juusuaix

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

.Eestlane olen ja eestlaseks jään… seda tunnet tundsin hotellis, mille pidajaks on kena šarmikas naine nimega Terje. Selles hotellis viibides koos veel meie grupi 10-e eestisoost inimesega oli nauditav. Tundsin,nagu oleksin kodus, oma hoovil istumas õhtuti bassu ääres, küünal laual põlemas, sääskede vastane viiruk tossamas laua all, et va vereimejad jalgadele ei kipuks ja nautimas sooja ilma, vaikust ja õllet koos kaasaga.
Hommikul serveeriti kenasti laud,kuhu kuulus omlett, röstsaiakesed või ja povidloga, kohvi, mis oli täitsa joodav koos koore ja suhkruga. Samas ostsin endale saksamaa vorstikesi, peekonit, mis kokapoiss avala naeratusega vastu võttis ja omleti või praemuna juurde praadis. Lauanõud olid nagu kodus, ikkagi täielik serviis!… koos mõnusa sericega.
Hotelli pidajalt kaudu rentisin ka rolleri, mis toodi kenasti hotelli juurde, endal jäi vaid tankida, kuid seda bensiini müüakse Baga tee ääres vaat, et igas äri esisel. Kompleks koosnes kolmest majast, igas majas oli 4 külalistuba, nii et võite ise arvata, kui naaber tundis naabrit, hommikul teretati, sooviti head isu, õhtul vahetati muljeid… kas saab veel midagi fantastilisemat olla?
Nüüd natuke sellest, mis meele pahuraks tegi, nimelt buss, mis lennujaamast meid hotelli tõi, selles olnud nn.reisijuht nagu hakkas kohe hotelli mustama, et perenaine natsa nipsakas… et katsuge üle elada? Kuid kui nägin elurõõmsat perenaist, siis mu pahameel kadus, ta oli jutukas, naeratas ja polnudki seda nägu, et eestlase kõige suurem vaenlane on teine eestlane!
Ühel päeval Terjega juttu ajades, tuli üks meie grupi naistest ja näitas punaseid kuplasi küünarvarre siseküljel-Terje teadis kohe mis viga, kirjutas lahkelt paberile rohu nime, apteek aga asus hotellist vaid 100m kaugusel ja õhtaks olid reisikaaslase hädad kadunud! See tähendab professionaalsust, kohe teab, ilma arsti konsultatsiooni, mis viga(see oli päikese lööve)
Samuti pean kiitma selle hotelli olematut, kuid head kööki, nimelt sõime kaasaga mitmeid õhtuid mereandide suppi ja lihtsat salatit-ja see maitse oli vapustav, soovitasin ka teistele reisikaaslastele.
Siis küsisin perenaiselt, et kas oleks äkki võimalik teha üks ühine istumine õhtul, päev enne äralendu! Muidugi öeldi vastuseks, koostasime koos menüü ja ütleks, et süüa oli üleliia paljugi, lausa ägisesime kõik. Sama istus ka meie võõrustaja Terje vaatamata väikesele külmetushaigusele, mis ta oli saanud kuskil põhjapool käijes bussi kondist, kuid ta oli vapper ja istus meelsasti meiega, mis tõendas veelkord seda pere tunnet selles hotellis. Suured tänud Terje sulle meeldiva vastuvõtu, hoolitseva suhtumise eest ja et oled leidnud toreda noorte poiste tiimi, kellega koos pead seda väikest,kuid hubast hotelli. Tuleks alati tagasi, kui vaid leiaks INFANTARIA CONFORDI pakkumise mingi reisifirma kataloogist. Samuti tahaks eriti tänada meie toapoissi, kes oli eriti hoolas, nagu mesilane pere eest hoolitsemas, küsis alati üle, et kas põrandad olid ikka nii puhtad, kas dušširuum, rätikud ja voodi ülesehitus meeldis…Lausa rõõm oli see 14 ööpäeva viibida mõnusas keskonnas. Samuti saime kaasaga palju uusi tuttavaid,kellest mainiks ära Thea Paluoja ja ta kaasa Maidu!

NB! Niipalju,kui mina asjast aru sain, siis ESTLIVE katkestas lepingu selle hotelliga põhjusel, et ei saa perenaist lauatelefonil kätte, et turistidele infot edastada, kuid MINU ARVAMUS: Iga reisijuht peab personaalselt käima hotellis ärasõidu või kokkusaamise teadet üles panemas, mitte see pole hotelli pidaja asi. Teiseks, kui meid oli seal kokku 12 inimest, seda enam oleks teade olema tahvlil üleval või siis oli antud reisijuhile mobiili numbrid, kuhu teade jätta!