Kahjuks ei ole tänaseni selgunud konkreetse juhtumi tagamaad. Selleks, et välistada sarnased juhtumid, soovitan tasuda ERGO kontoris kindlustusmaksete eest kaardiga, makseterminalid on olemas. Kui mingil põhjusel ei soovi kindlustuse ostja kaardimakset teha ja soovib tasuda just sularahas, võtke kindlasti maksekviitung endaga kaasa ja hoidke alles kuni kindlustusperioodi lõppemiseni. See välistab edaspidised arusaamatused kahjukäsitluses.
Selline tegevus on lubamatu. Kahjuks ei sisalda antud tekst mitte ühtegi konkreetset viidet, kelle käest või millisest Ergo kontorist kindlustus osteti. Või osteti edasimüüja juurest?
Et asjaolusid kontrollida ja välistada edaspidi sarnane klienti ja ettevõtet kahjustav tegevus, sooviksin täpsemat infot: millal ja millisest Ergo kontorist reisipoliis osteti. Palun info saata: anu.vahtra-hellat@ergo.ee.