chrisrändaja

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

68 meeldimist
12 postitust
266 kommentaari
Viimased kommentaarid

Hiina riik läks Norwegiani suurosanikuks. Paistab, et pankrotti ei olegi tulemas.

Tasub väga ettevaatlik olla lisatasude osas seal. Mingi firma küsis seal minult 80 EUR kuna soovisin Slovakkiasse ka minna. Autodel olid kõigil samas Ungari numbrid...

Langkawi on nii xxx korda etem kui Bali.

LOT-l on pagas ja toidud hinnas, hea ühendus, hea lennuk, hind normaalne. Ma ostaks ära.

Kui mingi väline tegur, siis kompensatsiooni ei saa. Minu puhul tõenäoliselt lind oli tiivikule jälje jätnud.

See oleneb ka lennu hilinemise põhjusest. Mul oli tiivik viga saanud väljast ja sellega kompensatsiooni ei saa.

See on küll väga lühinägelik seisukoht, et lennukid lendavad niikuinii ja mis see üks ärireisija seal ikka. Lennufirmade tuludest moodustab äriklass proportsionaalseltsuure osa ja kui seda tulu poleks jääks nii mõnigi liin lendamatta või oleks sagedus teine. Sisuliselt tähendaks see seda, et kahe pooltühja lennu asemel oleks üks täis lend päevas. Või lendaks väiksem lennuk, igatpidi ökoloogiline jalajälg hoopis teine.

Rauli eesmärk pole ilmselgelt jõudmine sihtkohta vaid teenused. Vilniusesse läbi Frankfurdi minek otselennu asemel on suur panus meie keskkkonna hävitamisele tema poolt.  Samuti läheb selleks suur osa päevast. Kui otselend võtab nii tunni ja Lufthansaga 6-7 tundi,  siis tahetakse lounge's olla ja punkte koguda, mitte Vilniusesse sõita. Lisaks tähendab see kas väga varast lendu siit või  hilist kohalejõudmist, ehk mugavusest ei saa siin juttugi olla.  Lounge sissepääsu saab vähemalt Tallinnas ka osta. Ma saan aru väga hästi äriklassist kauglennu puhul kui raha selle peale tahetakse panna. Ma ise pigem valin üldjuhul kõige otsema tee ja alles jäänud aja veedan perega  ning raha jätan paremasse hotelli, jõuab HON staatusesse pere silmis. Inimesed aga on erinevad ja igaühel õigus teha nii nagu soovib. Mõne jaoks on lendamine hobi, mõni kogub marke, mõni veine. Artikli autorile aga soovitan klikata broneerimisel nupule "offset the carbon footprint", peaks palju parem enesetunne lennul olema. Ma ei tea, kas Lufthansal kui 5* firmal selline nupuke ka broneerimissüsteemis olemas, paljudel teistel aga kindlasti. Vähemalt sõidab Raul oma raha eest sellisel viisil, mitte maksumaksja raha eest!

Täna hommikul oli 25  min terminal 1 turva järjekord.

Minu teada tuleb lugeda tingimusi, mõnel poliisil katab, enamasti mitte.

Kobin on tark mees. Ei ole mõtet võtta ka suurema raha eest juhi kohta kui riik ei suuda strateegiat seletadagi. Maali ikka arvab, et Vändrast peaks Tallinnasse otse kiirbussiliin olema riigi raha eest. Nagu Kobin kirjutab, oleks parem suurde sõlmlennujaama tihe graafik.  Isegi EU saatis kirja välja, et vältige Finnairi kuna Helsingist konkurents nii väike, et Finnair lüpsab. Mis otselende me siis veel Tallinnast loodame ja veel odavalt ka? Ka AB-l on korralikud koodijagamised kuigi Euroopa liinivõrk tihe juba.

Dubai ja sealne kant olnud ainuke mida suhteliselt hea hinnaga on sel ajal olnud saada soojadest kohtadest. Ise teen pikalt plaanid ja ostan niipea kui müüki tulevad(ca 11 kuud ette). Jälgin ka hiljem tendetsi kuhu hinnad liiguvad ja ca 1 kuuga müüakse normaalse hinnaga head ühendused ära. Heade ühenduste hinnad lähevad väga kalliks, hiljem saab vaid väga pikkade transiitaegadega ja need ka kaugel soodushinnast. Mingil määral parema hinna saad lennates täpselt 24.12, 31.12 ja 01.01 kuupäevadel. Ise reisi kokku klopsides saab normaalse hinnaga NY-ki ja sealt edasi Kariibidele, samuti ehk ka samamoodi Hiina, Koreasse ja sealt edasi kuhugi.

Juicy laseb väikse tasu eest ühest kohast võtta ja teise jätta.

Käisime sel nädalal, seal oli nii palav, et telgis ööbimist ei kujuta ette. Samuti ei pea need üldse valgust. Rahvast oli tohutult palju, vabu toole polnud kusagil.

Leedulased ilmselgelt Euroopasse reisivad rohkem autoga kui meie, lähemal juba neil oluliselt. Eriti suusatamas näha Leedu numbreid. Lätis palju venelasi ja neil ka rohkem raha reisimiseks. Potensiaalne seljakotireisija Lätist-Leedust paneb oma vaba raha auto alla ja vaba aja selle putitamisele. Keeleoskus ja huvi teiste kultuuride vastu ka kindlasti väiksem seal.

Lennuk oli 125 EUR edasi-tagasi ja praam 100  EUR, ehk lisakulusid arvestades lennuk odavam.

See on pisike lennuväli ja sellele kohalikule lennule lasevad ka varem või hiljem kui kohti vaba. See läheb peaaegu iga tund ja kogu värk nagu Kopli trammil. Üldse pole vaja muretseda, kui ka eelmine lend jääb hiljaks saan sama piletiga järgmisele vaba kohtadega lennule. Reaalselt on teil aega küllaga.

AB kirjutas täna, et nagu arvata oli, sel aastal saabuvad 8 uut lennukit vahetavad Boeingud välja. Uus oli aga info, et nii 2020 kui ka 2021 tuleb kummalgi aastal 12 lennukit lisaks. Kokku 24 lennukit Balti turule on ikka väga palju istekohti juurde. Propellerid lähevad vahetusse alles 2022-23. Varsti saab siit ikka igale poole otse!

Minu teada Kidy tour on need Leedu pankrotimeistrid reisikorralduse alal. Ma ei soovi kedagi laimata ja soovitan googeldada.

Tuli meie jalkameeskonnalejärgi.

Dubaiga ühenduse jaoks vaja nende riigiga lennunduslepingut. Kuidagi ei selgu artiklist,  kas Qatariga see juba olemas, mis oleks ju üldse eeldus lendamiseks?

Dubai, täiskasvanute Disneyland:)