chrisrändaja

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi
49 meeldimist
11 postitust / 221 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Dubai, täiskasvanute Disneyland:)

Riia ja Varssavi vahel ka Nordica lennuk.

Nende "odavate" vahendajatega tihtipeale igasugu sekeldusi. Kui kõik nii nagu algselt plaanis, siis üldjuhul läheb hästi, aga muudatuste puhul paras vaev suhtlemisel vahendajaga. Turkish pole iial selline lennufirma, kes su lastest eraldi paneks, nende Tallinna esindusest paremat teenindamist pole ma ühegi lennufirma juures kohanud. Ehk tasub lihtsalt veidi varem lennujaama minna.

Qatari uudis Tallinna lendamisest oli ammu, kahjuks midagi reaalset pole veel.

SAS saab oma pidevalt tühistatud lendude reisjad ikkagi AB abiga sihtkohta lihtsamalt nüüd.

Legolandid samad, Taani aga palju kallim. Minge parem Heideparki.

Ehk risustan foorumit, aga kusagilt meelest, et kui ikka arsti tõendi saad, siis saab piletid tagastada küll, olenemata pileti kategooriast. Ryanairil näiteks isegi see võimalik.

Äärmiselt piinlik. Ma juba jõudsin mõelda milline see korda tehtud kahetoaline siin 1100 kuus renti tooks.

Uudises oli vaid 2018/2019. Kas mõeldi nüüd oktoobri lõpust algavat talvist lennuhooaega või need ühedused tulemas 2018 ja 2019 kalendriaasta jooksul jäi selgusetuks.

Tallinnast ühe vahepeatusega Austraaliasse ja Uus-Meremaale! Eesti viimaks maailmakaardil!

Endal täpselt sama jama nendega. Ostes olid hinnad sarnased, aga SAS ühedusajad veidi paremad kui LOTil. Otsustasin siis SAS kasuks. Hiljem sai lennuplaani muudatusega 2 tunnist ootejast ligemale 7. Teavitati ilusti, aga see oli ka kõik. Ei lounge külastust, ei Nordica varasemale lennule. Terve elu põhiliselt nendega lennanud, aga tänaseks lendude ajad siit ja toimumiskindlus sellised, et enam ei taha kuidagi. Varssavist saanud päris hea ühenduskoht.

Lugesin kusagilt uudist nagu üritaksid nad võlakirju müüa suures mahus. Mõeldes reisikorraldaja äri ülesehitusele peaks neil vastupidi olema raha palju kliendi ettemaksete näol. Loodetavasti on neil olemas seadusega nõutud garantii.

Olen minagi kunagi nendelt pileti ostnud, Riiast Pariisi. Lennuplaani muutsid kolm nädalat enne lendu ja pakkusid asemele 2 päeva hilisemat lendu. Raha sai küll tagasi, aga suvel kolm nädalat ette teise firmaga pilet osta läks väga kalliks. Reaalselt nende lennukile pole jõudnud ja loodetavasti ei teki kunagi ka vajadust enam.

Ma loen seda AnneSa kogemust ja kogenud reisjana läksid silmad suureks. Check in kontrollis krediitkaardi andmeid ja teise kaardi sisestamisel läksid piletid lukku? Ma pean tunnistama, et olen elus nii tuhatkond lennureisi teinud ja mitte korralgi neist pole keegi krediitkaarti check in's küsinud. Pigem pakuks välja, et originaalpiletite makse polnud läbi läinud vms ja sellepärast tuli uued piletid osta, aga kuna kompenseeriti veel, siis seda uskumatu juhtum. Eks tagasilennul olenevalt juhtumist on lennufirma kohustatud kompenseerima, aga eks selleks on ka reisikindlustus olemas.

See on päris pisike ja kiire lennujaam ühe terminaliga. Jõuad ilusti kuigi Tallinna lennud ei käi värava kaudu vaid bussiga. Ega seal üle 2 minuti kõndimise lähe ka kõige kaugemate Schengeni väravate vahel. Hinnatase on seal Tallinnast ikka üksjagu kallim, väike foodcourt McDonaldsi ja teistega ainuke normaalsete hindadega.

Self catering ja pulmareis kokku kõlavad just mitte kõige magusamate mesinädalate moodi:)

Natsa omapärane jutt, peaks ju piirikontroll vahepeal olema?

Olbiasse lendab ju AB Riiast.

Uute liinide avalikustamine jah sõltub asjaoludest. Ryanairiga sai soetatud piletid ilusti suveks uuele liinile Tallinnast Paphosesse. Hotellid, autorent juba olemas ja siis vaid natuke peale liini avamisteadet muudeti päevad ja ajad ära. Nüüd lennuplaan päev varem ja ajad päris hilised. Hotell õnnestus panna juba muutmisõiguseta ja läheb viimane öö kaotsi.

Norwegian lendab jah vahest "ühes suunas", aga seda üldjuhul vaid Tallinnast. Kui pole sobivat lennuühendust tagasi, siis ei näitagi seda. Pead proovima lende eraldi osta.

On minul küll õnnestunud pagas otse saata erinevate piletitega. Ütlesin lihtsalt, et mu lõpp sihtkoht Tallinn ja tütarlaps ei küsinud midagi. Lend oli Miamist. Amsterdami puhul võib isegi terminalist väljumine ja uuesti sisenemine kiirem variant olla, kuna vahest on lennujaamas kahe tsooni vahel mega järjekord. Kolm tundi on muidugi päris pikk vahe.

Olen neilt 2 pikamaalendu ostnud ja kõik alati hästi toiminud. Korra muutis KLM lennuaega, aga kõik sujus. Nende kaudu ostsin põhiliselt sellepärast, et jõulud/uusaasta ajaks tulevad seal saidil piletid kõige varem müügile ning õnnestus selle perioodi kohta ikka väga hea hinnaga piletid saada. Oli valida ka kas maksta neile või lennufirmale, riskide maandamiseks valisin viimase.

On olemas eraldi firmad, mis tegelevad kompensatsioonide sissenõudmisega. Mingi aeg oli nende teenustasu 20% laekunud summast. Tõenäoliselt on neil ammu selge Ryanairilt raha saamine ja kui nad menetlusse ei võta, siis pole endal ka sealt suurt midagi loota.

Eile Budapesti lennujaamas istus üks noortekoondis. Tõenäoliselt jalgpall. Kaks valget treenerit, 15-17 täiesti musta aafriklast, paar mulatti ja üks valge poiss. Belgia lipp oli dressidel. Jätkulennul Helsingi-Tallinn avastasin oma ostetud kohalt punapäise maarjamaa ülekaalulise "daami". Nähes minu imestunud nägu, teatas ta mulle, et tema koht rida taga pool ja ma saan sinna istuda. Kogu lennu vältel seletas ta kõrval istunud soliidsele härrasmehele kui tähtis töökoht tal on ja kui hästi ta oma bürkoraadi tööd teeb. Ilmselgelt oleks ta ka täielikult sisustanud selle härrasmehe ja lähema kolme rea lennu üle ookeani.