qtu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 11 aastat tagasi

3 meeldimist
2 postitust
21 kommentaari
Viimased kommentaarid

Sri Lankal enamasti ei saa omal käel autot rentida, kuna selleks peab eraldi luba olema, mille taotlemine võtab aega jne. Alati on aga võimalik leida mõni firma, kes sellele nõudele läbi sõrmede vaatab. Ise sai käidud u 3 aastat tagasi ning sõitsime 3 nädalat ringi. Suuremaid probleeme polnud. Suunatuli unusta ära ja õpi kärmelt kohalikud liiklusmaneerid selgeks. Valdavatel olukordadel ajab asja ära signaal, kuna eriti mägedes on nö pimedaid nurki palju ja tasub oma tulekust märku anda. Korra pidasid ka politseinikud kinni aga andsid armu. Ja no kõrgendatud tähelepanu on garanteeritud, eriti kui juht peaks naissoost olema.

Kena, tänan vastuse eest. Ootan siiski reaalseid kogemusi, klientidelt, kes on läbi büroo reisinud. Toon välja, et kui Teie klienditeeninduse pöörduda, siis ei ole vastus põhjalik sj ei vastata kõigile küsimustele. Kirja all on ainult konsultandi eesnimi + puuduvad igasugused kontaktid (telefoni number, isiku täisnimi jne). Seega ei ole tõesti piisavalt usaldust pakkuv. Olin vägagi reisi ostuat huvitatud, kuid just usalduse puudumise tõttu otsustasime loobuda.

Broneerisin küll mõnda aega tagasi, kuid siis õnnestus üle 10 pileti osta. Samas reiside arv jäi napilt alla 10, seega seda infot valideerida ei oska. Ma pakun, et 10 piletit 1 reisi kohta. Igal juhul, kui teada saad, siis postita ka siia.

Edu!

Sõltub milline saab olema teie reisi trajektoor ning palju teil selleks aega on. Kõige suurema sõltumatuse annaks muidugi see, kui endal load olemas ja auto rendite. Ise toimisime just nii suurema osa ajast, kuna sellisel juhul ei pea sõltuma yhistranspordi graafikust ning võib vahelduseks minna ka vähem kylastatuid radu avastama.

Kui lube pole või ei tundu see idee niiväga ahvatlev, siis nii bussi kui ka rongiliiklus on igeti ok. Arvestada tuleks lihstalt sellega, et paljudel lõikudel on liiklus lihtsalt meie mõistes kole aeglane ning bussijuhid kipuvad vahetevahel tegema maniakaalseid liiklusmanöövreid. Samas ei ole Sri Lanka liiklus minu meelest võrreldes ylejäänud lõuna Aasiaga ebaturvalisem. Kui eriline mugavusreisija pole, siis elamusi jagub yhistranspordis kohe kindlasti mõnuga.

Minul oli sõlmitud pikaajalisel reisil kindlustus Salvaga. Ilmselt pole Eesti kõige odavam pakkuja, kuid reisi vältel said kõik ette tulnud probleemid nendega sujuvalt ja kiirelt lahendatud. Hetkel on ühe rahvusvahelise pakkuja kindlustus ja juba makstud haiglakulude tagasi nõudmine võrreldes Salvaga on paras peavalu.

Kui pikka aega ra oled, siis kindlustus pole kindlasti koht, kus tasuks kokku hoida. Ise olen kaks korda Indias saanud põris korraliku haiguse, mis m6lemal korral on vajanud haiglaravi. Mitte, et ma hirmutada tahaks, kuid lihtsalt jagan omapoolseid kogemusi ja kahjuks Indias kogevad paljud reisijad tevisehädasid.

Käisime mõnda aega tagasi Palawanil, täpsemalt El Nido's. Lihtsalt infoks, meie hotellituppa tungiti öösel elektrikatkestuse ja tugeva vihma ajal sisse. Ma ärkasin ylesse, kuna varas kasutas valguse saamiseks oma mobiiltelefoni valgust, sellest hoolimata õnnestus tal kaasa haarata m6ned väärtesemed. Igaks juhuks veenduge, et aknad / uksed on riividega kinni. Meie toal oli ainult lukk, mida oli ilmselgelt lihtne avada.

Julgeks soovitada auto rentimist. Just sai lõpetatud Sri Lankas väike tuur rendiautoga. Võtsime auto kaheks nädalaks ning sõitsime kuhu hing ihaldas vabas kulgemises. Autode hinnad algavad kusagil 15 dollarist päev, mõningal juhul on lepingus ka piirkilomeetrid, kuid on võimalik leida ka lihtsat autot ilma selleta. Kuigi suurem osa firmasid nõuab välismaistele lubadele kinnitust ja mida saab taodelda ainult Colombost, siis endal kinnitust polnud ning sellest probleeme ei tekkinud. Esimesed 15 minutit on veidi kummaline harjuda sõidustiiliga, kus suunatulel sisuliselt puudub roll nIng signaal ja pidur/gaas teevad oma töö. Niiet Sri Lankat on täiesti võimalik omal käel avastada :)

Minul vastupidiselt eelkõnelejale on Vana Tallinn üsna sooja vastuvõtu osaliseks saanud nii Austraalias kui ka Uus-Meremaal. Senini saadan seda mõndadele sõpradele teisele poole maakera.

Päts musta leiba Marineeritud seened Mustikamoos

Kui lendan Jetstariga Indiasse ja sealt Aeroflotiga edasi, siis pead suht kindlalt võtma pagasi välja ning taotlema ka transiitviisat. Kui Aeroflotiga edasi lendad, siis peaks teoreetiliselt minema pagas otse Delhist Helsingisse. Samas aga kuna pead Venemaal terminali vahetama, siis teoreetiliselt peaks alla 24 tunnise ümberistumise puhul ilma saama.

Kus riigis sa hetkel viibid st kust sa teoreetiliselt peaksid transiitviisasid taotlema? Teine asi, palju sul lendudeni aega on?

Kas sul lennud on kõik ühel piletil ja sama firmaga st, et vahepeal ei pea pagasit välja võtma? Kui jah, siis peaksid saama transiittsoonis hakkama. Kui ei, siis soovitaks teha transiitvisad, mida sul oleks sellisel juhul vaja Indiasse ja Venemaale. Singapuris pole viisat vaja. Lisaks leiad infot ka www.vm.ee lehelt, siit foorumist või siis konsulaatide lehelt.

Hea asi USA siselendude puhul on, et kui need mingil põhjusel tühistatakse, siis bookitakse sind järgmisele lennule. Sõltub kellega lendad aga üldjuhul on graafik tihe.

Endal juhutus selline asi kunagi USAs, kus jäime ühest lennust maha, kuna lend oli oluliselt varasemaks tõstetud. Seejärel selgus ka, et meie järgnevad 5 piletit olid tühistatud ja olime ühtäkki "keset ei kusagit" ilma piletiteta. Kui pilet on juba tühistatud on seda ennistada omajagu keeruline. Lendasime tol hetkel American Airlinesi ja Bristish Airwaysiga. Igal juhul lõpuks kerge hädavale, mitme telefonikõne ja pika asjaajamise peale saime oma piletid tagasi, kuid osad lennud olid juba täis ning seega muutus ka kogu graafik.

Võimalik, et kui eelnevalt tead, et soovid ühte lendu vahele jätta tehakse mingi erand aga üldjuhul kui on kõik piletid ühe firmaga ja ühendatud, siis peab kõikidele lendudele ennast peale registreerima.

Lihtsaim variant on endale osta pocket net, samas leviga on lood nagu nad on. Kõige parem levi, kuid samas ka kõige kallimad hinnad enamasti on telstral. Telstral on tihti levi ka sellistes paikades, kus teistel teenuse pakkujatel pole.

Kui tööle kandideerid, siis küsi, kuidas leviga lood on ja millised võimalused on tööandja poolt garanteeritud. Üldjuhul ikkagi tööandja sulle internetti ei võimalda ja pead selle kuidagi ise lahendama. Mõnel pool lihtsalt pole võimalik kuidagi lahendada, kuna töökoht on igasugusest tsivlisatsioonist nii kaugel.

Soovitaks: http://www.bhphotovideo.com/ ise käinud kohapeal poes, kui ka ostnud läbi veebi.

Selle aasta algusest on uus viisa regulatsioon, mille kohaselt tuleb ka lühiajaliseks viibimiseks taotleda elektrooniline viisa, mis maksab 20 dollarit inimese kohta. Ainuke info, mida mul ei õnnestunud leida on, et kui pikalt ette seda viisat taodelda võib. Ehk siis, kui reis on alles kusagil septembris ning viisa taotlus hetkel ära teha, kas see on siis veel kehtiv?

Aitäh, ise ei pannud viga tähelegi. :)

Tallinki Tallinn-Stockholm laevad lähevad nüüd kõrval terminali, kahe terminali vahe on veits üle 1km. Saate minna kas sadamast mineva ühistranspordi bussiga või siis Tallinki bussiga, mis viib lõpuks ka kesklinna. Täpset pileti hinda kahjuks ei mäleta.

Kui eesmärgiks on odav reis, siis Austraaliasse pole üldse küll kõige mõistlikum minna. Kulud on ikka omajagu suured. :)