kusty

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
6 meeldimist
9 postitust / 41 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid
On ka olnud sarnane olukord Turkishiga, siis muutus pikk lend Istanbulist kuhugi Aasiasse vale kuupäeva peale. Selle genereerib süsteem automaatselt, siis tuleb lihtsalt neile helistada ja nad muudavad piletite järjekorra loogiliseks. 
Reeglina piletit tühistada pole vist vaja, sest siis peab ise uue pileti otsima. Oleneb muidugi kui hea diil oli :)

Eile Tallinn-Oslo liinil kaaluti ja mõõdeti nende käsipagasit kellel oli see silmnähtavalt suurem.

Sellise äpiga nagu Grab maksis lennujaamast sinnakanti 23 SGD

Tähtis on ka see et akupank toetab kiiret laadimist, poole tunniga 50% akut näiteks. Sellest on teinekord rohkem kasu kui mahust, mida kaasas kanda. 

Endal on Veho Pebble, töötab hästi ja kaua juba 

On kellegil infot, kas kaalud on välja võetud Tallinna Lennujaamas?

Lisaks kolmapäevale ja pühapäevale hakkab alates juunist Airbaltic lendama Tallinnast Oslosse ka esmaspäeviti, www.airbaltic.com on lennud juba saadaval.

Sa peaksid saama need muudatused ka Turkishi kodulehelt My Booking alt sisselogides ära kinnitada.

Olen kasutanud paaril korral Ryanairi krediiti, krediidi peab ära kasutama enne kehtivusaja lõppu, lend võib olla hiljem. Olen saanud krediiti kolm või neli korda, kordagi pole probleeme krediidi saamise ega kasutamisega.

Kurrja, lootsin, et ostsin piletid piisava varuga esimese novembri tähtaja suhtes, 28.01-18.02. Äkki lasevad mõnesse lounge'i tasuta vms :)

Jah, ja kärutavad Varssavist Vilniusesse ja Stockholmi ka neli korda päevas. Igati hea kui Regional Jetil on palju tööd (Y)

Kirjutasin Turkishile ja sain ka oma pileti kätte.

Singapurist on hea ja odav minna Vietnami näiteks.

Kas checkmytrip äppi ega veebilehte enam ilma registreerimiseta kasutada ei saa? 

Enne (mõni aasta tagasi:) oli veebilehel küll võimalik ka registreerimata oma reisi kontrollida.

Kurja, mul pole ikka veel pileteid tulnud, ostsin otse turkishi kodulehelt.

Üldiselt kas peaks mures olema? Võibki minna kuni 48 tundi? 

Unustasin booking reference ka üles kirjutada, lootsin et tuleb kohe mailile.

Ostsin Singapuri, pole kinnitust veel saanud mailile. Raha läks ilusti maha kaardi pealt.

Üks tuttav ostis ka, tal tulid piletid kohe.

Lisaks lennufirmade, hotelli ja lennupiletite otsingute äppide 


XE currency
HERE WeGo (Nokia harjumusest, kuigi ka googlil on nüüd mingil määral allalaaditavad kaardid)
Weatherspoon (pubi äpp Inglismaal, pmõtselt saaks eestist keegi Inglismaa pubisse välja teha läbi äpi)
Skiplagged (viimane ja kõige tähtsam :) (Sellest võib mõnedel marsruutidel kõvasti kasu olla lennupiletite otsingul)


Olen lennanud paar korda nendega, uued lennukid ja teenus on täitsa normaalne. On jäänud parem mulje kui Ryanairist.

Nii huvi pärast, kas EL lennureisija õigused ei kehti sellel juhul nii et Wizzair peaks ikkagi su kohale viima kui lend ära jääb, näiteks 19. aprillil. Pannakse päevaks hotelli kasvõi ja siis teise firmaga kohale?

Tänud!
Noshow sõnastus oli see mis segadusse ajas

No-Show: A passenger is considered a no-show when the reservation is not cancelled up until 3 hours before departure.

Kõnekeskus muutis ära ka väljuva pileti TLL-AMS otsa Adria Airways lennuks BMI Regionali Embraer RJ145ga.

Kinnituse sain juba kätte aga piletiga pidi mingi aeg minema, kuna väidetavalt on pileti väljastaja Singapore Airlines.

KLMiga sai kontakti pühapäeval Facebookis messengeriga. Kui nad mõistliku aja jooksul ei reageeri siis pane oma postitus ka avalikult nende lehele.

Üldiselt on neil Eesti lauanumber 6 999 696, mis suunab ingliskeelsesse kõnekeskusesse. Oodata saad seal omajagu aga lõpuks keegi ikka vastu võtab :)

Ja nüüd tuli KLMist automaatne meil uue piletiga, kus TLL-AMS on täiesti puudu ja AMS-TLL on Adria Airways.
Ma mõtlesin, et selle reisi pärast rohkem muretsema ei pea :)