entu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
8 meeldimist
13 postitust / 37 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kas lennujaamas tasub vahetada või kohalikud hoiavad silma peal? :D

Mul läheb lend 28 hommikul :) loodame, et vähemalt maandub ära seal :D

Kas keegi oskab kommenteerida muidu valuutavärki ka? Tasuks eurodes taskuraha kaasa võtta ja siis kohapeal vahetada? Hetkel Tavidis 15070 kursiks.

Tere, mis vanuses on matkaseltskond?

Nonii, minu matk on tehtud. Sai jubedalt üle kivide ja kändude. Küll algas palavikuga, lennud hilinesid, jäin lendudest maha, kaotasin pagasi ära ja jäin rongist maha, muutsin sihtkohta jne. Kokkuvõttes väga seiklusrikas reis ja kirjutan selle kohta veidi memuaare ka. Pilte vaadata ja memuaare lugeda saab siit http://elutripp.wordpress.com ja sealt vajadusel saab küsida ka täpsustavat infot.

Tere 25 euro eest pakuks huvi ja võtaks ära. Ostsin just ühe teise koti aga selle 15 ja 22 kraadi sobiks paremini mulle. 40 eest aga läheks juba liialt kalliks.

Mis see tähendab, et prantslased ühes seinas ja idaeurooplased teises. Kas Idaeurooplased siis lükati söödaks? või vastupidi...

Tekkinud on veel selline küsimus, et jubedalt igaltpoolt imbub infot lutikate kohta. Lisaks olen näinud paljudes kohtades infot, et ostetakse permethrini spray ja lastakse sellega kogu enda varustus üle. Kas keegi oskab enda kogemust jagada seoses ööbimistingimustega ning kuidas kõige "putukavabamalt" see üle elada?

Minuarust Veigo sa lihtsalt "ussitad" siin teemas praegu.

Lisandina aga ütleks, et maree on andnud väga head infot ning tänan selle eest!

Aa, küsimus ikkagi on. Palju oleks optimaalne kilogramme seljas hoida?

Ostsin just lennupiletid, rongipiletid, ühe mugava hotelli enne retke ja teise peale retke. Käisin ostsin ka uue koti, siidilinad ja muud huvitavat. Lähen 08.07. Edu kõikidele teistele ka, mina tänan heade vastuste ja info eest!

Mina tunnen lihtsalt, et tahaks mugavustsoonist korra välja saada ja see tundub olevat piisavalt kurnav ja shokk kontorirotile.

Miks kaks templit päevas, mis see tähendab? Kus templeid antakse, kirikutes?

Mõtlesin võtta ponferrada - Santiago de compostela ette. Esimeseks korraks peaks sellest vist olema küll ja hiljem jääks aega tutvuda Santiagoga ning lisaks ehk minna mereäärde?

Kuidas sellega on, kas pärast rännakut tahaks pikemalt kohapeal vedeleda või on hoopis uut innustust tulnud jubedalt peale?

Tervitused,

Mõte minna Juulis kõndima. Saan startida 7.07 õhtul ning tagasi eestis tööl peaksin olema 24.07.

Millist rada valida arvestades seda, et päris surnuks ei tahaks ennast rabeleda aga pingutus võiks olemas olla.

Võtan kindlasti kõiki soovitusi arvesse, kandsin ka mõned kohad kaardile.

Küsimus tekkis aga Krakow - Lake Balaton marssuudi osas. Kas bratislava juurest sõites on tegemist kiirteega ning kui minna "otse" siis jäängi mingeid õudsaid kohalikke sikksakk teid läbima või on vaated seda väärt?

Kämpinguid on palju-palju-palju.

Suurepärane, võtan kindlasti ette ja lisan nimekirja.

Praegune kokkuvõte headest asjadest.

Blogid eesti keeles
http:/tarmotamming.blogspot.com
www.yhelteljel.ee
http://www.moonsoftware.com/ahto/ - rebaseonu
http://arnopavel.blogspot.com
http://vandersonid.eu/et/blogi/

Blogid inglise keeles
www.vandogtraveller.com
http://petergostelow.com/thebigafricacycle/

Raamatud

  • Ivar Soopan “Rännakud murtud maal” Reisid sajandi suurimate looduskatastroofide jälgedes. 250LK ja soodushind 3.95 eurot.

*Soovitan raamatut “Kahe Mere vahel.” Autor Ülo Tootsen. Sellest, kuidas aastal 1976 kolm eesti poissi villisega Tallinnast Vladivostokki sõitsid. Nostalgialaks. http://www.apollo.ee/kahe-mere-vahel-ehk-omal-joul-labi-venemaa.html

  1. Tahaks ikka maailmale tiiru peale teha, aga ilmselt esimesed saavad olema euroopa ja skandinaavia, maroko ja lähedamate kohtade avastamine.

  2. Planeerin autosse kõik eluks vajalikud asjad, kaasaarvatud tualettruumi ning praeguse seisuga pakuks pesemine ka pinget :)

  3. Autos reisiksid kaks inimest. Muidugi hullult vahva oleks, kui saaks aegajalt ka rohkem inimesi peale võtta aga sellise auto ehitamine läheb ilmselt juba keerulisemaks. (Ma saaks sellega hakkama, aga kas ka arvele?)

Mkytt, kas Teie reisi kohta on kusagil ka rohkem infot, pilte jms?

Praeguse seisuga tunduvad olevat tõesti valikus mõistlikumad levinud margid, isegi euroopas. Aga hetkel veel ei välistaks ka Renault Masterit ja muid selliseid tööloomi. 4x4 2015 aasta sprinterit kahjuks ei saa endale lubada :)

4x4 maastur nagu Hilux on ka variant, aga kaubik on selles mõttes mugavam, et jääd Statoili taha ja teed paar tundi sööki ja puhkad. Hiluxis see võimalik pole...mõtlen söögitegemist ja hängimist.

Õige mõte on ka Meelise poolt välja toodud, et pigem suurem kaubik mis mahutab kõik eluks vajalikud asjad (kaasaarvatud jalgrattad) ning vajadusel saab linna ja muud käia avastamas jalgratastel. Good point.

Leidsin RahvaRaamatust sellise raamatu soodushinnaga. Kui läbi loen siis annan siia ka teada.

Ivar Soopan "Rännakud murtud maal" Reisid sajandi suurimate looduskatastroofide jälgedes. 250LK ja soodushind 3.95 eurot.

Mis need üldlevinud sissesõidu-kõrguse-piirangud on? Näiteks itaalias, horvaatias, ja kuni rannikutpidi portugalini välja? Või kusagil mujal?

Veix200, püsti seismine on mugavuse küsimus. Alati ju pole päikese all, et väljas olla.

Väga head lingid, väga palju saab head infot just Reimo leheküljelt.

Aina rohkem tegelt tundub ahvatlev 4x4 MB või näiteks T5 transporter.

Kusagilt mingeid suuri summasid võtta pole, kuid tahtmine on olemas ja olen seda tüüpi inimene, kes soovib enne võimalikud variandid ära kaaluda ning siis vastu võtta otsused, et kuidas ja mis.

Praeguse seisuga olen ka auto valikuga suurelt kahe tule vahel.
Euroopas reisimiseks sobiks ideaalselt kaubik aga kui tahaks edaspidi ka näiteks aafrikat ja muid kohti avastama hakata siis peaks kaunis kalliks saanud pereliikme (kaubiku) maha müüma ja soetama mingisuguse 4vedulise maasturi. Võibolla peaks aga seda tegema kohe ning jätma kaubiku üldse välja.

Ära elatamiseks plaanin igakuiselt saada enda korteri väljaüürimisest raha, lisaks saan pisikest pensionit ning ka lisateenimise võimalused on planeeritud. Iseasi muidugi, kas sellest ka piisab. Kui aga liikuda rahulikult ja mitte kiirustada, mitte laristada siis peaks isegi välja vedama.

Enne mainitud "money is not an issue" tähendas seda, et mitte seada fantaseerimisele piiranguid. Tegelikult on ka minupuhul ikkagi tegemist budget traveliga aga pikalt ette planeerimine tagabki võimalikult suures osas laristamisest loobumist ning asjade endale selgeks tegemist :)

Tarmo Tamming on (Y)

Kunagi hiljem teen hea meelega kokkuvõtte ka nendest siia pandud linkidest!

Vandersonide blogi on väga tore ja inspireeriv, seda polegi veel leidnud ega lugenud!