Kerkyra

Reisisell, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
12 kommentaari

1 külastatud riiki, 1% maailma 195st riigist

3 külastatud linna või piirkonda

Viimased kommentaarid

To Dildomar Vähemalt üks adekvaatne hinnang hottellile!

Ma tõesti vabandan, mitte vann, vaid vannituba/dushiruum või kuidas Teile rohkem meeldib. Ja jumal tänatud, et seal vanni ei olnud:)

Ma ei tahtnud kedagi solvata, ma ka ei ütle, et keegi ei olnud minuga sõbralik, ma lihtsalt avaldasin oma arvamuse. Mul ei ole mitte midagi ei Terje ega staffi vastu, fakt on see, et ei koristata korralikult, mina, nagu juba eelpool mainisin, ei ole pretensioonikas ja niipalju kui vaja võin teha ise. Mu kommentaar tundus suht negatiivne, kuna ma, võrreldes teistega, pole olukorda kaunistanud.

Keegi ei virise ja ei nurise, ja ma ei haka personalile märkusi tegema, minu arust nad peavad ise teadma mis on nende tööülesanded ja milles konkreetselt nende töö seisneb!!!Meie asi oli puhata, mida me ka tegime, mitte aga õpetada teisi kuidas poole tunniga saab tuba puhtaks!Ja see on MINU arvamus, ning mitte keegi ei haka siin kommenteerima mis on kellegile omane. Siin on juttu konkreetselt hotellist, enda jaoks me mitte midagi fantastilist seal küll ei leidnud, oma kogemust ma jagan teistega, et inimestel, kes ei ole seal veel käinud, poleks vale arusaamist, mis hotelliga tegemist on. Ööbimiskohana see hotell kõlbab, kuna see oli odav, kuid fantastilist muljet ta ei jätnud.

Kuigi Kreetani mul aega veel küll ja küll, aga siiski hea teada, et neid võib usaldada.

Peale tarbijakomisjoni istungit, veendusin lõplikult, et Eestis inimestel õigusi kahjuks ei ole, seadus on turisti vastu!!! ei ole mõttet valida hotelli, kuna peale reisilepingu alla kirjutamist vastavalt reisilepingu punktile 11.3.3.Reisikorraldaja veaks ei või pidada hotelli vahetumist vahetult enne väljasõitu vŏi reisi ajal, kui põhjuseks on hotellide poolt sageli praktiseeritav ülebroneerimine. Reisikorraldaja kohustub ärajäänud hotelli asendama samaväärse või kõrgema tasemega hotelliga. Sisuliselt see tähendab, et see on loterii majutus, hotelli asukoht võib olla ka 10 ja rohkem kilomeetrit lähimast linnast, võib olla ka 10km rannast kaugel jne. Tarbijakomisjoni intungil on turisti pool ainult tarbikaiseameti esindaja, kõik ülejaanud on turisti vastu, tekib küsimus, kas käsi peseb kätt??? See istung on äärmiselt ebameeldiv protseduur ja komisjoni esimees igal võimalusel üritab sinu üle naeratada ja mõnitada, mulje jäi selline, et komisjon (välja arvatud tarbijakaitse esindaja) on huvitatud pool, mitte neutraalne. Olge ettevaatlikud kallid reisijad ja lugege reisilepingut.

olen ise kunagi Toptoursiga Egiptuses käinud, probleeme nagu polnud, aga kuidas neil Kreetale reisid on organiseeritud?

Loomulikult, kui on minek 2* hotelli ma ei oodanud ei midagi erilist, aga koristada tube nad siiski võiksid! Ma ei ole pretensioonikas, ma tulin ikkagi puhkama mitte aga tahtma lux-teenindust eriti veel selle raha eest mis me maksime:). Päris ausalt, ämblikuvõrgud igal pool (ka vannis), põrandat nad ka ei pühkinud korralikult ( selle pesemisest rääkimata). Vann on omaette teema...kraanikauss must, wc potti pidin pealt ise niiskete salvrätikutega puhastama, vanni uks oli ka väga must. Külmik...ta oli küll olemas seal, aga lahti teha ma seda küll ei soovita, haiseb õudsalt (ise ma seda pesta ei viitsinud ning selleks polnud ka vajadust). Ka hotelli restoraan jätab soovida, Terje küll oli kiitnud mereanni suppi, kuid sellist kahtlast, millegipärast magusat vedeliku ma pole kusagil saanud, praed samuti olid kehvad ning võrreldes teiste kohtadega ka kallimad. Hommikusöögiks pakutav omlett meenutas välimuselt küpsetuspaberi...Õnneks söögikohti on Bagas palju ning see hotell on ju ainult ööbimiskoht. Ma ei olnud vaimustuses, arenguruumi on, aga usun, et see ka kõige hullem koht ei olnud. Hinna/kvaliteedi suhe on OK, kui personal natuke pingutaks.

mul oli valitud hotell pool aastat enne reisi, Alanya linnas, saabudes, meid majutati 10km linnast väljas olevasse hotelli, mis oli nende arvates kolm korda parem, kuid nende nö parem hotell ei vastanud ei 3* ei 2*(kuid nemad väitsid, et see on tõepoolest hea 5ALL hotell, millegipärast räpane, süüa anti ainult marineeritud kapsast, kui tahad midagi söödavat siis tellid ja maksad, aga maksad ainult sularas, kaardimaksevõimalust 5 hotellis ei olnud, lähim ATM vähemalt 10km kaugusel), reisisaatja ütles, et meil ei ole mõttet midagi tahta, hotell on selline ja nii se jääb...100% puhkajad - vene kodanikud, ja nüüd on mul tez touriga vaidlus, nad ei soovi aru saada, et ma ei otsinud loterii majutust, nende juristi otsus tuli küll negatiivne, aga kui nad ei soovinud heatahtlikult seda lahendada, ei jäänud muud varianti, kui pöörduda tarbijakaitsesse.

Kui te ei soovi omale puhkust rikkuda, siis ärge Tezi võtke, juhul, kui peaks midagi juhtuma, nemad ei tee välja, ja pärast, kui esitad pretensioone, siis oled ise süüdi, et üldse reisile läksid:)ja kui ma oma kompensatsiooni saan, siis Tezi teenuseid enam kasutama ei hakka, inimestele, kes jäid teziga rahul, on lihtsalt juhuslikult vedanud:)

Tere, plaanis Travel Iniga minna Goas'se, valisime Teie hotelli, loodame, et ei kahetse ka, aga küsimus selline, millised pistikud tubades on? Kas europistikud või vaja muretseda adapterit kaasa?

Plaan minna Korfule augustis, palun kui keegi oskab selle hotelli kohta mingit infot anda, oleksin väga tänulik.