Bussijuht

Uus kasutaja, liitus Tripiga 12 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
10 kommentaari
Viimased kommentaarid

Tegelikult oleks huvitav, kui selle kaebuse vastus ka siin lõpuks kirjas oleks.

Teel Jurmalasse tehakse tavaliselt Ikla piiripunktis peatus, et käia WC-s, kohvikus. Ikla enam-vähem poolel teel. Miks peab bussis veel sööma???

soovitan kaasa võtta USD 1$; 5$ ja 10$ kupüüre, Eurodest 5€ ja 10€ kupüüre. Suuremate kupüüridega kardetakse võltsimisohtu. See oli Ukraina piirivalvuri soovitus eraviisilise jutuajamise käigus, kui paar aastat tagasi grupiga seal käidud sai.

Turismibussid ongi kõik nn. pooleteistkordsed. Vaevalt, et keegi madala linnalähibussiga Pariisi sõitma hakkaks.

Kuna Hollan on oma pikaajalise tegevuse käigus nii mõnelegi bussiettevõttele ja bussijuhile rahad maksmata jätnud (kellele arved, kellele palgad), siis ilmselt on tal vaenlasi rohkem, kui sõpru. Kasutades skeemi, kus üks firma jäetakse võlgadega "riiulisse", samas alustades jälle uut firmat (NN Grupp -> Täitsamehe Bussid OÜ, enne NN Gruppi bussiettevõte, mis on tänaseks likvideeritud), on ta paljudele Eesti bussiettevõtetele võlgu. Võlgu just seetõttu, kus "armsa sõbra" Hollani buss on järjekordselt tehnilise rikke tõttu teele jäänud ja bussifirma, kes tema reisijad teelt sihtkohta on toimetanud, saab tänutäheks kirjutada arve, mida Hollan ilmselt kunagi maksta ei kavatse. Samuti on üksjagu neid bussijuhte, kes "kalli paarimehe" Hollani on hädast välja aidanud ja reisile bussijuhiks läinud aga kokkulepitud töötasu ootavad tänaseni. Seega jukkum, tee omad järeldused, miks vahel väljenduvad viha ja isiklik vaen "Täitsamehe" ja temaga seonduvate isikute suhtes. Täitsamehe Bussid OÜ romubussidest ja teenuse kvaliteedist ei hakkaks siinkohal rääkimagi.

Kahekordset bussi kannatab siis võtta, kui rahvast rohkem ja pooleteistkordsesse bussi ära ei mahu. Kahekordse bussi miinusteks võiks nimetada väikest pagasiruumi, pikemat sisenemise ja väljumise aega peatustes, kuna teiselt korruselt alla tuleb ainult üks trepp. Lisaks veel suurem kütusekulu.

Olen kasutanud paar aastat. Lätis väga hea, ajab asja ära ka Leedus.

Sai soetatud Clarioni MAP780. Enne vaatasin Tomtomi viimast mudelit aga Clarion tundus kasutajasõbralikum.

Valge Hobuse Trahter Jõhvis on pakkunud suht soodsat ja maitsvat grupitoidlustust.