Maxj

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
73 meeldimist
5 postitust / 369 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Lähemalt teemaga mitte kursis olevana olen niipalju küll kindel, et ühestki suurest rendifirmast ei saa saa te Californias autot ei lumekettide ega talverehvidega, Kui mäestikuosa välja arvata, on temperatuur seal kuni 30 plusskraadi ja vahel ka rohkem. Mis talverehvidest selliste temperatuuridega rääkida?

Minge ilma liigselt pabistamata ja vaadake veebist eelnevalt rahvusparkide infot - kuhu saab ja kuhu mitte. Kui pargid on lahti, on need ka autoga läbitavad. Kui mingisse kohta ei õnnestu minna, ärge põdege ja minge mujale :) Vaadata on läänerannikul küll ja veel.

PS. Rendiautod on igal pool mõeldud pmst ainult asfaltteel sõitmiseks. Kruusal/maastikul/lumel tekkida võivate probleemide korral oled ise (rahaliselt) vastutav.

tarzic, ma olen väääääga mitmeid kordi USAs autot rentinud ning mitte kunagi pole pidanud mitte sentigi juurde maksma. tuleb kodutöö enne ära teha ja mitte odava hinna järele tormata.

Lühidalt veel kord:

Broneeri otse või läbi vahendajate, kuid veendu et CDW ja SLI (kasutatakse eri lühendeid) kindlustused on hinnas. Euroopa veebilehtedelt tehtud broneeringutes on need reeglina olemas, USA lehtedel mitte. Rohkem sul kindlustusi ja lisateenuseid vaja ei ole, kuid enamasti pakutakse ja on su oma valik, kas aktsepteerid või mitte. Kui millegile süvenemata ja kasvõi kogemata jah ütled, maksad selle eest.

Tee omale selgeks konkreetse rendifirma deposiidi- ja kütusepoliitika. Kas ja kui suur on deposiit, mida sisaldab jne. Kütuse osas on enamasti reegel, et saad täis paagiga auto ja tood selle täis paagiga tagasi. Samas üritatakse pea 90% juhtudest kohapeal või juba broneerides sulle paagitäis kütust maha müüa, et oleks võimalik tühja paagiga auto tagastada, Kuidas see peaks võimalik olema, mõtle ise :)

Mis eri rendifirmadesse puutub, siis kogemusi on inimestel igasuguseid ja nende väljaselgitamiseks sobib näiteks Google väga hästi.

to: mariom

Ei vasta täiesti 100% tõele. Olen ka Alamost väga värske auto saanud. Ning Tampa Nationalist suunati mind sujuvalt Alamo autoparki autot valima - tegemist on pmst ühe firma kahe kaubamärgiga ning autopark ja ilmselt ka arvutisüsteem on neil ühine. Kuigi jah, National on suunatud pigem äriklientidele ja paremad autod üldiselt seal.
Autode valik Alamos on aga samamoodi - valid ise saadaolevate vahel, mitte ei istu sulle määratud autosse. Valikuvõimalus on nii Nationalis kui ka Alamos siiski natuke ka õnneasi - sattudes kohale n-ö tipptunnil ei pruugi sul eriti millegi vahel valida olla :)

Vbl olen imelik, aga mina hoian autot lennureiside ajal siiski lennujaama parklas. Maksab küll 4€ päev aga samas pole vaja takso peale kulutada ja auto on saabudes mugavalt minutilise jalutuskäigu kaugusel. Nädalaks-paariks kuskile suvalisse poe parklasse panna - no ei tõuse käsi.

Mul viimased positiivsed kogemused nii Hertzi, Alamo kui Nationaliga. Hertzi bronne on mõte teha läbi Hertzi enda lehe - liituda Gold programmiga ja vaadata broneerimiseks mõni hotelliketi või lennufirma sooduskood või oodata kampaaniaid, kui on võimalik. Alamo ja Nationali viimased broneeringud olen teinud läbi autoeurope.com ja rentalcars.com. Millegipärast on rendifirmade endi UK lehed viimasel ajal kallimad. Nimetatud vahendajate puhul on kõik sujunud probleemivabalt - vajalikud kindlustused on olemas ja kui midagi üritatakse kohapeal pähe määrida, võib letiteenindaja soovi korral puu taha saata. On kaks asja, mida kohapeal letis pakutakse - nn isiku (tervise) kindlustus, mis on olemasoleva reisikindlustuse puhul täiesti ebatarvilik ja maanteabi, mille otstarbekus on igaühe enda otsustada.
Meie lubadega probleeme siiani pole olnud, krediitkaardil peaks olema ettemaksu korral ca 300 dollarit või kohapeal tasudes rendisumma + 300 dollarit. Firmati on deposiidipoliitika erinev - tutvu kindlasti tingimustega selle firma kodulehelt, kust auto rendid!

Dubai, Iisrael, USA läänerannik, Kariibi mere saared, Mehhiko, Lõuna-Aafrika Vabariik?

Meie ööbisime Oahul siin - https://www.airbnb.com/rooms/8884926

Korter on puhas, renoveeritud ja hästi varustatud, kuidHonolulust ja enamikust vaatamisväärsustest kaugel eemal, mis aga meile sobis suurepäraselt. Randa ja võrkkiike kahjuks pole. Samas jõuab randa autoga 3-4 minutiga. Korterist on ilus vaade, bassein ja grillimisala on maja kõrval ning samuti on olemas mõnus rõdu, kus päikeseloojangul istuda.

to: paradiis

Võta sealt, kus on odavam! Veendu ainult, et kindlustused ON hinnas. Ntx USA (.com) lehelt bronnides ei pruugi olla ja kohapeal maksad palju juurde.
Eesti vs mingi muu maa leht - vahet pole, kohapeal pead suhtlema kohaliku esindusega ning sealset klienditeenindajat ei huvita eriti, mida tundmatu väikeriigi kohalik esindus sulle rääkinud või lubanud on. Vaidluste ja probleemide vältimiseks trükkige broneering paberil (ingl.k.) välja ja võtke kaasa.

Mina lähtuks lennufirma enda lehel kirjas olevast:

http://www.norwegian.com/en/travel-info/baggage/checked-baggage/

Ehk siis tasuta pagas sõltub pileti tüübist. Odavaimal äraantavat pagasit hinnas pole, kallimatel piletitel on 1 või 2 max 20 kg kohvrit. Per nägu.

Tripp, inimesed ja reisijad on erinevad. Samuti lennujaamaametnikud. Mina olen kõik veebis enne ära täitnud ning check-ini kodus veebis teinud ning lennujaamas tuima näoga pagasi kiirelt ära andnud ja lennukile läinud. Ei mingit seletamist lennujaamas, mis ja kes ja kus. Välja arvatud kord Istanbulis, kus meie lastega peret vist tõsimeeli terroristideks peeti ning peedistati nii minnes kui tulles.

Mis auto rentimises utoopilist on? Mul läks viimati LAX's selleks kokku 15-20 minutit. Parkimiskohtade probleeme vähemalt minul ei esinenud ning LA ummikutest ei päästa sind ka Uber. Lisaks oled rendiautoga iseenda peremees, kui ei soovi lennujaama lähedal ööbida/süüa/shopata. Uberiga ringisõitmine läheb ka tunduvalt kallimaks, kui rendiauto + parkimine + veidi bensiini.

Ei tohiks probleem olla - nagu öeldud, ei lõppe USA puhul bürokraatia lennupiletite ostmisega. Soovitatav on lennufirma lehel juba enne check-in'i tegemist kirja panna kogu info kõigi reisijate kohta - rahvus, sünniaeg, kodakondsus, passi number, kontaktandmed, peatuskoha aadress kohapeal ja muu, mida küsitakse. Läheb hiljem kiiremini ;)

Omast kogemusest Hawaiile minekul (ja ka LA-s ringi vaadates) soovitaks vähemalt minnes asja rahulikult võtta ja lennujaama lähedale hotelli välja magama minna. Ilmselt olete sinna jõudes juba päevajagu reisinud pluss ajavahega harjumine ning kui varem pole LA-s olnud, ei soovitaks autoga pikemalt seiklema tormata. Ca tund arvestage saabudes vabast ajast maha ka immigratsioonist läbi saamisele.
19h peatuse juures mõelge läbi, mis kõige rohkem huvi pakub. Meie ringivaatamistest (märtsis) oli tagantjärele mõeldes kõige mõnusam Santa Monica + Hollywood. Rahulikult ringi vaadates kulub selleks terve päev.
Ringi liikumiseks võtke kindlasti auto, kõik muud variandid on kas kallimad või siis aeganõudvamad.

Kobiseks siia siis omalt poolt ka teema lõpetuseks.

Veahinnaga piletid jäid jõusse (tasub alati riskida ;) )ja tänaseks on reis ka tehtud. Oahust niipalju, et kui Honolulu välja jätta, on tegemist igati mõnusa reisihiga - on erinevaid randu, mägesid, matkaradasid, erinevat loodust jne. Nii et vaadake sinna sattudes elamine Honolulust välja ja rentige kindlasti ringi liikumiseks auto ning te ei pettu kindlasti. Honolulust ülevaate saamiseks piisab poolest tunnist - seal pole tõesti peale mõne üksiku erandi suurt midagi vaadata.
Muidu aga rahulikult ringi vaadates võiks Oahule planeerida vähemalt 7-8 päeva, kui pole soovi mingi tegevusega põhjalikumalt tegeleda. Elu (loe söök, poed, bensiin jne) väljaspool Honolulut või siis pigem Waikiki randa ja teisi turistilõkse pole ka sugugi märkimisväärselt kallim, kui mujal USAs.

Nädala Miamis lebotamist võib asendada road tripiga mööda Floridat. Key West, Orlando jne. Milleks olla nädal kuskil paigal, kui võib auto võtta ja näha kohalikku elu kordades rohkem?

Omalt poolt ütleks ka Phuketshuttle kohta kiidusõnu. Kasutasime nii lennujaamast minnes, kui lennujaama naastes. Autod korralikud, juhtidele etteheited pole ning kui hind on OK, soovitaks igati.

KLMi arvates on Schipolis 50 minutit piisav, et ümber istuda:

The standard transfer time at Amsterdam Airport Schiphol to a flight within Europe is 40 minutes and 50 minutes for an intercontinental flight.

http://www.klm.com/travel/no_en/prepare_for_travel/at_the_airport/connections/index.htm#p2

Selle 50 minutilise ümberistumise aja testin kolme nädala pärast ära, Helsingist tulles on täpselt 1 tund, et LA lennule jõuda. Samas väga ei närvitse, kuna lennud on ühel piletil ja on lennufirma asi mind kohale toimetada.

Nordicuga lennates laseks mina TLL-CPH lennu eelmisele päevale tõsta :) Kulukam küll, kuid vähemalt on lootus jätkulennule jõuda kordades suurem.

Kõige mõistlikum on ilmselt piletihindadel jooksvalt silm peal hoida. Eriti arvestades, et jaanuari lende ei ole veel müügis, kui peale aastavahetust tagasi tulla. Aasta lõpp on veel kaugel ja igasugused soodukad tulevad sellesse perioodi aasta teises pooles. Pühadeperioodi piletid soovitaks küll varakult ära osta, kui plaanid kindlad.
Kui on võimalik mandril suuremate kuludeta ringi liikuda, hoia silm peal LA naaberlennujaamadel. Ma pakuks, et San Franciscost või San Diegost võib leida odavama hinna, kui LA-st.

Ka minu teada soovitakse sealmaal seda päris krediitkaarti. Osadel Eesti internetiostu võimalusega kaartidel on koguni kaardi peale kirjutatud "debit" ja see lõpetab hoobilt sealmaal kõik edasised jutud. Mine küsi oma pangast "päris" kaart või viimasel ajal pakutakse neid ka netis.

Oled sa seal enne käinud ja tead, kuhu lähed? Olla 3 nädalat LA-s ja "puhata"? Kui suure rahakotiga otse randa elamist ei üüri, siis tekib mul küsimus, et miks küll? Suht suur ja kole koht üldiselt, kui kallid eliitrajoonid välja jätta. Ja miks puhata suurlinnas? Pigem vaata puhkamiseks elamine LA ja San Diego vahele ookani lähedusse. Carlsbad, Oceanside, La Jolla ja sealne kant. Autoga jõuad soovi korral nii LA ja San Diego vaatamisväärsused üle vaadata.

Airbnb osas sõltub kogemus eelkõige konkreetsest korterist ja selle omanikust. Kui soovid kindlam olla, vaata kortereid, kus eelnevate üüriliste kommentaare rohkem. Elamisi on seaalmaal igasuguseid ja ainult "hinda üürides" võid saabudes ka kultuurišoki saada.

Minge suve poole Orlandosse. Tundub nii väikse lapsega reisimiseks kõige sobivaim sihtkoht. Miami, LA, SF, roadtripid jne - lapsega ehk nii 10-15 aasta pärast :) Mis vaatamisväärsustesse puutub, siis nii väikse lapsega reisides on nendeks rand, vee- või lõbustuspark ja hotelli bassein ning rohkem ei maksagi midagi suuremat plaani võtta. Võid ju loksutada last autos tundide viisi aga kõigepeal väsib laps, seejärel sa ise ning kokkuvõttes pole reis ehk päris see, mis ta olla võiks.

Airbnb-st ei leidnud midagi sobivat? Kui odavamalt ja paremat tahad, peaks ehk Miami Beachilt veidi kaugemale vaatama.

to: mariihen
Omast kogemusest arvan, et on veidi vara pileteid 800 euroga ära osta. Sügiseste soodukateni on veel aega. Aga häid hindu võib igal ajal tulla, hoia silm peal :)
NYC ja LAX on muide ka Norwegiani sihtkohad. Kui oled nõus lendu Tallinna asemel Helsingis alustama ja lõpetama, siis HEL-NYC ja LAX-HEL pileteid on sinu mainitud perioodiks hetkel võimalik osta 418 euroga. Pagas ja söök on Norwegianil muidugi lisaks. Helsingi piletid samuti (laev on ka võimalus) ning võimalik ööbimine soovi korral samuti. Norwegiani lende võib ka Oslost või Stockholmist alustada/lõpetada. Tallinna ots tuleb ainult üle vaadata ;) Kokkuvõttes on kindlasti võimalik odavam pilet leida kui 800 euri.