kellu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

1 meeldimist
15 postitust
17 kommentaari
Viimased kommentaarid

Raineff ! Mõte lonkab - et kui ei saa, siis Eestisse raha järgi ning Tagasi?

Nojah, mul on Swedi VISA seenior ja olen sellises kohas, kus on ainult üks pangaautomaat ja o,5 panka. Kahjuks siis, kui SEBi kaarti ei võtnud, ma ei uurinud, miks. Pakkusin Swedi Visa (mitte seeniori) ja sain raha kätte. Nüüd küsin just SEENIORI kohta, seega milleks teavitada, mis on juhtunud euroopas, masterkaardiga jne. Konkreetne küsimus ootab konkreetset vastust.

Tänud. Olen mitu korda olnud Turquoises, seega lausa ei otsi, huvitusin lihtsalt nende hotellide hindadest, aga nimekirjast ei leidnud - ehk meie rahvale ei pakuta neid?

Sharm el Sheikhi hotellide basseinid

Kavas kohe-varsti minna Sharmi Hadaba linnaossa. Küsimus, et arvestades praeguseid temperatuure, millises hotellis on soojendusega bassein? Seti Sharm? Iberotel Palace? Beach Albatros?

Liiklus Dubais

Kaardil näha, et hotellid Savoy Suites, Savoy Park, Golden Sands ja Lomdon Crown asuvad päris lähestikku. Kas metroopeatus on samas? Ja mis peatuse nimi on?

Kokkuvõtvalt siis nii, et kui reis hilineb rohkem kui 4 tundi, siis võimalus kulutuste katteks kindlustuselt midagigi saada. Aga kui reis jääb täiesti ära, kas siis firma rahaliste raskuste tõttu või näit. tuhapilvede pärast, siis kindlustuselt ei saa midagi. Ja muidugi ka firmalt mitte. Ainus võimalus oma raha päästa on viimasel hetkel ära surra? Tõrge on ju tõrge, kas hilineb või jääb päriselt ära, eks. Ootan ideid, kust kaitset otsida.

Mul on pikaajaline, Chartise oma, hetkel pole vastust saanud, asi otsustamisel. Kindlustusega üldse jama. Peaks nagu selguse mõttes olema tervisekindlustus - kui jääd haigeks, elukindlustus - kui sured ja reisitõrge, kui reis ei toimu, pikeneb vms. Praegusel hetkel, kui tuhapilv ja reisifirmade pankrotid ähvardamas, peaks vist kindlustustelt nõudma kirjalikku kinnitust/seletust, mida nad reisitõrke all silmas peavad?

Tellisin kohaliku vahendaja kaudu soome firmalt perele üsna kalli pakettreisi. Kuna Toptoursiga kõrvetada saanud + kuuldused veel tekkivatest eesti firmade põhjaminekutest + uus ähvardav vulkaanipurse, siis küsimus – milline kindlustusfirma valida? Et nende probleemide tekkimisel tõesti ka raha tagasi saaks. Sest nagu meediast ja tripist lugeda, tõlgendavad kindlustusfirmad lepingutingimusi teadagi kuidas. On kellegil hea kogemus?

Leping lepinguks. Et veel eelmisel päeval müüdi pakette ja hommikul teatati tegevuse peatamisest, selles on küsimus Tegemist on ju pettusega, eks. Ja see jutt, et töötajad ei readnud midagi, ei kõlba ka kusagile. Teadsid küll ja teadsid kindlasti juba pikemat aega. Igaüks, kes majandusest veidigi taipab, mõistab, et sellist asja ei saa varjata. Seega rahast küll ilma, kuna juhtkond kindlasti hoolitsenud, et midagi võtta poleks. Aga pettuse eest tuleb kindlalt kohtuasi. Kas Äriregister/Maksuamet on tundnud huvi firma fin.tegevuse vastu? Kuidas Turismifirmade Liit suhtub oma liikme kelmusesse? Kas riik ei peaks karmistama nõudeid tur.firmadele?

Toptours lubab juba kolm nädalat, et kannab üle raha, mis seotud kuludega seoses tuhapilvedega. Iga päev sama jutt: “Homme”. Kuidas ülejäänutel on läinud? Kui sama jama, siis ilmselt firma vajumas ning reiside toimumine kahtlane. Ise nagunii nendega enam ei reisiks, sest valetamine-vassimine-hoolimatus nii reisi ajal kui ka nüüd kodus sunnib otsima paremat teenindust. Järgmise reisi juba võtsingi soomlastelt. Eelista eestimaist?

Kus on bussi nr.1 peatus Värtähamneni sadamas. Frihamneni omas oli (kunagi) sadamast mõnikümmend meetrit, aga nüüd – Värtähamnen ju sellest eemal?

Tõepoolest vahendavad vaid reisikorraldajate pakettide müüki. Ja kui on loterii, siis saabki hotelli teada alles kohapeal. Siiski, ka vahendajana peaks firma valdama minimaalset infot, mitte olema vaid raha sissekasseerija. Firmas töötab keegi Heleni-nimeline. Kogemused näitavad, et temaga sustlemisel tuleb endal vaeva näha - kontrollida, kas arve on õige, kas kõik tellitu on arvel. Ja ise hoolitseda, et voucher õigeaegselt teieni jõuab, sest lennujaama see firma ei tule. Ning kõige tähtsam, kontrollida Nordlandi käest, kas reis toimub ikka tellitud ajal, sest teadet teile ei saada ei nemad ega ka vahendatud firma. Järeldus - miks üldse kasutada nende teenust, kui võimalik osta reis otse korraldajalt, jääks palju askeldamist ära. Komm pole kuulujutu tasemel, olen ise selle kadalipu kaks korda läbinud.

Detsembrikuise Egiptuse reisi ajal plaan võtta ka ühepäevane Jordaania ekskursioon. Kas keegi käinud sel ajal – on siis väga palav? Ja olen kuulnud, et ronitakse ka Moosese mäele, mingi 900 trepiastet. Tundub liialt pingutav, aprillis suri poolel teel üks mees. Et kas mõttekas sel ajal bussis istuda? Kui pikalt see mäkkeronimine kestab? Muidugi võib need küsimused ka giidile esitada, aga kuna kavatsen osta selle ekskursiooni kohalikelt (odavam), siis vajaksin tõesemat teavet.

Kas leidsid sinu pakutud aadressilt vastused minu küsimustele? Mina küll mitte.

Keegi kirss kiitis ülal Estouri. Mis sulle nii meeldis? Firmal põhihuvi kohapeal ekskursioone müüa, turistide probleemid ainult häirivad. Pealegi nädalased reisid 1 päev lühemad, kui teistel firmadel, seetõttu saavad ka odavamalt müüa.

Muidugi pagasiruumis. Ja mitte ainult minu vaid meie. Hollywood ei puutu küll asjasse, sest ega kümmekond inimest luulude all kannata. Oled imelik kommenteerija, äkki endal käsi sees? Kirjutasin, et hoiatada samal liinil reisijaid mitte jätma kohvrisse midagi hinnalist, aga pean lugema lolli asjasse mittepuutuvat kommentaari.

Käinud Toptoursiga mitu korda Egiptuses, seega võrdlusmoment olemas. Kodulehelt lugeda, et kohapeal kasutame eestikeelse giidi teenuseid. Seda üllatavam oli, kui meid võttis vastu inglise keelt kõnelev kohalik (koostööpartner?), kes viis ka hotellidesse ja oli saatjaks väljasõitudel. Ka infotelefonil vastati inglise keeles. Mind eriti ei häirinud, sest nagu kirjutasin, mitmes kord, aga paljud olid hädas. Kas Toptoursi esindaja töö kohapeal piirdub ekskursioonide müügiga? Mida peavad tegema need, kes inglise keelt ei valda? Samas - kohapeal kasutasin Teztoursi teenuseid, kus oli väääga suur ekskursioonide valik. Asi käis küll vene keeles, aga teenindus ok.