kusty

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
0 meeldimist
4 postitust / 16 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Tänud!
Noshow sõnastus oli see mis segadusse ajas

No-Show: A passenger is considered a no-show when the reservation is not cancelled up until 3 hours before departure.

Kõnekeskus muutis ära ka väljuva pileti TLL-AMS otsa Adria Airways lennuks BMI Regionali Embraer RJ145ga.

Kinnituse sain juba kätte aga piletiga pidi mingi aeg minema, kuna väidetavalt on pileti väljastaja Singapore Airlines.

KLMiga sai kontakti pühapäeval Facebookis messengeriga. Kui nad mõistliku aja jooksul ei reageeri siis pane oma postitus ka avalikult nende lehele.

Üldiselt on neil Eesti lauanumber 6 999 696, mis suunab ingliskeelsesse kõnekeskusesse. Oodata saad seal omajagu aga lõpuks keegi ikka vastu võtab :)

Ja nüüd tuli KLMist automaatne meil uue piletiga, kus TLL-AMS on täiesti puudu ja AMS-TLL on Adria Airways.
Ma mõtlesin, et selle reisi pärast rohkem muretsema ei pea :)

Mul on kõik lennud ühe pileti peal, ma ei tea kuidas nad Estonian Airi lennu hinda eraldi arvutavad.
Aga rahast pole juttu olnud, ma eeldan et ei pea juurde maksma.

KLM juba vastas:

Hello, we completely understand your worries. We can rebook you onto an Adria Airways flight or an Air Baltic flight. The new Adria Airways flights are timed identically to those operated by Estonian Air, ensuring all connections in Amsterdam will be retained. Alternatively, you can request a refund via your travel agency. Please let us know which option you prefer.

Mul on 13. novembril pilet TLL-AMS-SIN-SGN ja 30. novembril tagasi. TLL-AMS on Estonian Airi koodiga, AMS-SIN KLMi koodiga, SIN-SGN Singapore Airlines koodiga. Tagasipilet SIN-AMS-TLL on üleni KLMi koodiga. Pilet ostetud Expediast.

KLMi kodulehelt oma broneeringut vaadates on Estoniani lend lihtsalt ära kustutatud ja alles on AMS-SIN-SGN. Tagasilend on veel nii nagu alguses olema pidi. Klienditeenindust telefoni teel kätte ei saa enam. Kirjutasin KLMi Facebooki, vaatab mis sealt vastuseks tuleb.

Kui üks lend ära kukub, siis äkki kindlustus katab TLL-AMS otsa.

Broneerides oli ka valik kas sinnasõit KLMi või EA koodiga.. :)

Tagasi tulles oli Turkishi poolt organiseeritud selline hotell http://www.grandyavuzhotel.com/ Iseloomustuseks ütleks sama, mis eelmise kohta. Natuke väsinud aga asjalik, lennujaamast oli sõit palju kauem, ca 40 min. See hotell oli vähemalt linna mõttes parema koha peal, kaks suurt kuplit olid jalutuskäigu kaugusel :)

Äkki hiltoneid ja radissone antakse kontinentide vahelistele lendudele.

Läksime Tallinnast Zürichisse 31 detsembril. TLL-ZRH või vastupidi on graafik alati nii et viimane lennuk edasi on juba läinud. Jõudsime lennujaama, leidsime hotel deski üles ja saime ka neile oma piletid anda ja siis oodata ca poolteist tundi. Sealt viidi bussiga hotelli ja samuti järgmine päev tagasi, väga mugav.
Napilt enne keskööd jõudsime linna sõprade juurde :) Lend ise saabus peale kella 20:00.

Hotell oli http://www.akgunhotel.com/
Viis tärni, aga Euroopa mõistes väga tubli kolm. Sambaid jms sisearhitektuuris on aga noh :)
Muidu väga viisakas, teenindajad abivalmid, puhas, hommikusöök rikkalik. Ainult et natuke väsinud on teine. Tagantjärgi vaatasime, et oleks saanud türgi või soome sauna ka minna aga eks siis järgmine kord.

Eile SEB VISA kaart toimis Lion Airi piletite ostmiseks.

Lion Airiga seoses, proovisin eile piletit osta ja SEB panga VISA kaart läks läbi. Olin juba välja vaadanud ka Tiger Airwaysi sama liini lennu igaks juhuks :)

Sadama juures on ka suur cash&carry http://www.viinarannasta.ee/
Olen ise näinud kuda soomlased transitiga terve euroaluse täie kaupa kaasa võtsid.

Õnn kaasa! :)

Ka minu SonyEricsson W880 töötas 2009 suvel Seoulis väga edukalt.

Võetud 19-27.06.
Oskab ehk keegi soovitada mis piirkonda hotelli võtta? Kas kohapealt või siit ette osta? Palju kohalikes kohtades söömine maksab? Purksi peale välja ei lähe :) Kas seal on seinapistik samasugune kui siin? Telefoni laadija on ju tariv sikkagi kaasa võtta.

Tänud ette vastuste eest :)