gv

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
4 kommentaari
Viimased kommentaarid

jah, aga asi ongi selles, et sellel samal suvalisel juhul on ikkagi midagigi seletatud selle kohta mis alusel ja kui palju hinnad võivad tõusta (Või siis langeda). VÕS-s on ju ka konkreetselt välja toodud, et lepingus peab olema kajastatud uue hinna arvutamise kord, aga seda meie reisifirmade tüüptingimustes ei ole. Ma ei taha ka mingi nokkija olla, aga lihtsalt tundub et praegusel hetkel eestis Küll kasutatakse seda seadusepunkti ära mõnusa müüginipina. Pakume teile konkurentidest soodsamat hinda ja siis pärast kui leping on sõlmitud kasseerime teilt raha oma mugavuste järgi juurde ilma midagi pikemalt põhjendamata. ma ei ole ka seda meel et firma peaks omast taskust kinni maksma temast sõltumatud kulutused, aga ikka oleks viisakas anda asjadele mingigi seletus

Meie reisil peaks olema 172 inimest seega see ühele tühine summa teeb kokku 1720 Euri, MIs on minuarust reisifirmale tasuta üheotsapilet. Tundub ebaõiglane igatahes reisijate suhtes. Kui nõue oleks põhjendatud, siis loomulikult pretensioone ei oleks ja samas on irooniline veel see, et viimaste sündmuste raames (OSama) on kütusehind langenud usun et madalamale tasemele kui reislepingu sõlmimise hetkel

Ma küll ei lugenud läbi Teie arutelu, kuid Estour on kõige õudsam reisipakkuja, kellelt ma teenust olen tellinud. Absoluutselt mitte mingit lugupidamist klientide vastu. 21 päeva enne reisi, mil olime piletid juba kätte saanud, paluti meil tasuda lisana 10 eurot- kütuse hinnatõus maailmaturul.(viimastel päevadel on aga kütus hoopis langenud) Reisitingimustes puudus kaks punkti, mille alusel nad seda nõuda võivad. Konsulteerides Tarbijakaitsega, öeldi meile, et seda summat me tasuma ei pea. Millepeale Estouri jurist Ulvi Moesaar nimetas mind ja minu kaaslasi "lehma kauplejateks" ja seda korduvalt. Viisaklt kirjutasime välja puuduvad punktid ja palusime anda meile selle kohta infot, vastasel juhul, keegi meist summat ei tasu. Ulvi Moesaar aga kahjuks ei suutnud viisakaks jääda ja ka meile punkte põhjendada ja palus meil otsustada, kas me läheme reisile või tasume lisa. Vastasime, et me kindlasti soovime reisi ja ei ütle seda ära ning siiski palusime tuua välja punktid, mis lubavad neil lisatasu küsida. Kordasime kirja lõpus, et me siiski soovime seda reisi ja tasume summa. Selle peale vastas Ulvi Moesaar, estouri jurist : Selline "lehma kauplemine" Teie poolt on absoluutselt kohatu ja mul on äärmiselt kahju, kui Teist tuleneval põhjusel Teid lennukile ei lasta. Estour on antud situatsioonis kõk korrektselt teinud. Edastan Teie eitava vastuse müügiosakonda.

Vot nii. hoolimata soovist ja seltskonna lubadusest lisatasu ära maksta, saime sellise vastuse, Oleks ma enne reisi tellimist uurinud nende kohta ja veidikenegi lugenud, poleks ma nii rumal olnud.

Tere,

enne kui bookinhouse infosse helistan, mõtlesin siin küsida, kas keegi on muutnud lennukuupäevi... Ostsin pileti bookinghouse lehelt Amsterdami, aga pean kaks päeva varem tagasi olema, kuid, kas bookinghouse vahetab tagasituleku kuupäeva ringi. Mis lisatasud sellega kaasnevad ja kas see on üldse võimalik..? Kas nad piletit tagasi ei osta.. või on mul mingid võimalused üldse reisi ärajätmiseks, nii, et ma ei peaks pileti kogusummast ilma jääma?

Tänan, kes aidata oskab!