serdi kasutamise tingimused..... Pressiteade näeb välja, nagu oleksid need kasutamistingimused olnud seal juba 03.09.2010.a. Ikka ülim nahhaalsus... ma ütleks ju.

03.09.2010.a oli Estouri Kodulehel väljas järgmine pressiteade: Oma võimalustest lähtuvalt ja mõistlikkuse piires abistab Estour TopToursi maksejõuetuse tõttu reisirahast ilma jäänud TopToursi endisi kliente, väljastades igale reisirahast ilmajäänud kliendile sertifikaadid. Sertifikaadid väljastatakse igale ettemaksu sooritanud või täissummas reisiraha tasunud TopToursi endisele kliendile tema sooviavalduse alusel. Avaldusi võeti vastu kahe nädala jooksul 09.08.2010-23.08.2010. Estour alustas sertifikaatide väljastamist 27.08.2010 ja väljastab sertifikaate kuni 01.10.2010 vastavasisulise avalduse esitanud isikutele isikut tõendava dokumendi alusel allkirja vastu Estouri kontoris Narva mnt 42. Sertifikaadi alusel on klientidel võimalus soetada otse Estourilt Estouri korraldatavate pakettreiside seast sertifikaadil oleva summa võrra soodsam reis aasta jooksul, st 01.09.2010-01.09.2011.

Paneme nüüd hästi tähele: 01.09.2010 kuni 01.09.2011.a. on võimalik nende sertifikaatide eest SOETADA endale reis.... Soetamine ei tähenda reisil ärakäimist, ehk soetatud õiguse (vara ehk aktiva) kohest äratarvitamist. Eelpool osundatud pressiteate alusel oleks mina läinud 29.08. 2011.a. Estouri kontorisse ja tellinud reisi näiteks Sharmi, mille toimumisaeg oleks olnud veebruar 2012! Ja oleks maksnud reisi eest ühe järelejäänud sertifikaadiga reisi eest. Estouri jurist selgitas aga eile telefonivestluses ÄGEDALT, et sertifikaadi eest tellitud/ostetud reis PEAB OLEMA SELLEKS AJAKS ÄRAKÄIDUD!. Kas teie, kallid foorumil osalejad, loete selle osundatud pressiteatest välja?

Eelpool kuvatud Estouri pressiteatest ja nii öelda reklaamist ei lugenud mina küll välja, MITU sertifikaati võib ära kasutada ühe reisi eest tasumisel. Minu arvestus oli nende endi toodud näite põhjal järgmine: reisi hind 5000 eeku ja sellest saan sertifikaatidega maksta summas 1200 eeku ehk panna mängu oma kaks 600-kroonist sertifikaati. 04.09.2010.a Estouri kontoris lasin kõigepealt väljastada endale omanimelised sertifikaadid (mille kasutamistingimustega tutvumise kohta allkirja ei nõutud, vaid ainult selle kohta, et ma olen teatud numbritega sertifikaadid kätte saanud) ja siis püüdsin nendega kohe tellitava reisi eest tasuda. Ja alles siis selgus, et ÜHE reisi peale võib kasutada AINULT ÜHE sertifikaadi. Et see on ju sertifikaadi peal kirjas. Õige, seal on see tõesti kirjas, kuid osundatud pressiteatest see küll välja ei tulnud ju.. Tulemuseks on see, et ma pean oma kahe sertifikaadi realiseerimiseks ostma Estourilt aasta jooksul KAKS reisi... Vestlusest eile Estouri juristiga selgus, et ega siis sertifikaatide väljavõtmine EI KOHUSTA mind neilt ostma kahte reisi aastas....A la stiilis, et ostan ühe reisi ja ülejäänud ühte sertifikaati võin kodus seina peal raamitult vaadata kui mälestust TopToursi aegadest... Asi aga selles, et pärast Estouri sertifikaatide saamiseks sooviavalduste esitamise lõppu võttis minuga ühendust Tarbijakaitseamet, kes võttis maha minu nõudest TopToursi vastu need 1200 krooni. Oleks ma osanud aimata, et ma pean raha säästma nende sertifikaatide realiseerimiseks aasta jooksul KAHEKS reisiks, siis oleks ma võtnud ilmselt ühe sertifikaadi ja ülejäänud raha jätnud TopToursi nõudesse pankrotipessa... Arvestades eeltoodut leian, et kui juba tõmmata haneks, siis täiega... Estour ei ole Ema Theresa ega mingi muu heategevuslik organisatsioon (nagu nende jurist kaudselt ja otseselt väljendas). Toptoursi poolt ärajäänud ÜHE reisi (milleks on ka vajalik teatud aja jooksul kindlasti rahaliste vahendite säästmine mingil tasemel) asemel peaks ma nüüd säästma aasta jooksul kahe reisi raha... Kuigi sellist tingimust ma nende väljakuulutatud dessandist TopToursi petetud klientide s(p)äästmisel välja ei loe....

Augusti alguses kuulutas ilmus Estourilt selline pressiteade: Juhindudes põhimõttest, et klientide eest vastutavad kõik reisikorraldajad, ei saa Estour mööda vaadata Eesti turismiturul ühe suurima reisikorraldaja TopToursi maksevõimetuse tagajärjel tekkinud olukorrast. Eelmisel nädalal ilmunud informatsiooni põhjal saavad TopToursi endised kliendid tagatise arvelt makstavast summast tagasi kahjuks hinnanguliselt kõigest kümnendiku ärajäänud reiside eest makstud rahast.

TopToursi endine omanik ja juhataja Khaled Ibrahim pöördus abipalvetega erinevate Eestis tegutsevate reisikorraldajate poole, ka Estouri poole. Eesti juhtiv reisikorraldaja Estour on võtnud nõuks võimaluste piires klientide abistamise selles keerulises olukorras, mille tagajärjel jäi oma planeeritud puhkusereisist ja ka reisi eest juba makstud rahast ilma suur hulk inimesi. Eesti kuus suuremat reisikorraldajat saadavad suvehooajal puhkama ligi 30 000 inimest. Kõigi reisikorraldajate jõupingutuste ühendamine võimaldaks meil hätta sattunud inimesi aidata. Oma võimalustest lähtuvalt ja mõistlikkuse piires abistab Estour TopToursi maksejõuetuse tõttu reisirahast ilma jäänud TopToursi endisi kliente, väljastades igale reisirahast ilmajäänud kliendile sertifikaadid, millede koguväärtus on ligi 2 miljonit krooni. Sertifikaadid väljastatakse igale ettemaksu sooritanud või täissummas reisiraha tasunud TopToursi endisele kliendile tema sooviavalduse alusel. Sertifikaadi alusel on klientidel võimalus soetada otse Estourilt Estouri korraldatavate pakettreiside seast sertifikaadil oleva summa võrra soodsam reis aasta jooksul sertifikaadi väljastamise hetkest arvates.

Estouri sertifikaadi kasutustingimused: • Iga täiskasvanu saab 2 sertifikaati rahalise väärtusega 600 krooni, st kokku 1200 krooni ulatuses. Laps vanuses 2–12 aastat saab ühe sertifikaadi rahalise väärtusega 600 kr. • Sertifikaat on nimeline. • Sertifikaati on võimalik kasutada osamaksena Estouri pakettreisi ostmisel. • Sertifikaat kehtib kõigile Estouri korraldatavatele pakettreisidele, välja arvatud loteriimajutusega pakettreisidele. • Sertifikaat kehtib nii kataloogihinnaga pakettreiside, eripakkumiste kui ka parimate päevapakkumiste korral. • Sertifikaat ei laiene Estouri pakutavatele lennupiletitele, viisadele, sanatooriumipuhkusele Tšehhis ja Itaalias ning bussi- ja individuaalreisidele. • Sertifikaati on võimalik realiseerida ühe aasta jooksul alates selle väljastamisest. • Summad, mis ületavad Estouri poolt väljastatava sertifikaadi väärtust saavad hüvitatud proportsionaalselt tagatisraha arvelt (nt, kui reisitasu oli 1400 krooni ja sertifikaatide väärtus 1200 krooni, siis sertifikaadi vastu võtmisel/pakkumise aktsepteerimisel jääb tagatisrahast väljamakstava summa suuruseks 200 kr.

Estouri poolt osutatava abi suurus kokku on ligikaudu kaks miljonit krooni, mis on praegusel majanduslikult keerulisel ajal küllaltki soliidne summa. Kõikidel TopToursi maksejõuetuse tõttu reisirahast ilma jäänud TopToursi endistel klientidel, kellele ei ole reisiraha tagastatud ja kes soovivad kasutada Estouri poolt pakutavat võimalust, palume teatada oma soovist, täites vastavasisulise avalduse kahe nädala jooksul SIIN. Registreeringuid võtame vastu kuni 23.08.2010.

Teie Estour

Estouri uksest astusin sisse oma sertifikaatide järgi ja reisi tellima ja nende samade sertifikaatidega maksma tellitava reisi eest. Kohapeal selgus, et nende sertifikaatide kasutamise tingimused on kole segased ja MINA tunnen ennast nüüd Estouri poolt petetuna. Ma esialgu tahakski kuulda, kuidas teistel läinud on, kes on liitunud selle kampaaniaga ja äkki on tõesti minul puudulik lugemisoskus, nagu Estouri jurist mulle täna püüdis väita.

Ja pilet tuleb eelnevalt kuskilt reisibüroost ära osta, kohapeal ei ole võimalik paleede piletit saada. Kohapealt ostes saad ainult aedades jalutamise pileti. Kassades on hullumaja ja sildid pidevalt väljas, et paleede pileteid ei ole vabamüügis. Kui aga ette ära ostad, siis need on kellajalised, arvestada tuleb siis sellega, et sinu valitud kellajaks sa ka kohale jõuad.

Kui vaadata meie reisibüroode nimekirja, kes siin tegutsevad, neid on 205 tükki, siis enamus neist ongi taskuväljaanded. Samas ei paku Estraveli sugune kunagi erilist hinnasoodustust. Aga taskukad ju pakuvad: samas ei usu mina, et nad neid soodustusi oma kasumi arvelt teevad, siis neid ei oleks ju olemaski. Taskuväljaanded teenivad siiski ka sooduspakettide edasimüügi pealt midagi, et ellu jääda.

Vahe on selles, et Robinsonid ja muud pisikesed reisibürood on kordades väiksemad kui suur reisikorraldaja Estravel ja neil õnnestub sõlmida endale tunduvalt kasulikumaid lepinguid pakettreiside edasimüügiks: estravel maksab reisikorraldajale, kelle paketti ta edasi müüb siis, kui reis on toimunud või lend õhus. Pisike Robinson peab iga saadava sendi ja krooni reisikorraldajale kohe üle kandma. Sellepärast maksabki Estravel rahad 100% tagasi, kuna need ei ole veel edasimüüjale jõudnudki. Samas kui piizike Robinson on kõik käest juba ammu ära andnud.

Niih, eilse kurva uudise taustal TopTours'iga tegin endale Turismiseadusest tulenevalt selgeks, kes on kes ja mis on mis (kuigi olen ise jurist, ei ole selle valdkonnaga eluski kokku puutunud). Reisikorraldaja on see,kes paneb reisi kokku ja müüb seda reisi ise või siis edasimüüjate kaudu ehk siis antud kaasuses TopTours. Tema oli ka väljakuulutatud kui vastutav reisikorraldaja paljude reisibüroode kui reisi edasimüüjate kodulehtedel. Kellega TopTours edasi lepinguid sõlmis reisiks kohapealsetega, ei ole mulle kui Eesti tarbijale oluline. Reisibüroo on muu hulgas see, kes vahendab reisikorraldaja poolt kokkupandud pakettreisi müüki. Nüüd on oluline see aspekt, kust reis osteti. Mina näiteks ostsin oma Tuneesia reisi Robinson Reisid OÜst millest ma eelnevalt midagi kuulnud ega näinud ei olnud.Aga Turismimessi raames pakkus just SEE firma kuradi head diili: Tuneesias 5* hotell (euroopa mõistes neli kui mitte kolm pool tärni) koos söökidega, ja kuna meie pere on käinud läbi reisibüroode ikka igasuguseid hotelle ja tutvudes internetis enne broneeringu kinnitamist ka pakutava hotelli kodulehega, ja tutvudes muudes portaalides hotellile antud tagasisidega kogu maailmast, kes seal peatunud on, siis otsustasime abikaasaga ühiselt broneerida see reis. Kõik ju kena: hotell super ja reis sept-okt. 2010.a- ei ole enam päike seniidis ka ja paganama hea diil. Maksime ka kohe broneerimisel ära 30% reisi maksumusest ja tegime ära 3 in 1 kindlustuse (no ilma selleta ei maksa üldse mingile reisile minna).
Kuuldes TopToursi majandusraskustest, ei tundnudki ennast väga puudutatud olevat. Ma ju Robinson Reiside klient. Kuid mingi kahtlus näris hinge. Edasi tutvusin Robinson Reisid OÜ kodulehega (mida tavaisik tavaolukorras muidu ei uuri), ja leidisin, et ta on edasimüüja paljudele reiskorraldajatele, kaasa arvatud TopTours. Tsekkasin siis kõikide loetletud reisikorraldajate kodulehtesid ja avastasin, et Tuneesia reisi reisikorraldajana pakkus ainult TopTours. Ronisin siis seadusandlusesse ja leidsin, et: tagatisfond on ainult selle jaoks, mida hetkel tarbijakaitse rakendab reisikorraldaja suhtes nendele, kes on maksejõuetuks jäänud reisikorraldaja tõttu reisi sihtkohas ja tagasi ei saa. Selles mõttes käitub meie Tarbijakaitseamet täiesti seaduslikult. Turismiseadus aga seevastu küll annab legaaldefinitsiooni, kes on kes: reisikorraldaja ja reisibüroo, kuid ei sätesta vastutust reisibüroole, kes müüb edasi reisikorraldaja kokkupandud reise, kuid kes võivad sattuda püsivatesse majandusraskustesse ehk pankrotiolukorda. Kui Tarbijakaitseamet esmaspäeva hommikuks, nagu ta lubanud on, ei selgita olukorda , ega anna suuniseid, siis mina isiklikult pöördun ilmselt Robinson Reiside vastu, kuna tema on minu avalduse alusel algatatavas menetluses KOSTJA. Tema võib hiljem hageda TopTours'i kasvõi pankrotimenetluses.

Soovitan soojalt Benalmadenas 3 tärni hotelli Los Patos. See on poolpansion (saab nii hommiku kui õhtusööki rootsi lauas-söö ennast või surnuks. võib võtta ka ainult hommikusöögi, äärmiselt rikkalik, lastele mahlade, tortide, tarretiste ja puuviljade lett võtab silmad kirjuks). Hotellil on suht suur siseõu, milles on nii lastele mänguväljak, sisebassein kui välibassein (lastele eraldi). Mereni on 200 meetrit.

Sina lähed sellesse kohta enne kui mina. Kui viitsid, äkki muljetad siinsamas hiljem oma kogemustest? Võtsin reisimessilt ka Kreeta reisikataloogi kaasa, seal on see hotell täitsa soovitatavate nimekirjas. Muidugi klausliga, et säästlikule puhkajale sobiv. No aga selle raha eest, mis siis ikka muud kui säästlik!

Hei, Ragnar!

Käisin turismimessil, ostsin Estourist Kreeta reisi just Georgia Hotelli. Kas sa viitsiksid muljetada natike hotellist endast? Ümbruskonna kohta saan ma infi juba internetist. Kuna eestikeelseid kommentaare sellele hotellile ei ole üldse, siis pahnasin Googlit ja leidsin üldse 27 kommentaari, no seinast seina.... kes mille peale rõhub ilmselt (kuigi ma ei saa aru, miks viriseda madalama klassi hotelli kallal, kui see ei saagi olla tänu hinnale 5 staari oma....). Hommikusöök on mul hinnas sees, õhtusöögi ostsin kohe lisaks juurde, ei viitsi ise tegeleda toitlustusprobleemidega..... (ei ole suurem asi väljassööja). Reisikorraldaja messil teatas, et nii nagu Kreekas üldse on ka Kreetal toitlustamine vägagi tagasihoidlik. No pagan sellega, aga siiski... Millal sina selles hotellis käisid? Kuidas on toad, mille eest peab juurde maksma, kuidas on toitlustamine jne..... Kas kuskil kellegile peaks viskama mingit tippi? Paluks, kui sa viitsid.

Ja millal, sina, samakas sinna lennata kavatsed? Mina tahan minna alles septembris.

ostsin samuti turismimessilt selle hotelliga paketi ja käisime abikaasga juba aprilli lõpus. Hotell oli väga normaalne, tuba oli küll suht väike, aga korralikult remonditud, kõikidel tubadel rõdu, mere äärde mõni samm. Igati elatav ja puhatav. Telekapuldis olid patareid läbi, õnneks olid meil oma akupatareid kaasas... Hommiku- ja õhtusöökidel mine või lolliks ja söö ennast surnuks: hotelli restoranis on 3 seina äärt täis rootsi-laua stiilis toiduvalikut.No lihtsalt ei jaksagi kõike proovida ja maitsta. Õhtusöökidel pead aga arvestama, et juua pead ise juurde ostma: majavein on 8.50 kuni 13 euri pudel. o,5 liitrine mineraalvesi (sin gas on gaasita ja con gas on gaseeritud) oli 1,5 euri pudel.Aga super oli see puhkus ja hotell oli tipp-topp.