reisimanet

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Pressiteade 06.02.10

Vastuseks 06.02.2010 ja 04.01.2010 SL Õhtulehes ilmunud artiklitele "Teie reis on tühistatud" ja "Kanaaridele kippunud võrulased jäid pika ninaga".

Digistar Group OÜ reisima.net on juba üle kahe aasta tegelenud odavlendude ning nendel põhinevate reisipakettide müügiga, soovides pakkuda kliendile soodsaimat võimalust reisimiseks. Odavlendude pileteid ei ole võimalik broneerida, vaid tuleb koheselt välja osta kasutades krediitkaarte. Pea kõik reisipaketid sisaldavad ühe ümberistumisega lende. Odavlennufirmad nagu Ryanair, Easyjet jt. müüvad lennupileteid punktist punkti, see tähendab et ühe lennu muutumise/tühistuse korral ei muudeta automaatselt ümber reisija lendu ümberistumiskohast sihtpunkti. Sellisel juhul tuleb osta uued lennupiletid teistele sobivatele lendudele, teatud tingimustel katab sellised kulud reisitõrkekindlustuse raames ka kindlustusselts.
Kauglendude puhul Aasiasse ja mujale võivad ühele samale lennule müüa pileteid erinevad lennufirmad. Näiteks KLM'i lennukisse Amstedam-Peking võib müüa pileteid ka China Southern Airlines ja/või teised lennufirmad, samuti võivad hinnad erineda KLMi hindadest ning probleemi tekkimisel ei ole vastutav KLM vaid teine lennufirma.
Maksed teostatakse krediitkaardiga ning üksikud broneeringu tühistused võivad olla tingitud krediitkaardi, pankade ning broneeringusüsteemide vahelistest maksehäiretest nii, et lennupiletid jäävad lõplikult kinnitamata. Peale taoliste probleemide ilmnemist alustas reisima.net topeltkontrolli uute broneeringute üle. Reisijate piletite olemasolu kontrollitakse üle nädal pärast broneeringute tasumist ning taas kolm nädalat enne reisi toimumist.
Artiklis "Teie reis on tühistatud" kirjeldatud Pekingi reisi juhtumi puhul pakuti reisijaile asenduslende erinevateks aegadeks, mis kliendile aga ei sobinud. Ka ei ole kliendid siiani esitanud avaldust laevapiletite ja/või muude kulude korvamiseks. Lennupiletite raha tagastati paari päeva jooksul.
Reisima.net'i reisidel käib kuus keskmiselt 200 inimest ning müüakse ka ainult lennupileteid, probleemid esinevad siiski väga väikesel osal reisijatest,siin ei ole tegemist reegliga.
Digistar Group OÜ tegeleb meile esitatud kirjalikes avaldustes sisalduvate nõuete uurimise- ning rahuldamisega. Suuliste kaebuste rahuldamine või dokumenteerimata kulude hüvitamine pole võimalik. Digistar Group OÜ on tagastanud varasemad nõuded ning tagastab reisirahad ka SL Õhtulehe artiklites kirjeldatud reisijatele.

Reisima.net
info@reisima.net