chrisrändaja

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

73 meeldimist
12 postitust
279 kommentaari
Viimased kommentaarid

Ma lugesin, et max 12 tunnise transiidi puhul pole vaja testi. Tasub uurida, samas Saksamaa tahab ikka testi.

Tooks välja, et kohalik valuuta aastaga väga palju alla läinud ja kohati Eestist odavam. Paar kuud tagasi tulime, väga väärt koht.

Täpselt nii, Buldoozal tundub palju kogemusi ja hea meelega tuleme kliendiks kui hind parem! See 500 tuleb ju ainult siis kui kohtus TK kaotab. Kliendi huvi peaks siis olema, et TK ei maksa, Lennuabi läheb kohtusse ja TK maksab alles siis ning klient saab rohkem? Reaalses elus toimib igasugune class act USA-s väga hästi, kui ühinevad paljud väikeste nõuetega hagejad. See siin sisuliselt sama, vähesed lähevad ise oma mõnesaja EUR nõuet üksikult nõudma.

Flagito ju palkab advokaadibüroo kohtu jaoks ja hüvitatakse kohtukulud, milles see 500 EUR teenimine seisneb? Iial ju ei tea kas kohtus võidab, siis kannab Flagito mitte ainult oma vaid ka teise poole kohtukulud, kliendilt seda ju ei küsita.

Mulle said nad asemele lennu, mida neil koduleht ei näidanud.

+48 717563201 see on nende EU "tagaukse" number. Väga sõbralik teenus ja kõik sai lihtsalt vahetatud ilma mingi lisakuluta.

1. Seishellid ja Barbados aasta alguses, hetkel uuesti Seishellidel. Ei mingit koroonat siin. Väga hea hinnaga piletid aastavahetuse kohta, tühjades lennukites magad pikali üle kogu rea, kohalik valuuta ja seega ka hinnad langenud aastaga 41%. Kaasmaalasi nägime juba kohalikus väkses lennujaamas esimesel päeval.

2. Hawaii üliodavad piletid ostetud suve lõppu, tänud trip-le!

3. Fidzi, Tonga, Uus-Meremaa jne.

Ma olen ka vaid lennufirma kodulehelt ostnud. Lufthansalt tuli raha samal päeval kaardile tagasi kui küsisin, ilma naljata. Qatar ütles, et läheb 28 päeva. Voucherile pakkusid +10% summast ja saigi need võetud ning ka kasutatud. Saab kasutada vaid sama inimese broneeringuks, mitte summana kelle iganes broneeringuks Qatari puhul. Olen eelistanud vahendajad viimastel aastatel ära jätta kuna vaev ja risk on selgelt suurem läbi vahendaja.

Hiina riik läks Norwegiani suurosanikuks. Paistab, et pankrotti ei olegi tulemas.

Tasub väga ettevaatlik olla lisatasude osas seal. Mingi firma küsis seal minult 80 EUR kuna soovisin Slovakkiasse ka minna. Autodel olid kõigil samas Ungari numbrid...

Langkawi on nii xxx korda etem kui Bali.

LOT-l on pagas ja toidud hinnas, hea ühendus, hea lennuk, hind normaalne. Ma ostaks ära.

Kui mingi väline tegur, siis kompensatsiooni ei saa. Minu puhul tõenäoliselt lind oli tiivikule jälje jätnud.

See oleneb ka lennu hilinemise põhjusest. Mul oli tiivik viga saanud väljast ja sellega kompensatsiooni ei saa.

See on küll väga lühinägelik seisukoht, et lennukid lendavad niikuinii ja mis see üks ärireisija seal ikka. Lennufirmade tuludest moodustab äriklass proportsionaalseltsuure osa ja kui seda tulu poleks jääks nii mõnigi liin lendamatta või oleks sagedus teine. Sisuliselt tähendaks see seda, et kahe pooltühja lennu asemel oleks üks täis lend päevas. Või lendaks väiksem lennuk, igatpidi ökoloogiline jalajälg hoopis teine.

Rauli eesmärk pole ilmselgelt jõudmine sihtkohta vaid teenused. Vilniusesse läbi Frankfurdi minek otselennu asemel on suur panus meie keskkkonna hävitamisele tema poolt.  Samuti läheb selleks suur osa päevast. Kui otselend võtab nii tunni ja Lufthansaga 6-7 tundi,  siis tahetakse lounge's olla ja punkte koguda, mitte Vilniusesse sõita. Lisaks tähendab see kas väga varast lendu siit või  hilist kohalejõudmist, ehk mugavusest ei saa siin juttugi olla.  Lounge sissepääsu saab vähemalt Tallinnas ka osta. Ma saan aru väga hästi äriklassist kauglennu puhul kui raha selle peale tahetakse panna. Ma ise pigem valin üldjuhul kõige otsema tee ja alles jäänud aja veedan perega  ning raha jätan paremasse hotelli, jõuab HON staatusesse pere silmis. Inimesed aga on erinevad ja igaühel õigus teha nii nagu soovib. Mõne jaoks on lendamine hobi, mõni kogub marke, mõni veine. Artikli autorile aga soovitan klikata broneerimisel nupule "offset the carbon footprint", peaks palju parem enesetunne lennul olema. Ma ei tea, kas Lufthansal kui 5* firmal selline nupuke ka broneerimissüsteemis olemas, paljudel teistel aga kindlasti. Vähemalt sõidab Raul oma raha eest sellisel viisil, mitte maksumaksja raha eest!

Täna hommikul oli 25  min terminal 1 turva järjekord.

Minu teada tuleb lugeda tingimusi, mõnel poliisil katab, enamasti mitte.

Kobin on tark mees. Ei ole mõtet võtta ka suurema raha eest juhi kohta kui riik ei suuda strateegiat seletadagi. Maali ikka arvab, et Vändrast peaks Tallinnasse otse kiirbussiliin olema riigi raha eest. Nagu Kobin kirjutab, oleks parem suurde sõlmlennujaama tihe graafik.  Isegi EU saatis kirja välja, et vältige Finnairi kuna Helsingist konkurents nii väike, et Finnair lüpsab. Mis otselende me siis veel Tallinnast loodame ja veel odavalt ka? Ka AB-l on korralikud koodijagamised kuigi Euroopa liinivõrk tihe juba.

Dubai ja sealne kant olnud ainuke mida suhteliselt hea hinnaga on sel ajal olnud saada soojadest kohtadest. Ise teen pikalt plaanid ja ostan niipea kui müüki tulevad(ca 11 kuud ette). Jälgin ka hiljem tendetsi kuhu hinnad liiguvad ja ca 1 kuuga müüakse normaalse hinnaga head ühendused ära. Heade ühenduste hinnad lähevad väga kalliks, hiljem saab vaid väga pikkade transiitaegadega ja need ka kaugel soodushinnast. Mingil määral parema hinna saad lennates täpselt 24.12, 31.12 ja 01.01 kuupäevadel. Ise reisi kokku klopsides saab normaalse hinnaga NY-ki ja sealt edasi Kariibidele, samuti ehk ka samamoodi Hiina, Koreasse ja sealt edasi kuhugi.

Juicy laseb väikse tasu eest ühest kohast võtta ja teise jätta.

Käisime sel nädalal, seal oli nii palav, et telgis ööbimist ei kujuta ette. Samuti ei pea need üldse valgust. Rahvast oli tohutult palju, vabu toole polnud kusagil.