arvuti240

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 17 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Tallinnast saab rohkelt otselende siis kui keskmine kohalik üle 20 000 teenima hakkab.

Tere, Scandinavian Airlines koostöös Estonian Airiga lennutab edasi-tagasi väga hea hinnaga Miamisse 13,339.00 EEK(Kõigile reisijatele, koos maksudega).

KLMi lennuga lendab võib olla ka mõni kohalik (mida opereerib Estonian), jõuab väga kenasti kella 8ks AMSi kust saab väga paljudele jätkulendudele. Paraku on fakt see, et ümber peab istuma; pole vahet kus - kas KL(AMS) LH(FRA/MUC), BT(RIX), SK/OV(CPH/ARN). Ida-Eurooplastel, kes me oleme, veel väga kauaks jääb 10€ ju määrava tähtsusega, et siis 6 tundi vaba aega kuskil raisata (ei räägi Snoopist ning veel mõnest, kelle postitustel on mingigi alus olemas, arvatavasti Miles&More ning mitte niiväga eurosiseste lendude istmemugavus). Sellist tüüpi arutlelud (SK/LH/BT/OV jne jne) jäävad veel väga pikaks ajaks kohalikku foorumisse. Tulistage nüüd :)

Vara veel muidugi öelda aga peagi OV ka ametlikult oma nime muudab - noh niiöelda SAS alt KLMi poole ;))

Lihtsalt, et teistel Sinu tekstist väärpilt ei kujuneks, siis Lufthansa odavaim edasi-tagasi Tallinn-Franfurkt-Tallinn maksab siiski ilma kampaaniata 3712 krooni.

Ära võrdle võrdlematut :)

TLL_RIX-MUC_RIX_TLL on ILMA pagasitasuta ning check-inita hetkel kõige odavam üks kuu ette broneerides ei rohkem ega vähem kui EUR 227.69. Need sinu 1000 kroonised, Läti kodanike poolt kinnimakstud, lennupiletid olid vaid EA pankrotti ajamiseks mingi aeg. Niipea kui riik ja SAS EA omakapitali lisaraha süstisid ning EA pankrotioht kadus, kadusid koheselt ka AirBalticu odavpakkumised. Ning 2008. aastal oli veel flyLAL turul mis õnnestuski ajada pankrotti. Suuremat pilti palun ikka vaadata.

Ma siiski veidi muretseksin. Hahn Airport puhul on tegemist lennujaamaga kus puudub nn. transiit-tsoon. Seetähendab, et saabuvad reisijad suunatakse otse baggage claimi ning sealt juba avalikku alasse. teisisõnu tähendab see seda, et peate jooksma uuesti security checkki ning lootma, et seal järjekorda pole. Kui kõik plaanipäraselt läheb, siis peaksite jõudma ning 10 minutit ka üle jääma. Kui lend hilineb siis arvatavasti paar sada eurot vaesemana Gran Canariale saate peale pileti muudatusi.

Terminali plaan - http://www.hahn-airport.de/image_view.aspx?id=509899

Oi, Olle. Mul on tunne, et see reis läheb kalliks maksma. Tee kindlustus.

Vaevalt, et kunagi avab :) rahapesu ;)

Ma ei saa siiani aru, miks inimesed võrdlevad võrreldamatut. OV ja BT on erineva kontseptsiooniga. OV idee on olla sild transferjaamade vahel Eestist; BT idee on olla ise transferiks. Linnas kus elab 350 000 elanikku ning maakonnas kus vaevalt 600 000 täis tuleb, parkaku tõesti maailma ei valluta.

Rahast oled paraku sa ilma. Tee avaldus politsesse, sest pätid on parkaku igalpool ning loodetavasti saab neid vähemaks sedasi. :(

Ei ole EU liige aga ID kaardiga saab ikka.

28JUN09 / 1947 UTC

National Estonia (EE) /Embarkation Estonia (EE)
Destination Croatia (HR)

Passport required.

  • Passport or passport replacing documents must be valid for the period of intended stay.

Passport Exemptions:

  • Holders of a National Identity Card issued to nationals of Estonia. However, passport is required when accompanied by minors who do not have their own travel documents.

Tere Strider,

Bombardieri maksimummõõdud on 56x45x25 aga pealaekasse mahuks sedasi täpselt ainult 2 sellemõõtmelist kotti (ja ei midagi enam) st. et reisija peaks panema koti istme alla, mis teeb lennu tema jaoks ebamugavaks. Teine põhjus on tõepoolest see, et suvel opereerime me kolme erineva lennukitüübiga ning mõõtude ühtlustamine on rohkem selgem kõigi jaoks. Loomulikult ootame me nii personalilt kui ka reisijatelt kainet mõistust, et kumbki pilli lõhki ei ajaks.

Püsikliendid alates kuldtasemest ning ärireisijad saavad kaks ühikut salongi. Ei näe siin küll mingit probleemi.

Parimat,