Pjotr1962

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi

27 meeldimist
7 postitust
166 kommentaari
Viimased kommentaarid

Tere! Kas 2 tundi piisab järgmise lennu jõudmiseks? Mõlemad otsad teostab Ryanair: TLL-VIE ja edasi  VIE-SKG.. tänud

Päike - tänud vastamas, õige vastus:), ega ei kavatsenud lol. teenust kasutada.,, oli vaja kirja panna *alates* 322.. Ryanairi puhuk, pole saanud, aga, vähemalt, sain suhelda konkreetse inimesega, mitte robot, ja lubati asi liikuma panna., eks näeb, pole kiire.

Nüüd tuli Ryanairi poolt pakkumine, et kui voucheri ara ei kasuta teatud ajaks, siis ikka maksavad raha tagasi.. , asi läheb huvitavamaks.

Sugram- kuidas see chargeback täpsemalt käib?

Helenak89- kus sa seda välja loed?:)

Vello55, olin praktiliselt nõustunud sellega, et kui pappi ei pakku, siis võtab voucheri.., nagunii, kui lubatakse lennata-esimesel võimalusel:).., seda ka teen, aga Ryanairi tagastava raha puhul jään ootele..

Vello55- olen siin lugenud, et kui tahad edasi lükatta lendu, mida Ryanair lahkelt pakkub tasuta, siis hinnad duubeldavad.., sinu sõnul sain aru, sama keis ka voucheriga ostmise puhul, oled proovinud? Kui nii, siis küll full shit:(

Ja veel paar sõna oma loost, otsustasin tänada apparti omaniku, et tuli mulle vastu ja ei võtnud trahvi.., sain sellise vastuse:                     I have to say to y straight that i never promised i would give y full refund as y claimed to booming.com.

I promised i would be as resonable as i could..AND I thinknk the amount asked was a quite resonable  charge.

I too have bills to pay but i would never take advantage and try get as much money on your expense

Most of the people i know didnt do much of discount to their cancelation!!

 but its over now i decided to give y full refund... and am now struggling to pay my own bills ...

Anyways its good luck ! .. 

 Be well!                               ela nüüd sellega..

Hbert, nõus 100%, et aeg, vaade  ja koht on olulisem, kui hind. Endal oli plaanis tähistada oma sünnipäeva mingi ilusas kohas ja selleks oli valitud oma arust äge appart   Panoramic Mediterranean blues penthouse.., aga juhtus mis juhtus., õnneks täna sain kogu makstud raha tagasi, juhtub ka imesi:)

Just vaatasin oma konto booking-us,  valit selle bronni, lähet edasi ja kuskil näitab Vajate abi või midagi sarnast, ja sesl avaneb aken kus saad kirjeldata oma mure, siis kohe automaatvastus, ja hiljem keegi vastab sulle ja siis saat suhrlda ja kurta.., edu!

M354, apart oli Panoramic Mediterranean blues penthouse, mul oli ka omanikuga eelnevalt, kui kõik oli veel korras, kontakt  läbi watsappi ja kui jamaks läks, siis suhtlesime ka sellel teemal, lubas olla aus ja nii edasi ja oma pool survestada, et trahv oleks minimum, millele algul ei pannud tähele ja kui läks jagamisele, tuligi trahv 150. Booking vältis, et see on omaniku kiiks, hakkasin  vastu, et ei ole nõus jne. Järgmine päev tuli kiri, et omanik loobus trahvist. Võta siis kinni, kas see on bookingu nipp, et algul viskavad sulle konti ja kui alla ei neela, siis tullakse vastu. Oli mõte suhelda omanikuga huvi pärast aga ootan kui raha kokkub kontole;)

Jarmo, mind ka suunati villa omaniku poole, sealt tuli trahv 150, saatsin kukkule, hakkadin bookingu suruma, ala miks ms pean kannatam mitte minust sõltuvates piirangutes ja vend teist pool lihtsalt paneb tasku 150 rutsi tühja koha peal., aitas!

Jarmo, kas bronn otse hotellis tehtud või vahendaja kaudu? Kui Booking.com kaudu, siis peaks abi saama, nendel on ikka võimu  lahendada sarnaseid olukordi. Firma maines hoolitsatakse. Kunagi sai käidud Marokkos, ja bookingu kuulutusel oli kirjas et paketis tasuta transfer, aga see oli eksklik info hotelli lehel ja pidin võtma takso ja Booking vabandas ja maksis 20€ mulle., nii et selliset imet ka juhtuvad.., aga edu kõikidele oma tahtmiste saavutamisel;)

.. asi klaar, kuri kiri, paistab, aitas:), tuli kiri just , et saan kogu summa tagasi, mingit trahvi:) , tänud kõikidele vastajatele ja edu!

Minek Cyprose, võib olla tõesti  natuke vara lärmi tõsta:)

Tere, hetkel seis - majutus nõus tühistada bronni aga trahv 150€.., kogu maksumus oli 875€., W.F! Proovin majutuse omanikuga suhelda, vaatame mida kostab.., kirjutasin ka bookingusse kurja kirja:)

Plaks: kas ma sain õieti aru et hakkasin natuke vara tegutsema? Bronn on 20 maist.

Sain täna Ryanairil kirja, soovitab minu maikuu lend edasi lükkata järgnevate 3 kuuse.., mida ei soovi, raha tagastamisest hetkel juttu pole.. siin foorumist sain aru, et selle varianti pakkutakse enne planeeritud lendu? On nii?

Tervist kõikidele, on kellegel jagada värskemat infot/kogemust lennu tühistamisega ja raha tagasi saamisega?

Jaanusm, seda küll, aga flight infos ei ole veel ametlikult cancel tehtud..

Hetkel on kuni 15 aprill tühiststud, edasi kõik lahtine..

Sensation- on küll, 20 mai, aga peaegu kindel, et jääb ara.., või peab ime juhtuma, ja kui siit välja lastakse ilma tagasitulles karantinita, ja Küprus oma poolt võtab piiranguid maha - miks mitte:)