nighthawk

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 2 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kuna lollusi on valus lugeda...
EA Saabid ei ole Golden Airi omad ja küsitav on kas Golden Airi ATRid on nende endi omad või mitte (mina seda ei tea). Tuleb eristada käitajaid ja lennukite omanikke - mõnikord on käitaja ka lennuki omanik, kuid väga tihti see nii ei ole. Põhjus selles, et lennukite omamine on üks äri ja lennukitega lendamine hoopis erinev äri. Kuid neid on võimalik ka ühendada (eeldab soovi antud lennukit pikka aega omada).
EA Saabide on omanik on tõenäoliselt Saabi poolt loodud mingi omanik-firma (paljude Saabide puhul see nii on). Golden Airiga pole vist EAl praegu mingit pistmist.
Pigem on tegemist sellega, et Blue1 võttis Golden Airilt wet-lease'i (ehk siis maksis kinni ka Golden Airi kasumi jms) ning samas lennati liiga suure lennukiga. See, et Finnairile on võimalik sedasi ATRiga ette vedada, on mõistetav ja arusaamatu oli algusest peale, et mida Blue1 tõestada tahtis (noh, nagu jänes üritaks hunti ära süüa või midagi sellist). Neil oleks mõistlik olnud just Saab 340 suurune lennuk panna lendama - suure lennukiga on siis ainult hea lennata, kui piletid suudad ka ära müüa.

Kahjuks Sa ei kirjuta kas tegemist on nö transfer lendudega - kuid oletada võib, et on. Sel juhul, on asi tunduvalt lihtsam - kui lend hilineb, peaks ka Air Balticu tingimuste puhul Sind pandama järgmisele lennule. Samuti oodatakse Sind tõenäoliselt ära, kui lend natuke hilineb - mõnikord jäävad inimesed väga napilt lendudelt maha, kuna neid ei teata oodata, st. nende lennud ei ole nö seotud. See omal käel lendamine (võtad erinevatelt firmadel läbi erinevate kanalite piletid) on eeldatavalt kõige odavam, aga mitte alati kõige efektiivsem.
Ja Riias sa jõuad ühe tunniga vabalt.