chrisrändaja

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
46 meeldimist
11 postitust / 217 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

SAS saab oma pidevalt tühistatud lendude reisjad ikkagi AB abiga sihtkohta lihtsamalt nüüd.

Legolandid samad, Taani aga palju kallim. Minge parem Heideparki.

Ehk risustan foorumit, aga kusagilt meelest, et kui ikka arsti tõendi saad, siis saab piletid tagastada küll, olenemata pileti kategooriast. Ryanairil näiteks isegi see võimalik.

Äärmiselt piinlik. Ma juba jõudsin mõelda milline see korda tehtud kahetoaline siin 1100 kuus renti tooks.

Uudises oli vaid 2018/2019. Kas mõeldi nüüd oktoobri lõpust algavat talvist lennuhooaega või need ühedused tulemas 2018 ja 2019 kalendriaasta jooksul jäi selgusetuks.

Tallinnast ühe vahepeatusega Austraaliasse ja Uus-Meremaale! Eesti viimaks maailmakaardil!

Endal täpselt sama jama nendega. Ostes olid hinnad sarnased, aga SAS ühedusajad veidi paremad kui LOTil. Otsustasin siis SAS kasuks. Hiljem sai lennuplaani muudatusega 2 tunnist ootejast ligemale 7. Teavitati ilusti, aga see oli ka kõik. Ei lounge külastust, ei Nordica varasemale lennule. Terve elu põhiliselt nendega lennanud, aga tänaseks lendude ajad siit ja toimumiskindlus sellised, et enam ei taha kuidagi. Varssavist saanud päris hea ühenduskoht.

Lugesin kusagilt uudist nagu üritaksid nad võlakirju müüa suures mahus. Mõeldes reisikorraldaja äri ülesehitusele peaks neil vastupidi olema raha palju kliendi ettemaksete näol. Loodetavasti on neil olemas seadusega nõutud garantii.

Olen minagi kunagi nendelt pileti ostnud, Riiast Pariisi. Lennuplaani muutsid kolm nädalat enne lendu ja pakkusid asemele 2 päeva hilisemat lendu. Raha sai küll tagasi, aga suvel kolm nädalat ette teise firmaga pilet osta läks väga kalliks. Reaalselt nende lennukile pole jõudnud ja loodetavasti ei teki kunagi ka vajadust enam.

Ma loen seda AnneSa kogemust ja kogenud reisjana läksid silmad suureks. Check in kontrollis krediitkaardi andmeid ja teise kaardi sisestamisel läksid piletid lukku? Ma pean tunnistama, et olen elus nii tuhatkond lennureisi teinud ja mitte korralgi neist pole keegi krediitkaarti check in's küsinud. Pigem pakuks välja, et originaalpiletite makse polnud läbi läinud vms ja sellepärast tuli uued piletid osta, aga kuna kompenseeriti veel, siis seda uskumatu juhtum. Eks tagasilennul olenevalt juhtumist on lennufirma kohustatud kompenseerima, aga eks selleks on ka reisikindlustus olemas.

See on päris pisike ja kiire lennujaam ühe terminaliga. Jõuad ilusti kuigi Tallinna lennud ei käi värava kaudu vaid bussiga. Ega seal üle 2 minuti kõndimise lähe ka kõige kaugemate Schengeni väravate vahel. Hinnatase on seal Tallinnast ikka üksjagu kallim, väike foodcourt McDonaldsi ja teistega ainuke normaalsete hindadega.

Self catering ja pulmareis kokku kõlavad just mitte kõige magusamate mesinädalate moodi:)

Natsa omapärane jutt, peaks ju piirikontroll vahepeal olema?

Olbiasse lendab ju AB Riiast.

Uute liinide avalikustamine jah sõltub asjaoludest. Ryanairiga sai soetatud piletid ilusti suveks uuele liinile Tallinnast Paphosesse. Hotellid, autorent juba olemas ja siis vaid natuke peale liini avamisteadet muudeti päevad ja ajad ära. Nüüd lennuplaan päev varem ja ajad päris hilised. Hotell õnnestus panna juba muutmisõiguseta ja läheb viimane öö kaotsi.

Norwegian lendab jah vahest "ühes suunas", aga seda üldjuhul vaid Tallinnast. Kui pole sobivat lennuühendust tagasi, siis ei näitagi seda. Pead proovima lende eraldi osta.

On minul küll õnnestunud pagas otse saata erinevate piletitega. Ütlesin lihtsalt, et mu lõpp sihtkoht Tallinn ja tütarlaps ei küsinud midagi. Lend oli Miamist. Amsterdami puhul võib isegi terminalist väljumine ja uuesti sisenemine kiirem variant olla, kuna vahest on lennujaamas kahe tsooni vahel mega järjekord. Kolm tundi on muidugi päris pikk vahe.

Olen neilt 2 pikamaalendu ostnud ja kõik alati hästi toiminud. Korra muutis KLM lennuaega, aga kõik sujus. Nende kaudu ostsin põhiliselt sellepärast, et jõulud/uusaasta ajaks tulevad seal saidil piletid kõige varem müügile ning õnnestus selle perioodi kohta ikka väga hea hinnaga piletid saada. Oli valida ka kas maksta neile või lennufirmale, riskide maandamiseks valisin viimase.

On olemas eraldi firmad, mis tegelevad kompensatsioonide sissenõudmisega. Mingi aeg oli nende teenustasu 20% laekunud summast. Tõenäoliselt on neil ammu selge Ryanairilt raha saamine ja kui nad menetlusse ei võta, siis pole endal ka sealt suurt midagi loota.

Eile Budapesti lennujaamas istus üks noortekoondis. Tõenäoliselt jalgpall. Kaks valget treenerit, 15-17 täiesti musta aafriklast, paar mulatti ja üks valge poiss. Belgia lipp oli dressidel. Jätkulennul Helsingi-Tallinn avastasin oma ostetud kohalt punapäise maarjamaa ülekaalulise "daami". Nähes minu imestunud nägu, teatas ta mulle, et tema koht rida taga pool ja ma saan sinna istuda. Kogu lennu vältel seletas ta kõrval istunud soliidsele härrasmehele kui tähtis töökoht tal on ja kui hästi ta oma bürkoraadi tööd teeb. Ilmselgelt oleks ta ka täielikult sisustanud selle härrasmehe ja lähema kolme rea lennu üle ookeani.

Olen ostnud. Hind kokku oli parem veidi kui mujal. Uued lennuajad on teavitatud korrektselt. Eelkõige sai valitud aga seetõttu, et oli vaja aastavahetuseks 12 kuud ette osta ja seal olid piletid kõige varem saadaval.

Minu teada baby basket kuni 2 aastastele, seal ka kilode piirang. Kui kogemust pole- see siis tavaliselt kohtadel, kus istud "nägu vastu seina". Korv paigaldatakse siis seinale nagu riiul. Ülimugav, laps magab su nina all. Meid paigutati sinna ca 50% juhtudest, tänapäeval küll kiputakse müüma neid kohti. Kindlasti tasuks see osta eriti kui lapsel oma kohta pole. Finnairi kauglennul sai sellises reas koha osta ca 75 EUR eest, aga oli saadaval vaid alla 2 a lapsega reisjale.

Mina ei jätnud reise ära kui laps oli väike, küll valisin lähemad sihtkohad. Lapsel pole vahet kuhu läheb, aga mida lühem reis, seda rohkem puhkus kõigile. Laps küsib üle päeva, et millal ja kuhu järgmiseks läheme.

Ma eelistaks kindlasti Finnairi. Hoiad päris kõvasti aega kokku, rääkimata mugavusest ja riskidest vahemaandumisel. Finnairil Bangkokki täiesti uued lennukid. Turkish ka väga hea firma, lennujaam samuti vägagi ok Istanbulis. Puhkus aga olgu ikka puhkus ja seda enam lastega. Bangkokis küll midagi lastega väga teha pole ja ma pigem kaaluks ka varianti näiteks Dohast Phuketile vms. Ise eelistan päevaseid lende, ei tule mul mingit und lennukis öösel.