vitao

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
1 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Käisime juulikuus Türgis, Kemeris GoAdventure'i kaudu. Algne asjaajamine käis tõesti kiiresti, dokumendid vormistati kiiresti, kõnedele ja kirjadele vastati kiirelt ja Kemerisse jõudsime ka ilusti. Üllatus ilmnes aga hotellis, mis oli lubatust hoopis teistsugune, pooled võimalused, mida välja oli reklaamitud, puudusid. Võtsime All Inclusive paketi, millega oleks pidanud näiteks kõik joogid nii hotelli restoranis kui ka rannabaaris olema tasuta. Tegelikult maksid rannabaaris nii alkohoolsed kui mittealkohoolsed joogid õudset hinda, tasuta ei saanud midagi ja kui restoranist võetud karastusjookidega randa läksime, kästi meil need maha valada. Kohtusime seal ka teiste eestlastega, kes samamoodi olid väga pettunud ja küsisid kohe, et noh, kas suhtlesite Oksanaga või, ta lubas meile ka igasuguseid huvitavaid asju. Samamoodi oli probleem viimasel hommikul hommikusöögiga. Hotelli personali ei olnud varahommikul kuskil näha, ehkki olime eelmisel päeval vähemalt 3 korda küsinud, et kas saame ikka süüa enne hommikusöögikellaaega, sest meil on vaja lennukile minna. Transfeeriga saabunud giid kehitas ka vaid õlgu ja midagi ette ei võtnud, jäimegi söömata.

Tagasi jõudes kirjutasin kohe GoAdventure'isse ja kirjeldasin, milline oli tegelik olukord ja ütlesime, et ei ole rahul, et tingimused ei olnud sellised, nagu meile lubatud olid. Kiri jäi vastuseta ning ka paar nädalat hiljem uuesti saadetud kiri jäi vastuseta. Oleks oodanud vähemalt viisakat vabandust või mingisugustki selgitust, aga firma ei reageerinud mitte kuidagi. Pöördusime siis Tarbijakaitseameti poole, kirjeldasime kõike nii, nagu oli, saatsime edasi ka kogu kirjavahetuse GoAdventure'iga. Selle peale lõpuks reageeriti ning pakuti 2 500 kroonist firma kinkekaarti. Keeldusime viisakalt ja ütlesime, et ei soovi ebameeldiva kogemuse tõttu GoAdventure'iga enam reisida ning jäime rahalise nõude juurde. Tarbijakaebuste komisjon otsus istungil meie nõude rahuldada ja GoAdventure pidi kuu jooksul pangaarvele kokkulepitud rahasumma kandma. Raha oleks pidanud laekuma detsembri lõpuks. Siiani ei ole meist aga välja tehtud, raha on endiselt saamata. GoAdventure'it vist ei huvita absoluutselt, milline nende maine on. Tarbijakaebuste komisjoni otsuste lehele on meie kasuks tehtud otsuse juurde ilmunud märkus: "Ei täideta". Ei oskagi öelda, mis see tähendab, kas kogu meie ettevõtmine ja oma õiguste eest seismine oli asjatu ning Tarbijakaitse ei saa ettevõtteid millekski kohustada?

Väga ebameeldiv kogemus, mis veel pool aastat hiljemgi jätab puhkusele halva maigu juurde :S