katriina

Uus kasutaja, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

28 meeldimist
10 postitust
76 kommentaari
Viimased kommentaarid

Juhtub see, et sa ei kasuta seda lendu, muud midagi. Trahvi maksma ei pea.

Cancun-Istanbul tänane 10.25 lend on Turkishi kodulehel olemas ja justkui välja müüdud, aga Cancuni lennujaama kodulehel väljuvate lendude nimekirjas seda ei ole. Muretsen asjata ja lennujaama leht ei ole usaldusväärne?

14 päeva eemal USAst jah, aga ühes eelmises teemas sain aru, et olete Mehhikos? Sealt peaks 19.03 tulema Turkishi lennuk vahemaandumisega Istanbulis. Eile vist oli veel pileteid, täna ei oska öelda.

Minu kogemus ütleb, et kui nõue esitada lennufirma vastu, kellel ka Eestis juriidiline isik, sh näiteks ka SmartLynx, siis ei ole vahendaja kasutamisel suurt mõtet. Ajavad ka nemad asju tavapäraselt, st alustavad nõudega teenusepakkujale/kauplejale, ootavad ettenähtud aja ja kui sealt vastust ei saa või keeldumine, siis pöörduvad Tarbijakaitsesse. Ja mis sellesse puutub, nagu keegi eespool mainis, et siis ei pea ise midagi tegema ja säästad aega, siis see pole päris nii - ega Lennuabi jms ei tea ka iseenesest lennu detaile ja olukorra täpset kirjeldust. Ikka ise tuleb neile saata kõik see sama info, mille muidu saadaksid Tarbijakitseametile. Lihtsalt ühel juhul saad ise kogu kompensatsiooni, teisel juhul saab osa sellest vahendaja.

"Dokumendid olid korras", aga "Piiril selgus, et üks meist Venemaale ikkagi ei pääse" - see on huvitav olukord. Kas ilmnes midagi enneolematut ja ettenägematut või oli reisiseltskond sellise võimalusega salamisi arvestanud ja võttis riski?

Ikka ise tuleb enne reisi vajalikud reisidokumendid korda ajada. Klienditeeninduse ja bussijuhi süüdistamine on arusaamatu.

Nõus, see on halb uudis. Aurinko pakutav hotellivalik ja hinnad olid normaalsed. 

Ja kuna Aurinko nüüd Tallinnast reiside korraldamise lõpetab, siis jääb usaldusväärset valikut veelgi vähemaks ...

Isiku tuvastamiseks rutiinse linnajalutuskäigu raames ilmselt sobib, oleks ehk ka juhiluba sobinud, mine tea.  Siinses teemas välja käidud "Eesti ID-kaart Filipiinide kodanikule" ei lange samasse kategooriasse ja sellised detailivead teevadki valvsaks. Lisaks pealkirjas sisalduv "HOIATUS!".  Nii et skeptilisus on omal kohal.

Aga kui mure nüüdseks lahendatud, siis on kõik ju hästi!

Tõenäoliselt jah. Türgi ei ole EL ja pass on reisidokument.

Minu lugu lõppes niimoodi, et kuna Nordica ei reageerinud ei esitatud avaldusele, saadetud meeldetuletusele ega telefonikõnele, siis esitasin avalduse Tarbijakaitseametile. Sealt tuli ettenähtud aja jooksul vastus, et minu avaldus on menetlusse võetud. Paar päeva hiljem saabus Nordicalt kahetsev kiri, kuidas tehniliste probleemide tõttu maksekorralduse täitmine on viibinud ja veel paari päeva möödudes laekus ka hüvitis.

Tänan asjalike vastuste eest!  Käega ma kindlasti ei löö, ei ole minu loomuses; kodulehe kaudu esitasin avalduse, umbes 20 tööpäeva möödudes saatsin meeldetuletuse ja lisaks helistasin ning küsisin, kas täidetud taotlustele tähelepanu ikka pööratakse.  Eks nad Rehepappi üritavad teha.

Mina soovitan sul endalt küsida: Miks ma pakettreisi väga ei tahaks? Milline näeks välja hea pakettreis, mida kaaluksin? Ja olenevalt vastustest siis  tegutse edasi. Kui iseseisvalt reisi kokku panemine võimaldab hoiduda neist asjadest, mis pakettreisi puhul ei meeldi - organiseeri ise! 

Kui see on esimene reis, siis vali ükskõik milline rannaga sihtkoht - saad nii lesida kui avastada!

Khao Lak oli vaikne ja mõnus koht.

La Scala ooperikülastus; Püha õhtusöömaaeg - piletid netist kindlaks päevaks ja kellaajaks ette osta, pisut varem tuleb kohal olla; Toomkirik; ja siis ostlemine, mis on muidugi kulukas:)

Keeld kehtib teatud riikidest UK-sse lennates, mitte üleüldiselt.

Lennujaamas 9 ja 6 tundi - see on väga ebamugav ja väsitav ja minu puhul näiteks absoluutselt välistatud. Mitte mingil juhul isegi ei kaaluks sellist varianti.
Kui tasuta saaks kogu reisi, ehk ainult siis...

Ma tõsiselt soovitan valida mingi muu lahendus.

Check-in võib ka öösel olla, sellisel juhul muidugi kui majutus on broneeritud päev varasema algusega. Mis mõtet oleks lennujaama lähedal ööbimise eest maksta ja hommikul ringi kolida, kui võiks kohe maksta nö põhihotellis ühe öö rohkem?
Asi pole ju mitte hotellipoolses vastutulelikkuses, vaid tellitud teenuses - saad seda, mille eest maksad.

Ivan Juhmi kommentaari sellele osale, mis puudutab täiskindlustuse teemat ja seda, et äparduste korral on niikuinii jama palju, vaidlen otsustavalt vastu.
Meil oli aastaid tagasi Kanaaridel täiskindlustusest ikka väga palju abi, kui vihmase ilmaga mägedes dźiip juhitavuse kaotas ja vastu kaljut sõitsime. Rendifimasse helistades tunti huvi, kas auto liigub ja jaatava vastuse peale öeldi, et siis sõitke renditud aeg lõpuni, tooge auto kokkulepitud kohta ja laske võtmed postkasti. Kõik.
Olen seda siin enne kirjutanud ja kordan veel, et tervise- või autokindlustuse pealt mõnekümne eurone kokkuhoid ei ole mõistlik. Tavaliselt ei juhtu õnneks midagi, aga kui juhtub, siis võid ennast küll segaseks maksta. Täiskindlustus ei maksa kordi rohkem.

Mingit muud nippi peale korralike tugisukkade ei olegi. Vee joomine ja liikumine lisaks. Mina kasutan spetsiaalseid apteegist ostetud tugisukki või põlvikuid ja jalad ei lähe paiste.

ESTAs saab aadressi muuta. Kuna ESTA kehtib kaks aastat ja selle aja jooksul võib mitu korda riiki siseneda - ei pea peatuma kogu aeg samas kohas:)