ettikar

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
0 meeldimist
1 postitust / 14 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

KArdan et läheb pisut kiireks. Pagasi pead välja võtma ja uuesti check-innima. ja minumäletamistmööda lööb check-ini süsteem ennast 30 min enne väljalendu automaatselt lukku ja siis ei aita enam miski et lennukile pääseda. Ja kui Stanstedist rääkida siis järjekonnad on seal pikkkkkad, igas sektoris.
Võib õnnestuda ja võib ka mitte.

Sest kui tee viib põhja Saksasse siis Varssavist paremale, kui lõuna poole siis Varsssavist lõunasse.
Üldiselt GPS näitab Poolas päris hästi trassi. Enne Varssavit on alles avatud uus kiirtee mida ei pruugi GPSis olla, sõida julgelt edasi.
Täpsusta siis võin teha oma teepakkumise (tegelikult on varjante palju ja maitsed erinevad).
Panen oma teekonna siia kirja.
Algusesga Riiast sest vahet pole kust Eestist tuled pead igaljuhul Riiast mööda sõitma. Ära läbi linna sõida vaid kasuta ümbersõitu. Riia lähedalt näitabki juba silt KAUNA(Kaunas), hoia seda kurssi, Kaunaseni. Enne Kaunasesse jõudmist paremale Marjampole peale (tegelikult näitab sel ka silt juba Warssavu). Kui jõuad Poola siis esimene suurem asula on Suwatki ja siis Augustow. Augustowast läbi saades tuleb rist kust sõida otse mööda 61 teed. See tee rahulikum ja rekkaid vähem. Kuni Lomzani. Sealt keera teele 63, Zambrow peale. Ja Zambrowst juba näitab jälle Varssavit paremale. Varssavisse ära sisse sõida vaid enne linna äärest läheb väga hea ümbersõit, kust hargnevad kõik võimalikud teed Saksamaa poole.
Sealt siis sõltub kuhu sul vaja jõuda.
Ütlen veelkord et see minu trass, mis ei pruugi olla kõiksee õigem, aga olen seda palju kordi kasutanud ja mulle meeldib(kui palju see Poolast läbisõit üldse meeldida saab).
Mis sõiduaega puutub siis hommikul 8 Eestist startides olen 11 - 12 õhtul olnud Tsehhi piiril (sõiduautoga).

Olen kordi väga palju seda marsruuti kasutanud, ja on olnud juhuseid et kaardid ei toimi mingil põhjusel. Enne teenuse ostmist küsi julgelt üle kas saab. Aga alati võiks natuke kohalikku sularaha kaasas olla, siis asi kindlam. Ja kindlasti läheb sularaha vaja Leedu ja Poola teedel kui kogematta möödasõidul mõnest rekkast ületad pisut kiirust. Siis pole kindlasti mittemingisuguse kaardiga mitte kui midagi teha. Ainult sularaha aitab ;)

Visa kaardiga ei peaks küll probleeme tekkima nendes riikides.
Ainuke on Saksamaal, osades säästupoodides ei ole Visaga midagi peale hakata. Kehtib mingi kohalik kaart.
Aga maanteede äärde jäävates tanklates ja hotellides peaks küll kaardimakse toimima.

Tulin ise nädal tagasi esimeselt reisilt Indiast. Viibisin seal kohapeal 9 päeva.
Kindlasti ei ole võimalik selleajaga põhjalikku ülevaadet Indiast, aga kindlasti parem kui üldse mitte minna. Olin 3 ööd Chennais (suur linn ja palju kära ja müra). Siis lendasin Trivandrumisse (Kerala), super ilus ja roheline piirkond. Kindlasti hoopis midagi muud kui suurlinnad. Ööbisin seal 4* hotellis 2ööd ja ühe öö hind oli 600 krooni. Kindlasti julgen seda piirkonda soovitada, tegin reisi 1 päev Kanyakumarisse (üks reisi võimsamaid elamusi) ja ühel päeval saffariparki lõvide keskele. Ja siis 3 ööd Delhis, Agra ja Delhi linna tuurid.
Läksin ka seljakotikale aga kohapeal mõistsin et nii lühikese ajaga ei ole otstarbekas kasutada ronge, busse pikkade vahemaade läbimiseks, sest läheb palju väärtuslikku aega raisku. Lennupiletid ei ole teab mis kallid.(keskeltläbi 2 suurema linnavahel 700-800 krooni)
Hotellide kohapealt olin valmistunud ka väga vähe pakkuvate hotellidega, aga kohapeal sain aru, et normaalsed hotellid ei ole minujaoks ülejõu käivad. keskmine hotelli hind tuli 450 krooni kanti öö. Delhi hinnad olid kallimad, Keralas odavamad. Hotell oli bronnitud ette ainult esimeseks 3 ööks Chennais. Ülejäänud jooksvalt. Ja lennupiletid võtsin kõik kohapeal.
Söögi hinnad igale maitsele, sain gurmeereston 100 krooni eest söönuks ja 15 krooniga tavalises püstijala punktis

Jõudu ja elamusi.

Leidsin ka kodulehe.
Seal on ka kontaktid:
www.alpbach-apartments.at

Tere

Käisime oma seltskonnaga märtsis sellises apartmendis.
Asub Mayrhofeni suurest suusapiirkonnast mingi 15km. lähedal on ka mingid iseseisvad nõlvad. Kitzbüheli keskus vist mingi 40 km.
Väga mugav ja kodune apartment. Peremees väga abivalmis. toad suured ruumi palju.Köögid väga hästi varustatud.
Kahjuks kodulehte ma ei leidnud, aga erinevad bookingu süsteemid näitavad seda. Ja kui sulle sobib siis võin peremehe kontakti sulle saata. Saaksid temaga otse suhelda.

Lendan SPICE JETiga ja seal selgelt e-ticketi peal kirjas et 20kg pagasit.

to gretter
Kas peatud pikemalt Hyderabadis, või hakkad sealt kuskilepoole liikuma?
Seedisin seda asja siin ja arvatavasti liiguks ise põhjapoole Kolkata poole 6 augustist, läbi ettejäävate suuremate linnade.

to indigo
Ei ole jätkukas, võtsin siselennu eraldi. Aga viidad, suunad jms. on lennujaamadas ikka nii nagu peab (loodan). Lihtsalt lend tuleb 4 hommikul ja edasi läheb kell seitse äkki kohalikud riksataksomehed veel tuduvad?

Aga tänaud vastuse eest nüüd on aimu mis seikluse alguses ees ootab

to gretter
Pühapäeval (2.08.2009) põrutan Delhisse, sealt supsti Chennaisse, kus on paar päeva asjaajmisi ja siis põrutan nelja tuule poole.
Pole edasi plaane teinud, otsustan jooksvalt kas lõunasse või põhja.
Eriti ei tahaks läänerannikule ronida, kuna see turismisektor nagu aru ma olen saanud.
Kuhu ise?

Küsimus selline - lugesin kuskilt et siselendude ja välislenude terminalid asetsevad Delhis eraldi(kuigi kaardipeal suhteliselt lähestikku). Ons kellelgi kogemust kaua ühest teise seiklemine aega võib võtta? Kas 3h lendude vahe on piisav?

Ettetänades.

Lugesin, et Sri Lanka 30päeva viisat on võimalik vormistada piiripeal. Kas on kogemusi ja kui keeruline see tegemine kohapeal on.

Kahjuks 2 nädalat mul ei ole saare külastuseks aga 4-5 päeva küll.

Tänan soovituse eest.

Aga äkki aitate mind võhikut nende lühenditega LP ja RG.

Mõtlesin mingihetk kui jääb aega siis põrutaks sealt Sri Lankale. Kas mööda maismaad minnes on seal ülesaamiseks mingi võimalus või ainul lennukiga?

Juhin tähelepanu et Itaalias on kiirteed tasulised. Pikkade vahemaade puhul tuleb teemaks päris arvestatav summa. Samas seiklemine mööda kõrvalteid võtab topeltaja.
Niiet kui rehkendad autorendi tasuvust, siis arvesta ka kiirteemaksu.