siilisaba

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
2 meeldimist
3 postitust / 15 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Tehtud just alles hiljuti läbi lend Tallinn-Sankt Peterburg (Estonian Air) ja Sankt Peterburg-Dubai-Ho Chi Minh (Emirates). Estonian Air ja Emirates vahel on sõlmitud pagasi edasitoimetamise leping ja seetõttu ei olnud viisat vaja. Pulkovos tuli enne passikontrolli minna trepist ülesse ja vasakule jääb kohe transfer desk. Tallinnas check-in tehes näidata kindlasti Dubaisse mineva lennu e-piletit ja saadud pagasisilt tuleb ka Pulkovos esitada.

Loodan, et kellegile on abiks!

Selgus, et Jetstar on muutnud lennuaega ja kohale jõuab lend 11.55. Tundub, et 1.35h-ga on sinna lootusetu jõuda?

Kas keegi on rongiga või mõne muu bussijaama kaudu Haiphongi ja sealt edasi Cat Ba-le liigunud?

Tere,

kui Jetstari siselend jõuab sel laupäeval Hanoi lennujaama kell 11.10, siis kas oleks mõeldav jõuda kellaks 13.20 Cat Ba bussi peale, mis väljub Luong Yen Bus bussijaamast? Ehk keegi oskab midagi kosta.

Kui keegi on hiljuti läinud Hanoist Halong Bay-se ja Sapasse ja tahab kogemusi jagada, siis need on vägagi teretulnud.

Kui kellegil veel sama teema huvitab, siis siin on mu kirja vastus Pulkovo lennujaamast:

"f you are not planning to go outside the airport you do not need a Russian visa.
Please right upon arrival to St-Petersburg address the transfer counter located on the upper floor (the floor of arrival) BEFORE the border control which is downstairs. A transfer agent will help you with pre-flight formalities for your connection. You have to stay in the so called 'clear area' meaning before the border control and just go to the departure area for your gate at boarding time.

Please be aware that our airport is pretty small and old-fashioned (built in 1973). So, the public areas are not too much comfortable for a long waiting. We are sorry for the inconveniences for our passengers, we are building a new modern terminal which is planned to be launched in 2013. As an option you can go to the business lounge to wait for your connection flight in a more comfortable environment. The service costs about 1 500 Rubles (about 50 USD). Of course, this is just an option. You can stay in the boarding area where we have some cafes and restaurants and a free WiFi."

See on hea uudis! Loodetavasti ei pea enam läbi Riia Istanbuli minema.

Tere,

Meil saabub lend Dubaist Ho Chi Minhi kell 18.35 ja edasi tahaks lennada Hanoisse kella 21.20 lennuga. Kas sellest ajast peaks piisama, et vormistada ära approval letter ja istuda uuele lennule ümber? Läheks hilisema lennu peale kuid, see on kõige hilisem lend, mil Jetstar ja Air Mekong lendavad.

Eelarve ei sisalda HCMC-s elamist. 1500 eurot on edasi-tagasi lennupiletid Eestist Aasiasse.

Tip, kirjutan enda plaani kohta nüüd natuke täpsemalt. Reisi keskne eesmärk on elada vähemalt 2 kuud Ho Chi Minhis. Enne sinna saabumist tahaks 4-6 nädalat seljakottiga ringi rännada ja peale sealt lahkumist sooviks veel 2-3 nädalat rännada.

Seetõttu tekkiski alguses plaan teha selline marsuut: Hong Kong - Guangzhou - Guilin - (võimalik marsuudi pikendus Kunming-Yuanyang) - Hanoi - Halong Bay - Hue - Hoi An - Ho Chi Minh. Ja Vietnamis lahkumise plaanitud marsuut oleks Ho Chi Minh- Siem Reap-Bangkok.

Reisi eelarve oleks kahepeale umbes 4000-4500eurot, millest 1500eurot oleks maksimaalselt lennupiletide hind.

Kui te tublid kogemustega rännuinimesed märgate, et see plaan on natuke vildakas või oskada veel omalt poolt nõu jagada, siis oleks teile väga tänulik.

Valdek, kas sa oled ise läinud Yunnanist Vietnami. Kui jah, siis ehk jagab enda marsuudi kohta rohkem infot.

Põhja-Vietnamis on paljukiidetud Sapa riisimäed. Ehk keegi, kes on nii Sapa kui Yuanyang'i riisimägedes käinud, oskab soovitada, kumba eelistada. Ühte neist tahaks külastada, kuid mõlemasse ilmselt minema ei hakkaks.

Vähemalt 1-2 kuud on plaanis ikka olla. Väljaminekut ei ole veel põhjalikult arvestatud, kuna ühtteist kõrvale pandud, siis sellepärast hetkel veel ei muretse.
Olen siin vahepeal asja uurinud ja hetkeseisuga lendaks kõigepealt Hong Kongi, kus oleks umbes 4 päeva ja sealt liiguks edasi Guangzhousse. Guangzhous läheks juba rongiga Guilini-Yangshuo piirkonda, kus tahaks kindlasti veeda 3-4 päeva. Edasi liiguks rongiga tagasi Nanningi ja sealt läheks Nanning – Qinzhou rongiga juba Vietnami piiri peale. Üks võimalus on liigutada veel edasi Yunnani provintsi ja sealt Kunmingist siis bussiga Vietnami.

Kui keegi on läbi teinud sarnase tripi või on jagada huvitavat/kasulikku infot antud marsuudi kohta, siis oleks väga tänulik.

Aitäh asjakohaste postituste eest!

Sebin, kas sa saaksid rongi kohta anda rohkem infot: kui lihtne oli pileteid osta, kas ingliskeelega on võimalust jaamas/rongis hakkama saada ja Vietnami piirilt Hanoisse liikumise kohta.

Vabandust! Pidin arvuti juurest lahkuma ja lootsin, et salvesta nupp salvestab postituse edasiseks jätkamiseks. Kuid nii ei läinud :). Esimese postituse nüüd küsimused lisatud.

Ei soovita kasutada hetkel marsuuti Brno - Mikulov – Viin, kuna Austria pool veel jätkuvat suured kiirtee ehitused ja kohati see liiklus ikka väga vaevaline.

Endal 3-nädalane Euroopa reis seljataga ja võin õelda, et ilma maksuteda saab ainult vähestes riikides liigelda autoga. Austrias, Sloveenias ja Tsehhis on vaja osta esimeses bensujaamas nn. vinjett. Austrias maksis see õppetund 120 EURi. Eestis pärast uurima hakkades selgus et Sloveenias ja Tsehhis läks meil ikka üsna hästi, et politsei meid maha ei võtnud. Järgmine kord siis teame.