chrisrändaja

Uus kasutaja, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
58 meeldimist
12 postitust / 242 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kobin on tark mees. Ei ole mõtet võtta ka suurema raha eest juhi kohta kui riik ei suuda strateegiat seletadagi. Maali ikka arvab, et Vändrast peaks Tallinnasse otse kiirbussiliin olema riigi raha eest. Nagu Kobin kirjutab, oleks parem suurde sõlmlennujaama tihe graafik.  Isegi EU saatis kirja välja, et vältige Finnairi kuna Helsingist konkurents nii väike, et Finnair lüpsab. Mis otselende me siis veel Tallinnast loodame ja veel odavalt ka? Ka AB-l on korralikud koodijagamised kuigi Euroopa liinivõrk tihe juba.

Dubai ja sealne kant olnud ainuke mida suhteliselt hea hinnaga on sel ajal olnud saada soojadest kohtadest. Ise teen pikalt plaanid ja ostan niipea kui müüki tulevad(ca 11 kuud ette). Jälgin ka hiljem tendetsi kuhu hinnad liiguvad ja ca 1 kuuga müüakse normaalse hinnaga head ühendused ära. Heade ühenduste hinnad lähevad väga kalliks, hiljem saab vaid väga pikkade transiitaegadega ja need ka kaugel soodushinnast. Mingil määral parema hinna saad lennates täpselt 24.12, 31.12 ja 01.01 kuupäevadel. Ise reisi kokku klopsides saab normaalse hinnaga NY-ki ja sealt edasi Kariibidele, samuti ehk ka samamoodi Hiina, Koreasse ja sealt edasi kuhugi.

Juicy laseb väikse tasu eest ühest kohast võtta ja teise jätta.

Käisime sel nädalal, seal oli nii palav, et telgis ööbimist ei kujuta ette. Samuti ei pea need üldse valgust. Rahvast oli tohutult palju, vabu toole polnud kusagil.

Leedulased ilmselgelt Euroopasse reisivad rohkem autoga kui meie, lähemal juba neil oluliselt. Eriti suusatamas näha Leedu numbreid. Lätis palju venelasi ja neil ka rohkem raha reisimiseks. Potensiaalne seljakotireisija Lätist-Leedust paneb oma vaba raha auto alla ja vaba aja selle putitamisele. Keeleoskus ja huvi teiste kultuuride vastu ka kindlasti väiksem seal.

Lennuk oli 125 EUR edasi-tagasi ja praam 100  EUR, ehk lisakulusid arvestades lennuk odavam.

See on pisike lennuväli ja sellele kohalikule lennule lasevad ka varem või hiljem kui kohti vaba. See läheb peaaegu iga tund ja kogu värk nagu Kopli trammil. Üldse pole vaja muretseda, kui ka eelmine lend jääb hiljaks saan sama piletiga järgmisele vaba kohtadega lennule. Reaalselt on teil aega küllaga.

AB kirjutas täna, et nagu arvata oli, sel aastal saabuvad 8 uut lennukit vahetavad Boeingud välja. Uus oli aga info, et nii 2020 kui ka 2021 tuleb kummalgi aastal 12 lennukit lisaks. Kokku 24 lennukit Balti turule on ikka väga palju istekohti juurde. Propellerid lähevad vahetusse alles 2022-23. Varsti saab siit ikka igale poole otse!

Minu teada Kidy tour on need Leedu pankrotimeistrid reisikorralduse alal. Ma ei soovi kedagi laimata ja soovitan googeldada.

Tuli meie jalkameeskonnalejärgi.

Dubaiga ühenduse jaoks vaja nende riigiga lennunduslepingut. Kuidagi ei selgu artiklist,  kas Qatariga see juba olemas, mis oleks ju üldse eeldus lendamiseks?

Dubai, täiskasvanute Disneyland:)

Riia ja Varssavi vahel ka Nordica lennuk.

Nende "odavate" vahendajatega tihtipeale igasugu sekeldusi. Kui kõik nii nagu algselt plaanis, siis üldjuhul läheb hästi, aga muudatuste puhul paras vaev suhtlemisel vahendajaga. Turkish pole iial selline lennufirma, kes su lastest eraldi paneks, nende Tallinna esindusest paremat teenindamist pole ma ühegi lennufirma juures kohanud. Ehk tasub lihtsalt veidi varem lennujaama minna.

Qatari uudis Tallinna lendamisest oli ammu, kahjuks midagi reaalset pole veel.

SAS saab oma pidevalt tühistatud lendude reisjad ikkagi AB abiga sihtkohta lihtsamalt nüüd.

Legolandid samad, Taani aga palju kallim. Minge parem Heideparki.

Ehk risustan foorumit, aga kusagilt meelest, et kui ikka arsti tõendi saad, siis saab piletid tagastada küll, olenemata pileti kategooriast. Ryanairil näiteks isegi see võimalik.

Äärmiselt piinlik. Ma juba jõudsin mõelda milline see korda tehtud kahetoaline siin 1100 kuus renti tooks.

Uudises oli vaid 2018/2019. Kas mõeldi nüüd oktoobri lõpust algavat talvist lennuhooaega või need ühedused tulemas 2018 ja 2019 kalendriaasta jooksul jäi selgusetuks.

Tallinnast ühe vahepeatusega Austraaliasse ja Uus-Meremaale! Eesti viimaks maailmakaardil!

Endal täpselt sama jama nendega. Ostes olid hinnad sarnased, aga SAS ühedusajad veidi paremad kui LOTil. Otsustasin siis SAS kasuks. Hiljem sai lennuplaani muudatusega 2 tunnist ootejast ligemale 7. Teavitati ilusti, aga see oli ka kõik. Ei lounge külastust, ei Nordica varasemale lennule. Terve elu põhiliselt nendega lennanud, aga tänaseks lendude ajad siit ja toimumiskindlus sellised, et enam ei taha kuidagi. Varssavist saanud päris hea ühenduskoht.

Lugesin kusagilt uudist nagu üritaksid nad võlakirju müüa suures mahus. Mõeldes reisikorraldaja äri ülesehitusele peaks neil vastupidi olema raha palju kliendi ettemaksete näol. Loodetavasti on neil olemas seadusega nõutud garantii.

Olen minagi kunagi nendelt pileti ostnud, Riiast Pariisi. Lennuplaani muutsid kolm nädalat enne lendu ja pakkusid asemele 2 päeva hilisemat lendu. Raha sai küll tagasi, aga suvel kolm nädalat ette teise firmaga pilet osta läks väga kalliks. Reaalselt nende lennukile pole jõudnud ja loodetavasti ei teki kunagi ka vajadust enam.