theeba@hot.ee

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Ostsin 18.11.2008 3 edasi-tagasi piletit ümberistumisega Tallinn-Viin-Tallinn. 8.12.2008 sain teada, et üks lend jääb ära. Mulle anti Bookinghousist Kopenhaageni lennujaama telefoni number ja soovitati sinna helistada ja tellida sealt uus pilet. Helistasin sinna. Vastas faks. Otsisin Googlist selle numbri üles ja nägin, et on olemas ka telefoni number. Sealt vastati viisakalt, et nemad ei saa aidata. Helistasin tagasi BH-i. Sain uue telefoni numbri, mis pidavat olema SAS Tallinna filiaali number. Sealt sain teada, et tõesti üks lend on muudetud, kuid nemad ei saa aidata- muuta saab broneeringut vaid Bookinghouse. Helistasin BH uuesti tagasi ja teatasin, et tahan raha tagasi. Mulle öeldi, et saan meili teel vormi, mis tuleb ära täita ja tagasi faksida. Ütlesin, et faksi mul pole saadan vastuse meili teel. Sellega oldi nõus. Vahetevahel helistati mulle ja küsiti kas olen vormi täitnud. Vastasin, et pole mingit vormi saanud (ja pole seda siiani saanud). Nädala pärast teatati, et saan vormi niipea, kui lennujaamad on autoriseerinud nende päringu. Helistasin Estonian airi ja sain teada, et nemad teavad pileti annuleerimisest ja kuna nad pole Bookinhousilt siiani raha saanud, siis pole ka midagi tagasi maksta. Muide Bookinghouse lubas summast maha arvata 380 krooni teenustasu. Olen rääkinud ka Matti Pruuliga (kohalik ülemus), kuid tema vastused on sama hämavad kui infotelefoni 6703400 töötajate omad. Raha makstakse kord nädalas- teisipäeviti. Tänaseks on möödunud 28 päeva lennu annuleerimisest ja 22 päeva ajast, millal mind informeeriti. Bookinghouse kinnitab, et võib kuluda kuni 6 nädalat, et raha tagasi saada.