skymarshal
Reisihuviline
skymarshal
Liitus Tripiga 16 aastat tagasi
0 meeldimist
0 mittemeeldimist
0 postitust
4 kommentaari
Viimased kommentaarid

praam scandlines:

http://www.scandlines.dk/DKFront/Front_COM

praam HH-ferries:

http://www.hhferries.com/Prices%20cars-248.aspx

olen viimast kasutanud, kuna odavam. sisuliselt opereerid rootsi ja taani vahel aga müüb kombopiletit ka taani ja saksa vahel koos töös esimesega...

ja taani rootsi sild:

http://www.oresundsbron.com/prices/?products=28&menu=809&group=11

a jah kesk rootsi on ilus, eriti lahe on jah see järv seal, seal on ka kiirtee ääres kena koht lõunatamiseks ehk Gränna Varemed. päris hea väike peatuskoht, kindlasti soovitan, varemetelet on uskumatult ilus vaade järvele...

0
0

hangi kaart, loodan, et oled hea orienteeruja:) samuti head jalad :D

  1. Westminster - ehk ühes kohas big ben, parlament ja ilmaratas viimasele pole erilist mõtet kulutada paari tundi, seda saab ka kasulikumalt kasutada...

  2. edasi westminstri sillalt otse kuningapalee poole ehk buckinghami palee, sildid näitavad ka ilusti, tee läbi james pargi(vist oli sellise nimega)

  3. kuninganna palee juurest mõõda teed mis palee eest vaadates jääb paremale otse Hyde parki välja.

  4. Hyde parki nurga juurest mõõda teed picadilly circuse juurde.

  5. picadillilt saab alguse ilusa kaarega Regent street, mida mõõda oxford streetini viimases on hunnik poode.

  6. sama teed tagasi picadilly või siis läbi soho ja chinatowni tagsi picadillile ehk sealt siis kas otse mäest alla trafalgari väljakule. võib veel läbi astuda sellisest kohast nagu picadillilt vaadates suurte tabloode poole siis paremale viiv tee viib lichester väljakule, kus on kuulsad kinod ja esilinastused.

  7. trafalgarilt tagasi westminstrisse, teele peaks jääma ka peaministri putka, kuigi hästi varjatud ja valvatud põiktänav.

olulisemad suured vaatamisväärsused päevaga nähtud. vabandan kirja vigade eest, kohanimetused võivad olla natuke lonkavad aga vast arusaadavad. lihtsalt kiire on.

0
0

need tulede kleepekad on doveri sadamas saadaval, samuti peaks neid laeval olema - ei tohiks üle 5-10 naela küll maksta... sadamas on isegi suurel elektroonilisel tablool meeldetuletus nende kleepekate suhtes... samas, ega ma kõigil neid peal ei näinud aga parem ikka karta kui pärast kahetseda sandarmiga...

ma lasin kahe juhiga kordamõõda pidevalt otse sadamasse välja, suht normaalne aga eks ma ole karastunud ka. et kui raha natuke ikkagi on siis nautige sõitu ja väga koonerdamine pole ka hea. õõmaja oleks mõistlik aga saab ka 24h ilusti doverist stockholmi. hea liikluse korral kulub umbes 21-22h.

mina olen läinud läbi taani praamiga puttgarden-rödby (scandlines)ning helsingor-helsingborg(hh-ferries - odavam) saadaval on ka kombopilet mõlema ületuse kohta, vist talvel nii 800eek. silda mõõda tuleb kolmandiku kallim. muidugi taani rootsi sild on ilus... mõõda sildu tuleb ka kilometraasi juurde...

mul oli 1.6 megane, kütuse kulu tripil keskmine tuli 9 ehk 2l rohkem kui ametlik auto keskmine.

a ja valuutat võiks ka kaasas olla igaks juhuks, endal oli esimene kord paanika kuna jäid naelad vahetamata ja peale naelte muud ei olnud sai kõigi eesti kontod paarisaja krooni kaupa bensukates ära kasutatud nii, et aurude peal jõudsime saksa taani praamile, kus oli ka esimene koht, kus vahetati valuutat... aga irooniana oli taani poolses sadamas automaattankla ainult kaardiga maksmiseks lähim tankla 80km edasi... ja meil ainult sularaha,aga abivalmid taanlased aitasid hädast välja...

0
0

Olen kolm korda käinud autoga Eestist Inglismaale, kaks korda läbi Rootsi ja üks kord tagasi läbi Poola. Poola variandi välistaks, kuna liiga nüri sõitmine 2500km - ei soovita kellelegi. Soovitan läbi Rootsi ja Taani, head teed Stockholmist alates kiirtee kuni Inglismaani. Tuleb küll kulukam tänu Tallinki kõrgetele hindadele aga see eest mugavam...

Läbi Läti ja Leedu sõites tuleb eriti hoolikalt kiirust jälgida, Läti ja Leedu võmmid on eriti agarad välismaalaste suhtes, isegi altkäemaks pole v'listatud...

Jaanuaris 3-4mm mustriga on suitsiid sõita, seda kindlasti Lätis ja Leedus ja ka Eestis. Kuiva ilmaga autobaanil on ok. Üldiselt on autobaanid Saksamaal soovituslikud 130 kmh aga torust saab lasta suht vähe, kuna paljudes kohtades on liiklustihedustst piirang 120 või isegi 100. Teetöid on ka palju. Suht tavaline on, et saad 200 sisse paari kilometriga seejärel naudid kiirust 5km misjärel 2km 100ga. Minul oli pikim lõik piiranguta 34km. Autobaani tunneb ära kiirteemärgist:D

Eurosiseselt dokumente ei kontrollita, kui siis ainult Inglismalt üleminekul. Shengeni ruum on mugav asi reisijale.

Parempoolse rooliga on ebamugav mõõdasõitu teha, eriti linnas bussidest. Olen vasakpoolse rooliga Inglismaal aasta sõitnud, palju tuli usaldada kaardilugejat mõõdumisel, kuna ise ei näinud.

Soovitan lisada ajavaru 25% kunagi ei tea, millal kiirteel on ummik. Eriti kui on kellapealt laevale jõudmine. Soovitan vältida suurlinnadest läbisõitu või nende lähedust hommikusel ja õhtusel tipptunnil. Teile peaks ette jääma kindlalt Antverpen.

A ja varuge europeenraha kuna Saksamaa, Belgia ja Hollandi bensukates tuleb wc eest üldjuhul maksta 30 või 50 eurosenti.

Samuti peate Doverist ostma kleepsud tuledel, et ei pimestaks teisi liiklejaid kuna nätavad ju teistpidi. Muidu võite Prantsuse sadamas hea trahvi saada.

Edukat reisi. Kindlasti puhake, ise lasin esimene kord kangekaelselt Stockholmist Doverisse praktiliselt järjest üksinda 18h ja viimast 3 h sõitu Belgias ja Prantsusmaal ei mäleta. . . . Trip.ee parandas postitust keeleliselt sh. lisas suured algustähed ja palub postitajal tulevikus seda endal teha!

0
0