kipsi

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
3 meeldimist
0 postitust / 30 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Sõitsime just Saksamaalt - Tšehhi -Austria - Sloveenia - Horvaatia - Sloveenia - Austria - Saksamaa. Vinjetid olid vajalikud Tšehhis, Austrias ja Sloveenias. Kusjuures need polnud sugugi nii odavad - Tšehhi 7 päevane maksis 18 EUR, Austria 10 päevane maksis 16 EUR ja Sloveenia 7 päevane 15 EUR. Kuna sõitsime Austrias läbi tunnelite A9 ja A10 peal, siis lisandusid veel tunnelimaksud minnes 9.- ja 5,50 ja tulles 11.50 ja 7.20. Kuna meie trip oli 8 päeva, siis pidime veel Sloveenia eest maksma 2 korda 15.- . Nüüd otsisin netist natuke infot ja leidsin, et Austria 10 päevane vinjett peaks maksma 9.- EURi. Me ostsime selle Tšehhist kohe ära, ilmselt saime lüpsta. 

Täitsa uskumatu on lugeda, et seda firmat vaevavad samad mured, mis olid 20 aastat tagasi. Olin siis noor ja mitte väga rahakas ja tundus väga tore bussiga reisida. Aga absoluutselt igal korral läks buss katki. Löuna-Prantsusmaale minnes olime 2 ööd- päeva Austria mägedes kiirtee äärses parklas, kus polnud vist isegi wc-d ( täpselt enam ei mäleta). Käisime seenel ja keetsime priimusel seeni, neid oli seal palju. Lõpuks tuli asendusbuss Eestist ja söit jätkus. Koha peal olime 5 päeva, sel ajal murti bussi tagumise klaasi kaudu sisse, nii et tagasi söitsime vineeritud tagaaknaga. Marokosse söites olime Hispaanias kiirtee äärses Statoilis ka 2 vöi 3 päeva, Aga seal oli vähemasti wc ja sai pesta ennast. Siis käis buss kuskil kohalikus paranduses ja jätkasime söitu sama bussiga. Pärast jöudsime päev vöi 2 hiljem tagasi. Reis kestis kokku 22 päeva. Rääkimata igasugustest muudest jamadest- hotelli jäime pea alati hiljaks ja üks kord magasime hotelli ees bussis, sest hotelli meid ei lastud enam, teinekord polnud köigile hotellis kohta, oli vähem broneeritud. Minu kolm reisi olid omaniku juhtimisel, kes peale vene keele muud keelt ei osanud, mis omakorda raskendas asjaajamist. Aga on mida meenutada :)

Sai siis eile Eestist Berliini tagasi sõidetud. Teadlikult valisime päevaks laupäeva, kuna siis Poolas vähem rekkasid. Lätis seisime kokku 16 minutit, Leedus 6 minutit (Panevežise juures, Kaunase juures polnud midagi). Kuna teetöölisi laupäeval polnud ja olid ainult foorid, siis ilmselt ka seisime vähem aega, kuna segajaid polnud. Ajakadu tuli muidu natuke suurem, kuna kiirusepiirangud käivad ka teetööde juurde. Leedus iga 70 märgi juures ei pidurdanud ja kiirust eriti ei vähendanud, ainult seal, kus oli kaamera hoiatus. Poolas tulime läbi Lomza-Zambrow-Ostrow Mazi, aga järgmisel korral peaks Lomzast minema teele 677 OstrowMaz-i peale, sest Eesti liinibuss tegi nii ja jõudsime talle hiljem järele, nii, et ilmselt sealt kaudu võidab ajaliselt. Peale Varrssavit oli hirmus äikese torm ja tuul ja vihm olid ikka väga tugevad. Möödasõitu tehes oli nähtavus olematu ja auto ikka vibas korralikult. Seda kõike paarsada kilomeetrit. Kokku kestis sõit 18 tundi ja 15 minutit, millest Eesti läbisime 1 tunni 18 minutiga. Meil oli 7 kohalisel autol ka korralik koorem - 5 inimest, suur pagas ja katuseboks.

Tulime 10.07. Berliinist Eestisse, kokku 19 tundi ja 15 minutit, mis oli meie jaoks palju. Olulist osa mängis see, et meil oli kaasas kass ja kohati tugev vihmasadu. Palju aega kaotasime Varssavi juures, kuna sattusime sinna reedel kell 15 ja oli parajasti palju ummikuid. Ajaliselt siis sedasi Berliinist Poola-Leedu piirini 10.20, seda oli palju ja aja kaotus tuli just Varssavi juures ja samuti piirangud ja kehv tee Bialystoki juures. Leedu läbisime 3.50, meie jaoks on Leedu kõige tüütum. Sõit kuni Kaunaseni on valdavalt 70 ala ja möödasõidu piirangutega. Samuti oli Panevežise juures teeremont ja jube vihm. Lätis kuni Riia ringteeni oli lausa lust sõita - tee oli hea ja vihma ei sadanud. Edasi Läti teed enam nii head ei ole ja viimase 10 kilomeetriga kaotasime ajaliselt vähemasti 20 minutit, sest pool teed oli kinni ja fooridega reguleeritud. Ja iga foori juures tuli pea 5 minutit punase tule taga seista. Iklast koju kulus veel 2.05. Ja Eestis oli lausa lust sõita, esiteks oli väljas juba valge, vihma ei sadanud ning tee tundus ikka väga lai ja hea.

Meil kahed tuttavad käinud Saksamaal autoga ja mõlemad öelnud, et kindlasti läbi Bialystoki - tee on küll pikem, aga ajaliselt võidab.

Minu meelest on neil see etapp juba läbitud, et oma bussibaas. Aastad siis olid 1997-1998, kui käisin nedega kolmel reisil ja igal reisil läks buss katki. Esimesel korral läks buss katki juba enne Eesti-Läti piiri, siis sai bussi korda ja sai Hispaanias ära käidud, teine kord olime Austria mägedes vist 3 päeva, korjasime seeni ja keetsime neid, lõpuks tuli Eestist uus buss, mis meid edasi viis. Siis jäi ka miskit nägemata. Kolmandal korral olime Hispaania bensiinijaamas 3 päeva, lõpuks sai ikka bussi korda ja Marokoski ära käidud, kuigi reis läks päev või paar pikemaks. Ja siis olid neil omad bussid, mida bussijuhid pidid koguaeg parandama.

Lõpuks on GA otsustanud ja teade nende kodulehel!!!

Kallid kolleegid ja kliendid,

Käesolevaga teatame, et arvestades olukorra stabiliseerumist Egiptuses ning ka seda, et mitmed Euroopa ning ka teiste riikide reisikorraldajad on taastanud oma Egiptuse reise kas osalisel või täies mahus, jätkame ka meie alates 12.03 - 13.03 oma Egiptuse reisidega plaanipäraselt. Reisid väljuvad esialgse lennuplaani järgi, selles osas muudatusi ei ole.

Sharm el Shekhi reisid toimuvad al 12.03 ning kuni 23.04 (viimane tagasitulek)

Hurghada reisid toimuvad al 13.03 ning kuni 08.05 (viimane tagasitulek)

Küsimuste korral ning pakkumiste saamiseks palume pöörduda oma reisikonsultantide ning reisibüroode poole.

Endiselt pakume kohapeal eestikeelset teenindust meie reisiesindajate poolt, toimuvad ka kõik ekskursioonid, kaasa arvatud Luxor ja Kairo.

Ootame Teid Egiptuse kuuma päikese all!

Teie GoAdventure

Flic en flaci rannas oli küll WC olemas ja ka dušši all käimise võimalus

Meil oli adapterit vaja, seda müüdi ka lähedal olevas poes ja kolme kaupa. Võibolla on hotellides olemas ka tavapistikud. Meil oli toas ka üks tavapistiku moodi aukudega pistik, kuhu pistsin oma fotoka aku laadima, mille järel aga käis pauk ja kogu apartement oli pime, nii et seda ei soovita proovida. Õnneks aku ega laadijaga midagi ei juhtunud. Samas oli meil apartemendis triikraud, millel oli täiesti europistik, aga adapterit ei olnud

Kõnekaartide kohta midagi öelda ei oska v.a. telefoni automaatidest helistamise kaart, mida oli võimalik osta ja mille kõnehind ka mujale maailma oli odav.

Kohalikul mobiilil aga sõnumite saatmine pidavat olema väga odav. Seda rääkis meie autojuht.

Lilleaed oli super ilus, tohutult palju õitses, osad olid ka õitsenud ja osad polnud veel õitsema hakanud, aga ikka väga, väga ilus oli. Kuna käisime seal sel päeval, kui oli lilleparaad, siis oli rahvast jube palju. Samas jälle, et näha neid suuri lilleskulptuure tasuks just siis minna. Ilmselt on see paraad ka ajastatud nii, et siis oleks kõige õiterohkem aeg. 2009 aastal on see paraad 25.04, rohkem infot saad www.keukenhof.nl

Käisime selle aasta jaanuri viimasel nädalal, Condoriga Frankfurdist ja lennukipiletite hinnaks tuli 355 eurot edasi-tagasi. Samas on Condoril olnud ka pakkumisi algusega Frankfurdist 298 eurot.
Ilm oli väga soe, samuti vesi. Mõni päev tuli sahmaksa vihma, aga see ei seganud, pigem jahutas natuke. Jaanuaris, veebruaris on seal ka orkaanide oht, mis hoidis ka meid seal päevakese kauem kinni, seega tuleks igaljuhul teha reisitõrkekindlustus.
Loodus on seal ilus ja õitseb väga palju taimis sel ajal. Kui sa asud kusagil kinnisel 5 hotelli territooriumil, siis oled tõesti paradiisisaarel, kui aga seal ringi liigud, siis näed kui palju vaesust seal tegelikult on. Kusjuures ega nad vist ise selle üle ei kurda ja sellest arugi ei saa, aga meie jaoks oli ikka kohati päris jube ja räpakas seal. Ka mina arvasin enne, et Mauritius on selline nagu klantspiltidelt nähtud, paraku on sealgi teine pool, mida meil üsna tihti ei kohta.
Söömine väljas oli üsna odav, täpselt ei mäleta, aga meie valisime väljas söömise selle asemel et ise selle valmistamiseks aega raisata. Kohalik rumm Green Island oli ka väga odav 0,5l maksis umbes 4 eurot.
Kogu meie reis 2 täiskasvanut ja 1 laps läks maksma umbes 2400 eurot, see sisaldas absoluutselt kõike, alates lennupiletitest, kindlustusest, majutusest kuni ka suveniiride ja muu staffi ostmiseks kulunud raha.
Kuna me ei peatunud 5
hotellis ja meil ei olnud privaatranda vaid avalik, siis reede õhtul kogunes terve see ranna äär täis kohalikke koos kogu oma peredega, pandi üles telgid ja tehti lõket, kus valmistati süüa. Seal nad olid siis praktiliselt pühapäeva õhtuni ja see vaatepilt, mis avanes peale nende lahkumist oli ikka jube. Seega läbustaja ja mustuse maha jätja ei ole turist vaid kohalik. Samas olid esmaspäeva hommikul kohal inimesed luudadega ja kõik see jama koristati ära. Üle tee oli kraav, kuhu visati prahti, mis jäi seal ootama tugevamat vihma, mis uhuks selle ära.
Aga ma läheksin sinna iga kell tagasi, sest päike, soe vesi ilus loodus suudavad selle üle kaaluda. Kõige tüütum on sinna kohale minna, sest lennureis kestab 11 ja rohkem tundi.

sel asstal oli just jaanuri keskel soodushinnad ja siis veel märtsis aprillis vist ka. Aga nende eriti soodsatega ongi nii, et pead üsna ruttu lendama, kas aga siis ka soodsalt Frankfurti saad (Condori puhul), on iseasi.

Näe Naabrimees mu leiva käest võtnud, ei hakanud ise seekord Condorile reklaami tegema, sest seal polnud midagi nii soodsat. Suht krõbedad hinnad võrreldes eelmiste kordadega ja enamasti ainult ühel suunal soodukas.

Kuna jätad täpsustamata, millal täpselt tahad minna või lähed, siis pole võimalik ka mingeid kindlaid näpunäiteid anda. Sest Frankfurdist ei lähe lennujaama andmete järgi ühtegi lendu Cancuni 01.08. EA läheb aga kas 30.07 või järgmine 02.08, seega esimesega ikka palju aega 01.08.-ni ja teisega ei jõua. Ka see, kas tahad edasi-tagasi piletit Frankfurti või üheotsa piletit.
Kui abi vaja, siis jäta enda marsruudi kuupäevadest võimalikult täpne info, siis saab ka aidata kindlate viidetega.

variant on veel ju ka Flylal-iga minna, see läheb Frankfurti ja annab hinnaks 354 litti

kui vajutada kohale ALLE ANGEBOTE , siis saab ka kõik sihtkohad!!!!

kuule Naabrimees, sa alati nii skeptiline selle Condori suhtes, järelikult pole sa piisavalt süüvinud sellesse. Mallorcale saab Frankfurdist oktoobris edasi-tagasi 98 euriga, nii et pole see ühti nii kohe. Ja teiseks kuna Condoril see sooduskampaania pea iga kuu, siis saad juba umbes arvestada, et millal minna.
Panen siia ka selle lingi, mida olen ka eelnevalt lisanud, kus näha kõik soodushinnad, http://www.fliegenpreise.de/fp/kurzfliegen.jsp?&action=spo&l=de&dist=F&vac_type=rt

Kui piisavalt vara või soodukaga osta, siis on kõige mugavam ja kiirem Estonian Airiga otse Hamburgi, odavaima pileti olen saanud 1596 EEK-iga edasi-tagasi.

Teine võimalus Riiast Air Balticuga - juulis võimalus lennata edasi-tagasi 53 LVL-iga. Lisandub saamine Riiga ja pärast tagsi.

Kolmas võimalus Easyjetiga Berliini ja sealt rongiga Hamburgi. Rong sõidab alla 2 tunni, rongipileti saab alates 29 eurist pluss tasu koha eest vist oli 1.50. Peab arvestama ka sellega, et lennuk võib hiljaks jääda, nii et rongi ja lennuki vahe peaks olema piisav. Võid ka selleks puhuks kindlustuse teha 5 Euri, sellisel juhul saad minna sama piletiga järgmisele rongile. Selle 29 eurise pileti saab tavaliselt siis, kui ostad piisavalt vara, mitte, et tuled lennukilt ja ostad kassast pileti, sellisel juhul maksad 52-65 eurot.

viimane Condori soodukas oli alles 10-12.05 ja siis sai lausa 298 euriga, algusega Frankfurdist. Nii, et jälgi Condori lehte, kui soov minna Frankfurdist. Viimasel ajal olnud pea igal kuul seal sooduspakkumised

Algusega Farankfurdist maksis edasi-tagasi pilet 355 eurot. Käisin 23-30.01.08 Condoriga.

olen 1.55 pikk ja minul probleeme polnud ei istumisega ega magamisega, sest lihtsalt tombasin end istmel kerra. Mees mul aga 1.86 ja kui ees istmel istuja istme alla lasi, siis ega ta liikuma saanud, sest see vahe ikka väga kitsas. Istusime keskel kolmeses reas minnes 24 ja tulles vist oli rida 27 ja molemad korrad olid ekraanid väga hästi jälgitavad. Minnes jagati korvaklappi, mille hinnaks 3 euri ja need jäid endale, nii et tagasi tulles polnud vaja enam kulutada sellele. Ja lastele jagati igast nänni alates nokamütsist ja rannapallist lopetades lauamängudega. Ja teenindav personal oli väga asjalik ja sobralik. Sel reisil sain aru kui raske on nende töö. Sest kogu see 11 tundi olid nad jalgel ja ka kogu öö pakuti vett ja karastusjooke.
Meie tagasituleku reis viibis pea 3 tundi, lendu alustades ütles lennuki kapten kohe, et kui oleme ohku tousnud, siis ta seletab milles probleem ja seda ta ka tegi. Rääkis ka sellest, et kuna tühi lennuk pidi kütust maha soitma, siis vaja Luxoris teha vahemaandumine, et tankida ja kuna koos sellega venib lend pikaks ja nendel saab lennuaeg läbi, siis vaja minna veel Viini, et vahetada lennuki meeskond, aga et nad üritavad teha koik, et saaks Luxorist otse Frankfurti lennata, seega neil onnestus, nii et polnud vaja enam Viini lennata. Samuti olid johtuvalt viibimisest tagsi teel ka alkohoolsed joogid tasuta. Ma ei ütle mitte ühtegi halba sona lennuki personali kohta, koik oli lausa super.
Küll aga Mauritiusel oleva condori esindaja kohta, kes oli täiesti mottetu inimene. Seega loodan, et condoriga lennates ei tule teil temaga tegemist teha.

Meie käisime condoriga ja algusega Frankfurdist ja 1 inimese lennupilet Frankfurt-Mauritius.Frankfurt maksis 355 eurot. Condor teeb ilmselt üsna tihti sooduskampaaniaid, sest sel aastal juba teine praegu käimas, aga praegused pakkumised juuni-juulini. Võibolla on veel vara osta (ei julge küll ka soovitada, et ehk paar nädalat enne reisi saab soodsama hinnaga) ja tasub oodata natuke.

Meie lend jäi ära lennufirma tõttu. Lennufirma aga ei teavitanud meid eelnevalt, kui alles lennujaamas saime teada sellest, ka ei pakkunud nad meile selleks ööks mingit majutust. Neid isegi ei huvitanud see, kas meil ööbimine on või kust me seda leida võiksime või kas meil on üldse raha, et kusagil ööbida st, nad ei suhelnud meiega üldse ja see polnud nende mure.
Siis kohe ja ka koju jõudes kirjutasime lennufirmale ja teavitasime neid nende käitumisest.
Ka kindlustusega võtsime koheselt ühendust ja uurisime, kas antud situatsioonis ja kui suures ulatuses kindlustus kompenseerib. Samuti pidin kindlustusavaldusele kirja panema kas ja kui palju olen saanud kompensatsiooni lennufirmalt. Antud hetkel ja kuni tänaseni pole ma saanud lennufirmalt sentigi ja ei tea kas kunagi saan. Tekib küsimus, et kui lennufirma mulle 2-3 kuu pärast selle eest maksab, kas pean siis neile raha tagasi maksma.
Pean õigeks, et kui nad mulle maksavad on see moraalse kahju katteks, sest nad peavad sellise käitumise eest karistatud saama.

nii lennufirmalt kui kindlustuselt. Nimelt kui teen kas reisitõrkekindlustuse või pagasikindlustuse. Kui midagi juhtub pean kohe võtma ühendust kindlustusega, esitama omad dokumendid jne. Kui kõik kombes saan oma raha kätte. Samuti on mul õigus nõuda reisifirmalt kompensatsiooni nende poolt tekkinud vigade tõttu. Kogemusest võin öelda, et kirjavahetus ja asjaajamine reisifirmaga võib võtta aega nädalaid kui mitte kuid. Selleks ajaks kui reisifirma jõuab selleni, et mulle kompensatsiooni maksta on kindlustus seda ammu juba teinud.
Siit küsimus, et miks teha üldse sellisel juhul eraldi reisitõrke- või pagasikindlustus, kui reisifirma on kohustatud mulle vastavalt reisija õigustele, minu ebamugavused kompenseerima?
Ma leian, et see vabatahtklikkindlustus on sama, kui teen endale eraldi elukindlustuse ja kui murran jala- või käeluu, siis maksab haigekassa mulle haiguslehel oleku eest raha ja kindlustus maksab mulle ka selle eest.