pürotehhnik

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 2 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Mina arvan,et on vahe süüdistusel ja soovitusel. Ma ei ole kedagi süüdistanud petmises. Kui soovite nimesid, siis ei ole ma kindel kas teenindaja nime avalikustamine midagi annab. Büroo nime ma jub anagu mainisin Pärnu Reisibüroo
http://www.parnureisiburoo.ee/

Muutmise eest olin nõus ka raha maksma. Kahjuks ei ole mina süüdi, kui büroo teeb kahest eraldi makstud arvest ühe bronni.
Hästi lihtne on öelda , et vaat reislepingus on nii kirjas.
Kas oodata büroolt vastutulekut on vale

Ja mis kujul peaksin ma saama reisi kohta kinnituse, kas see kui ma saan arve peaks tagama minule kindluse , et kõik on ok.
Eriti tänases majandus olukorras.

Nimede muutmine pol olnud kunagi probleem.
Olen muutnud nime ka väljalennu päeval

Reisikorraldaja ei näinud probleemi, probleemi tekitas büroo
Kui minu kirjutatu ei sobi kokku Trip.ee tavadega, siis on ju lihtne konto blokeerida.

Milline on adelvaatne selgitus ja kes annab hinnagu kas selgitus on adekvaatne.
Enamus selgitusi on rohkem või vähem emotsionaalsed ja põhinvad kogemusel.

Ostad reisi 45 päeva tagasi , maksad kohe ja täiega ning jääd ootama kinnitust. Saad info, et vautseri saab alles nädal aega enne reise. Vähemalt mulle tundub , et see ei ole normaalne.
Tekib vajadus teha reisiseltskonnas muudatusi - suhtlemine ülbe, ebaviisakas ja kahjuks ei mingit soovi kliendile vastu tulla.
Soovisin vahetada kaks nime, tehti selgeks , et ühe saan, kuid kui soovin vahetada kahte on see broneeringu tühistamine ja kogu raha tuleb uusti maksta.
Uurisin asja reisikorraldajalt kelle reisi ma läbi selle büroo ostsin . Nemad ei saanud aru , miks büroo poolt selline käitumine.
Loomulikult saab büroo pugeda reisilepingu punktide taha.

Ja püroks hakkasin ma juba palju varem . Varem mul ei olnud lihtsalt aega kirjutada. Ja vist on karikas täis saanud