Kylliki123

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
0 meeldimist
5 postitust / 34 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Sain Aeromexicost maili.
Le comento que he revisado las clave reservación y en las dos encontré que los boletos amparan 1 pieza de equipaje para cada pasajero.
En el caso de la selección de asientos, le comento que se puede hacer con el pago respectivo o esperar 24 horas antes de la salida para que se le asignen los que queden disponibles sin cargo.
Kokkuvõtvalt , kott per reisija ning kohavalik 24 tundi enne väljasõitu sees. Samas minu broneeringutel ikka kiri info,et võtke ühendust. Email on ikka kirjalik tunnistus ja nüüd palju kindlam tunne kohe. Samas mina oma vahendajalt pole saanud mitte mingit infot, et olen broneeringut muutnud. Seega soovitus, kontrollige oma piletite staatust lennufirma lehelt. Vahendaja ei vastuta mitte millegi eest.

Minul ka kahtlane Aeromexico piletitega. Confirmed, seda juba II korda. Helistasin ühel korral kontrorisse,kuna oli teade,et helista. Muudeti lennugraafikut halvemaks. Nüüd on lend ikka confimred ja ka kinnitus mailile saadetud ,kuid broneeringust on kadunud äraantav pagas. Pagasit juurde lisada ei saa, kohti valida ei saa. Kiri ikka üleval,et probleemid arusaamatu makseviisiga. Saatsin ka maili aadressile amcustomercare@aeromexico.com,kuid vastust pole. Tuli info,et kiri on registreeritud, see oli ka kõik. Helistada ma enam ei tahaks, sest siis ei jää märki maha. Oleme 6.kesi, üks nendest 5 aastane laps. Koht El Salvador. Siiani pole ma julgenud osta pileteid Tallinn-Amsterdam-Tallinn. Mine tea mis muudatused veel ette tulevad. Ongi jäänud veel tühistamine.Mis maili aadressi kasutasite teie ,et saite kohe vastuse? Tänud

Sorry,midagi ei saanud aru. Seda listi ma nägin ,kuid nägin ka muud listi ,kus Eesti oli Lätiga ühe pulga peal, st. Lätis väljaantud rahvusvahelised load ei kehti. Wikipediat täiendab igaüks nagu tahab,.st see pole ametlik infoallikas. Minu Läti kolleegid uurisid asja ja ütlesid ,et Läti load ei sobi Jaapani jaoks. Kui sul on keegi,kellel on vastupidist infot,siis palun jaga. Olen hädas.

Uurisin nii siit kui Läti poolt,kuid mulle tehti selgeks,et ei kehti ka Lätis väljaantavad rahvusvahelised load. Kuidas need paar tuttavat siis nii on teinud? Meil oleks ka väga vaja autot rentida. Soome rahvusvahelised load kehtivad, kuid selleks on vaja, et juhilubade omanikul oleks Soomes vähemalt 6 kuud sissekirjutust,mida meil aga kahjuks pole. Riskida,et ilma lubadeta autot antakse, pole mõtet,kuna juba neti teel küsiti,et kas meil on ikka sobiv juhiluba. Huvitav millal saame EU riigina hakata ka tarbima EU olemise eeliseid? Miks EV ei ole midagi teinud,et ka meie saaksime igalpool maailmas autot rentida?? Vihale ajab. Viimane kord teavitasin mina, kui lihtkodanik, EV välisministeeriumi,et Senegal sõlmis EV-ga viisavabaduse 30-ks päevaks. Võeti arvesse. Absurd.

Edastan uue , seekord ametliku info meie VM-st.
Mis puudutab Senegali, siis kontrollisime teie poolt saadud informatsiooni ja meile anti teada, et Eesti kodanikule, nagu ka paljudele teiste riikide kodanikele, on vajalik viisa, mida on võimalik taotleda kuni kolmeks kuuks piirilt tasuta.

Senegal on viiisavaba 30 päeva. Teavitasin ka meie VM.Lubasid info üles panna. Absurd.Kes siis peab lehte täiendama? Kas ametnikud või keegi muu?
https://senegal.visahq.com/requirements/Estonia/

Tere,
Lisan juba korra Trippi,kuid see tundub kadunud olevat. Nüüd üritan siis uuesti.
Hispaaniakeelsed
http://www.rumbo.es/
http://www.logitravel.com/
http://www.muchoviaje.com/

Olen ostnud sealt , ei mingeid probleeme. Kredtiitkaart ja aadress sobisid hästi. Ainus porbleem on selles , et kogu asi on hispaania keelne.
Head reisi,

Minul ka piletid Jet Airwaysilt olemas. Kõik on korrektne,kuid nõustun Kuukiviga, see ei tähenda absoluutselt mitte midagi.Kasutasin aadressi fareshelpdesk@jetairways.com
Ootan nüüd oma saatust.

Olen nõus Af-ga, seda ma ka juba eelmises postituses ütlesin,et mulle tundub ka,et see on lihtsalt soodne hind,mitte veahind.
Maritelikene, pileteid meil pole, see on broneering,mitte pilet. Vaata LH broneeringust allpool on kirjas...kuidas kavatsete maksta?
Eks me tekitame paanikat sellepärast,et tahaks kasvõi raha tagasi saada.
Kahjuks ongi nii,et mida vähem kisad seda vähem tagasi saad. See kehtib kindlat lennupiletite puhul,oma kogemus. Kuid jah minagi olen aru saanud,et enam pole mõtet lennufirmadele kirjutada, mitte keegi ei võta vastutust enda peale. Kas keegi kirja saanutest on ka piletid tühistanud ja reaalselt raha tagasi saanud? Mina eelistaks iga kell seda varianti. India pole reisi sihtkoht mille pärast nutta.
Ega nüüd pole muud midagi teha kui loota,et asi laheneb positiivses suunas ja Jet Airways ei lähe pankrotti.(siis kaotame kõik)

Minu raha Airtickets24 kaudu on läinud kuhugile Ost E TRAVEL TICKETS, Athens, GRC.Ma ei saa aru ,mis koht see on? Kindlasti mitte Jet Airways. Mail, millele nad ainsana vastanud on fareshelpdesk@jetairways.com.
Vaatamata sellele teen uue kirja Jet Airwaysi.Lootus sureb ju viimasena.

Mina olen Airtickets24 klient ja sain täna Jet Airwaysilt sellise kirja.
Ühesõnaga keegi ei taha piletit väljastada.Ei saanud ma seda ka Lh-salt.Absurd.Ju on igalpool juba kisa taevani. Samas ega ka väljastatud piletid ei tähenda midagi.Teen JetAirwaysile veel uue kirja,et kuna raha läks neile ja issuing airline on nemad, siis peavad nemad piletid mulle väljastama.

We wish to inform that since other airline segments are listed on the same PNR you are unable to view the booking on Jet Airways website.

As you are traveling with a child, we may assist you seating on BOM-GOI-BOM flights.

However we request you to write us within 48hrs of the flight departure when the flight opens for check-in.

Regards,

Swati Aggarwal
Jet Airways Help Desk.

Mina ikka ootan (mitu päeva juba)päris pileteid Jet Airwaysit. Jet Airwaysist öeldi,et nad said kõik pileti vormistamiseks vajalikud andmed kätte ja kõik on korras. Pileteid ikka ei saadetud. Saatsin uue, seekord päris tigeda kirja. Siiani on nende vastused mulle olnud ehtne lollitamine.
Saab siis näha mida nad nüüd vastavad.
Kas oleks võimalik ise ,vabatahtlikult ilma kirjata ,piletid tühistada ja raha tagasi saada? Ma ei tahagi enam Indiasse, tahaks lihtsalt raha tagasi. Parem kohe raha kätte kui oodata kas saan Indiasse (India soodukaid tuleb ju uksest ja aknast) või tõmmatakse päris lohku.

Mina pole veel tühistamist saanud, olen Airtickets24 õnnelik klient.Pole ju vahet millise vahandaja käest pilet on ostetud.Võibolla sai Ebookers veast varem aru ja informeerib kliente enne kui muud , tunduvalt kahtlasemad,vahendajad. Kuid ajan asja juba ammu kuna mulle tundus kohe alguses kogu see asi kahtlane.
Minu nõudmise peale,et Jet Airways saadaks mulle prinditavad piletid tuli nüüd mail,et ma saadaksin kõik andmed. Seda ma ka tegin ,nüüd ootan. Olen kõigega nõus, kuid rahast ei tahaks küll ilma jääda.

Mina sain kirja Jet Airways Help Deskilt. Palusin,et nad saadaksid mulle piletite print versioonid ja tellisin lapsetoidu.Põhimõtteliselt ei saanudki ma mingit vastust, väljaarvatud see,et nad tellisid mulle lapsetoidu oma lennul. Kõikides muudes küsimustes soovitati Lufthansa poole pöörduda. Ühesõnaga keerutamine käib. Saatsin uue maili, et kuna nemad on issuing airline, siis LH ei saa midagi teha. Pinge säilib...

Mina ei ole aru saanud, kas LH on üldse emaili aadressi,kuhu pöörduda. Mina ei leidnud.Praegu on isegi eestikeelne klienditeenindus ärakaotatud. Mulle ka muidu meeldiks ,kui saaksin conformation emailile, praegu on mul ainult suusõnaline kinnitus. Mis ei maksa tegelikult ju mitte midagi.Telefoni teel LH suheldes tundus mulle,et telefoni otsas ei olnud väga "terav pliiats".
Ise proovin lähiajal telefoniühendust saada Jetairwayisiga. Hetkel ikka ootan kirja,sest kes ikka tahaks helistada Indiasse ja jääda pikak ajaks ooteliinile ja maksta ja maksta ja ..

Mul samuti piletid olemas,märtsi kuuks 4 tk, kuid Aitickets24 kaudu.Minul on siiani piletid nö. staatuse olukorras,conformed ,kuid muutusi teha ei saa. LH-st öeldi,et kõik on korras,kuid minu arust on olukord kummaline. Aitickets24-sse ei saa üldse helistada, kohe läheb postkasti . Lisaks nõuavad nad minult juba mitmendat korda maksja passikoopiat. Olen küll palju lennanud ,kuid selline nõue on kahtlane.
Tegin ka kirja Jet Airwaysile. Küsisin,et miks ma ei saa oma piletitele ligi Manage booking kaudu? Vaid mingi PNR status toimib. Miks ma ei saa sööke valida, jne.Kas sealt üldse vastust tuleb?
Mina võiksin ka piletitest loobuda, kuid kas ma ikka saan raha tagasi? Kommetaarid Airticketsi tegevusele on masendavad. Lisaks ajendas mind hirm,et lähen lennule ja nad ütlevad, et sellist bookingut (bookingukoodi)neil küll pole.Sellist asja on juhtunud ,kui vahendaja on a´la Airticets24.
Ma pole ka veendunud,et tegemist on väga vigase hinnaga, lihtsalt arvan,et kuskil on natuke ,mitte a´la ühe 0-ga mööda pandud.
Pika jutu kokkuvõtteks ütleksin,et järsku tasub kaebusega natuke oodata?
Võib ju olla,et meid on palju, kes soovivad sellega ühineda? Palun andke tagasisidet.

Etioopia viisa!
Kas ma sain õigesti aru,et saan viisa Stockholmist ühe päevaga ise kätte? Võtan vajalikud paberid ja raha ise kaasa ning voila! The visa is issued at the same date of the application if the applicant comes to the Embassy in person. Kas see süsteem ka tegelikult toimub? Kui palju küsivad firmad viisa ajamise eest? Siiamaani olen riskinud ,st. saatnud passe tavapostiga,kuna DHL ja muud on liiga kallid.Milline oleks odavaim variant? Lähme perega aastavahetusreisile. Tänud!

Malis käidud, viisa tegime Bamakos.Läksime maad mööda Dakar-Bamako bussiga. Sõiduaeg 40 tundi!!! Maksis ametlikult 15 000 CFA+altkäe maks kiiruse eest 15 000 CFA. Ametlikult kulub viisa tegemisele 24 tundi. NB! Maismaa piirilt enam nö. 5 päevaseid sisenemise viisasid ei tehtud. Rõhutati korduvalt ,et minge tehke viisa kohe riiki sisenedes. Ei mingeid probleeme. Seega ette tegema viisat ei pea. Gambiasse ja Senegali sisenedes ja väljumisel üldse midagi ei küsitud. Seega maismaad pidi mingeid probleeme ei esine. Meid käsitleti kui normaalseid EU kodanikke.

Vastus Berliinist Mali saatkonnast. Selle maili abil loodan ma viisa saada maismaa piirilt.Prantsuskeel peaks olema suureks boonuseks.

Bonjour M Kuelliki,
nous accusons reception de votre E-mail du 06.12.10 et pouvons vous
repondre ainsi:
Nous savons que à l'aeroport de Bamako vous pouvez obtenir un visa
d'entré pour le Mali. Nous ne connaissons pas ni cout ni validité de ces
visa.

cordialement
p/o
la section de visa

Ambassade de la République fédérale d'Allemagne
B.P. 100
Bamako
Mali
Tél.: (+223) 20 70 07 70
Fax: (+223) 20 22 96 50
Email: info@bamako.diplo.de
Internet: www.bamako.diplo.de

Vastavalt Välisministeeriumi infole saab viisa teha Moskvas.
http://www.vm.ee/?…
Kahjuks ei toimi see tel numbrer, mis on ametlikul leheküljel. Toimib mailiaadress.Lõpuks mulle helistati Mali saatkonnast Moskvast ja edastati selline info.
Viisainfot saab hoopis numbril +7 495 951 6349.Konsul ei saanud üldse aru,et kust tuleb info,et Moskva Mali saatkond on kohustatud teenindama EV kodanikke. Otsige mõni muu lähemal asuv saatkond…Kuid meie Välisministeeriumi lehel oli ju selline AMETLIK info. Piinlik!!! No , rääkisime ära. Tingimused siis sellised: keegi (kas ise, sõber, reisbüroo) peab minema füüsiliselt kohale,et täita viisa taotlus,kas inglise või prantsuse keeles.Miks nad ei saa saata taotluse blanketti faxi, maili teel jäi arusaamatuks. Kiirviisa puhul läheb aega 3 päeva , tavaviisa puhul 5 päeva.
Jõudu asjaajamisel!

Helistasin sinna, öeldi,et aega läheb 12 nädalat!!! Kuid soovitati pöörduda Taanis asuva Senegali saatkonna poole, kuna nemad ainult vahendavad. Loomulikult pole seda infot kirjas meie Välisministeeriumi leheküljel. Õnne!

Kui oskad hispaania keelt, on tihti väga häid pakkumisi rumbo.es lehel, kõik lennud algusega Barcelonast või Madridist.Kõik toimib ilma probleemideta ja reisid on täielikult oma hinda väärt.Praegu muidugi pakkumisi pole, jõuludel ja aastavahetusel ju kõik reisivad.

To siimsusi. Mina ostan ka alati läbi kodulehe,mitte läbi Bookinghouse,kuid sel hetkel ei olnud enam Air Balticu lehel osasid pileteid müügil.Helistasin ka Air Balticusse ja öeldi,et ostke Bookinhousist,et neil neti tagavara jah otsas.
Mulle helistati täna ka Bookinghousist ja öeldi,et kuna Air Baltic pagasimuutusi ei saa nemad lisada, siis pidi olema piisav see ülipisike hall kirjake täiesti broneerimise algetapis. Seega on nii nagu ikka, tarbija ise on loll.
Mina aga tunnen endiselt, et kui ostan poest kauba, nt leiva hinnaga 8 EEK ,siis kassas ma ka maksan 8 EEK,mitte 8 EEK+lisatasu tegelikule tootjale, kelleks on näiteks "Leibur".
Ja kokkuvõtteks üritan edaspidi välitida odavlennufirmasid ja kõikvõimalikke Bookinghouse tüüpi ettevõtteid. See saab muidugi olema raske kuna reisin väga palju.

Jah teil on õigus. Tahtsin minna Lufthansaga(hind oli natuke kallim), kuid lennuplaan oli masendav.Öine, varahommikune lend ja FRA lennujaamas 7 tundi oote aega. Valisin mugavuse ja nüüd on tulemus käes.