Tasub seal ka rendiauto kättesaamisel ülespildistada lähivõtetega igast pisiasjast. Aastaid oli mul probleemivaba, aga viimased kaks korda tehti seal lihtsalt 1:0 mingite olematute "kriimustustega". Kõrval teiste tagastajatega sama. Tundub, et seal mitte enam ei saa "preemiat" töötajad kahjustuste leidmise eest vaid saavad sule sappa kui piisavalt ei leia. Õnneks viimane kord sain tuttuue auto.
Vahest on AB hind päris kõrge, kuna Tallinn Riia või tagasi ots juba nii täis müüdud, kuigi edasilennul kohti küllaga ja hind oleks hea. Seetõttu muidugi päris hea kui Riiga 180 kohta. Eks see üks lennukitüüp ka suur miinus nõudlusega toime tulemiseks. Tulemusena vähem lende Riiga ja seega kehvemad ühendused. Kunagi propeller tegi rohkem otsi Riia vahet, aga eks seal ruumi oli muidugi vähe. Täna Finnairi propelleri Helsingi lennul läheb käsipagasi paigutamisele samapalju aega kui lennule ja need kipuvad hilinema.
Mida keerulisem on hüvitise küsimine seda vähem küsijaid. Seda teab hästi ka lennufirma. Minu jaoks on palju suurem probleem see, et lennufirma müüb pikalt pileti ette ja siis tühistab selle suvalisel ajahetkel. Mina otsin alternatiivi, aga selleks ajaks piletid juba oluliselt kallimad+ olen tasuta andnud raha neile kasutada pikaks ajaks. Võiks mingi lihtne süsteem olla- kui lennufirma tühistab, siis +20% raha tagasi.