parnureisiburoo

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 3 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Florale - kui meid laimatakse avalikult ja põhjuseta, siis loomulikult vastame sellele omapoolse selgitusega. See ei ole kuskilt otsast eneseõigustus vaid lihtsalt enesekaitse ühepoolsete süüdistuste vastu, mida lugedes võib asjasse mittepuutuvatele foorumikülastajatele, nagu Teie, jääda meist väga vale ja ebameeldiv mulje. Antud juhtumi puhul ei ole klient "pürotehhnik" algusest peale soovinud laskuda intelligentsesse kahepoolsesse vestlusse (oleme suhelnud isiklikult tema ämmaga, kes on meie hea klient olnud juba aastaid), vaid lihtsalt rünnanud nii telefonitsi kui siin foorumis, pidades ainuõigeks enda arusaamu, mis kahjuks ei ole vastavuses kehtestatud reisitingimustega ning, nagu öeldud, ei ole meil edasimüüjatena õigust ega võimalust reisikorraldaja tingimustele parimagi tahtmise juures vastu hakata. Loodetavasti on "pürotehhnik" seda teemat lugedes nüüd saanud aru sellest, mida talle telefoni teel selgeks teha ei ole õnnestunud ning ka teised kommenteerijad leiavad hingerahu.
Tutkaonule - ärge olge nii tusane:) Ja ärge laske end nii lihtsalt ärritada teemadel mis ei puutu Teisse. Me hoiame ja hindame oma kliente, kuid kõikidega lihtsalt ei ole võimalik ühist keelt leida - seda teab iga klienditeenindaja.
Reisibüroo ei saa valida kliente, küll aga saavad kliendid valida endale meelepärase büroo!
Teistele - tänud toetavate sõnade eest ja ilusat peagi algavat kevadet kõigile!

Lp BoraBora, kui meil oleks kümnete kaupa kliente selliste probleemidega, siis loomulikult ei teaks, millest jutt, aga kuna on ette tulnud ainult üks, siis teame ka ilma nimesid avaldamata, kellega tegu.

Lp tutkaonu, loomulikult tehakse klientidele nimelised broneeringud - iga broneering sisaldab ühes toas ööbivaid inimesi - nende nimesid, isikukoode ja passiandmeid. Ning iga (nime)muudatuse eest on ette nähtud trahvid, mille puhul tehakse küll vahel erandeid näiteks haigestumise ja surmajuhtumi korral. Tegu on siiski individuaalse puhkusereisiga, kuna iga reisija / perekond jne tellib endale reisi ise, valib sobiva kuupäeva ja hotelli. Ühine on vaid lennuk, transfeer hotellidesse ja soovi korral kohapeal juurde ostetud ekskursioonid.

Lp matthias, Teie probleemidega kahjuks kursis ei ole, aga igaühel on õigus valida endale sobiv reisibüroo ja samamoodi õigus oma arvamusele. Meie oleme jätkuvalt juba aastaid nii laevapiletite kui puhkusepakettide müügi poolest Eesti müügiedetabelite esikümnes ning klientide puuduse üle ei kurda, kuid kahju ikkagi, kui Teil on jäänud meiega mõni probleem lahendamata ja oleme selle tõttu mõne kliendi kaotanud.

"Uurisin asja reisikorraldajalt kelle reisi ma läbi selle büroo ostsin . Nemad ei saanud aru , miks büroo poolt selline käitumine.

Reisikorraldaja ei näinud probleemi, probleemi tekitas büroo."

Lp. Klient!

Niimoodi ei tasuks ka päris valetada. Reisitingimused teeb reisiKORRALDAJA, mitte edasimüüja e. reisibüroo. Reisibüroo ei saa Teile mingil muul moel vastu tulla, kui on sätestatud reisi korraldava ettevõtte reisitingimustes. Teie reisikorraldaja konkreetselt selle reisi puhul on TezTour, kelle reisitingimustes on väga selgelt ja üheselt kirjas punkti all Reisi muutmine või tühistamine ilma mõjuva põhjuseta: "Kui broneeringus muudetakse rohkem kui 1 nimi toa kohta, käsitleb reisikorraldaja seda tellimuse tühistamisena ja rakendab tavalisi annulleerimistingimusi." Seega ei saanud TezTour Teile kuidagi muud vastust anda, juhul kui Te oma küsimuse ikka õigesti ja arusaadavalt esitasite, et soovite muuta ühes broneeringus mõlemat nime.

Pakkusime Teile erinevaid variante, kuna Te soovisite esialgu muuta broneeringus ühte nime, kuna Teie naine ei saavat reisile minna; hiljem aga võimalusel juba mõlemat. Pakkusime Teile variante: kas vahetada 700.- eest üks nimi broneeringus, jätta üks reisija - ehk siis antud juhul Teie ämm, kellega koos pidite reisima - üksinda tuppa ning tasuda selle eest ühese toa lisamaks, või broneerida temaga ühte tuppa veel 2 reisijat, kelle te olite leidnud enda asemele. Esimene variant Teile ei sobinud, kuna olite leidnud enda asemele 2 reisijat ning kontrollisime TezTourist telefoni teel järgi (Teie ämma juuresolekul!), et mõlema nime vahetamist ühes broneeringus loetakse broneeringu tühistamiseks, mis võrduks 100% tühistamisega. Viimane variant ei sobinud aga Teie ämmale, kuna sel juhul oleks ta pidanud tuba jagama tema jaoks võõra abielupaariga, mis ei oleks olnud mugav ei temale ega ka tollele abielupaarile. Ta valis ühese toa. Kahjuks ei olnud võimalik pakkuda teie asendusreisijatele, kes olid juba arvestanud reisile minemise plaanidega, lisaks veel ühte tuba, kuna selle päeva seisuga olid kõik toad, mis sellest hotellist TezTourile müügiks on antud, juba välja müüdud. Sellest ei tahtnud Te millegipärast aru saada ning edaspidi jätkus suhtlemine Teie poolt väga negatiivsetes toonides, kuigi meie pakkusime Teile kõike, mida võimaldasid reisitingimused. Ja miks me peakski jonnima, et ei saa nime vahetada - meie ei teeni nende trahvide pealt vahendajana mitte sentigi!

Mis puutub reisidokumentidesse, siis 100% tuleb reisi eest tasuda absoluutselt kõigi reisikorraldajate tingimuste järgi, kui reisini on jäänud 31 päeva või vähem. Erandkorras, kui on tegu mõne eripakkumisega, võib reisikorraldaja nõuda kogu paketi kohest väljaostmist, juhul kui reisija soovib saada sooduspakkumise hinda. Dokumendid väljastame me mõned päevad enne reisi eelkõige reisija enda mugavuse pärast - poolteist kuud enne reisi ei ole kunagi kindel, kas näiteks lennuajad jäävad samaks või kas ei tule muid erakorralisi muudatusi. Oleme soovijatele ka pool aastat varem dokumendid kätte andnud, aga enne reisi on ikka tuldud küsima, et vabandage, kaotasime ära. Paberite väljastamisega ootamine on puhtalt praktilistel kaalutlustel.

Praeguses majanduslikus olukorras ei ole ka meil endil edasimüüjatena 100% kindlust reisikorraldajate suhtes, tasume neile samade tingimuste järgi kui reisijad meile, aga küsimusele a´la "Kas see firma ikka augustis veel tegutseb" ei saa meie midagi muud vastata, kui et LOODETAVASTI.
Pärnu Reisibüroo ise on püsinud turul juba üle 15 aasta ning õnneks ei paista ka praeguses olukorras kusagilt otsast, et oleks vaja uksed kinni panna.

Väga kahetsusväärne, et Te olete niivõrd häiritud millestki, milles meie süüdi ei ole, ning kas ei oska või ei taha sellest aru saada, vaid olete kinni enda arusaamades ja pahameelest ajendatult olete otsustanud meie bürood täiesti alusetult avalikult laimata. Tunneme, et oleme omalt poolt Teile pakkunud kõik võimalikud lahendused ning Teie enda otsustada on, milline neist Teile sobib. Ka on Teie arvamus Teiega tegelenud klienditeenindaja suhtlemisoskuste kohta antud olukorras ilmselgelt subjektiivne - kuna ta ei saanud Teile ilma trahvideta pakkuda Teie poolt soovitud lahendust, järelikult on rumal, ebaviisakas ja nõme...?

Hetke seisuga on olukord oma lahenduse leidnud, loodetavasti saate ka Teie nüüd rahulikumalt edasi elada.

Parimate soovidega,
Pärnu Reisibüroo