Mesi

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 2 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kuidas soovitate edasi toimida? Survestada omanikku või oodata kannatlikult, kuni pankrotihaldur klientideni jõuab? Situatsioon on seda kummastavam, et täpselt kuu aega enne, kui ATP oma tegevuse lõpetamisest teatas, väljastati klientidele lahkelt arveid ja võeti katteta lubadustega raha vastu. Sellist nahhaalsust ei ole ma enne veel kohanud.

Pidin aprilli lõpus sõitma ATP'ga Maderiale koolitusele. Rahad kõik makstud ja kinnitus reisi toimumise kohta olemas. Ühtäkki ilmus Äripäevas sama foorumi alguses olnud tekst firma tegevuse lõpetamisest. Võtsime kiiremas korras omanikuga ühendust ja ta lubas ebalevalt alternatiivset reisi. Nüüdseks on kolm nädalat läbi saanud, misjärel klientidega pidi ühendust võetama ja omanik, Inno Joonas, on telefoninumbri ära vahetanud. Ühesõnaga - vaikus! Selline teguviis on täiesti ennekuulmatu. Kui kellelgi on veel tema või ATP osas kaebusi, siis palun andke endast märku. Kindlasti ei kavatse ma sellega leppida, et raha on läinud ja teenust pole. Klient ei ole selles süüdi, et hr Joonas ei osanud oma firmat majandada.