jreisija

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
1 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Tere!

Ka minul ei ole just parimad soovitused hetkel. Esialgu sujus kõik väga hästi, kõigi lemmik Oksana bronnis meile reisi, väljastas arve jne. Oksana ise Goadventureis juhatuse liige. Reis sai tellitud 2,5 nädalat varem. 45h enne väljalendu helistati ja teatati, et hotellis on OVERBOOKING ja kahju küll, kui tahate reisile makske topelt juurde. Kuna ise olen juriidiliste teemadega suhteliselt kursis, siis ei olnud ma sellega nõus, kuna ka nende enda tingimuste järgi, peavad nemad selle probleemi lahendama, mitte mina. Rääkisin Goadventuri juristiga, kes mõistis suurepäraselt, et mul on õigus ja et ta on seda ka juhatajale ehk Oksanale öelnud, kuid viimane ei soostunud minuga telefonis 2 päeva rääkima ning kui lasin kellelgi teisel helistada, siis nii kui peilis välja, et tegemist on Tartu inimesega, ei tahtnud ka temaga enam rääkida. Kõige rohkem solvaski tema poolne käitumine, et isegi vabandust ei suudetud paluda.

Horizon Travelist tuli välja, et meie broneeringut poldud üldse neile edastatutki ning Goadventure ütles vaid, et ups unustasime.

Lisaks veel uurisin BTA-kindlustusest, kas minu 2 nädalat tagasi tasutud reisikindlustus on ka nendeni jõudnud, siis tuli välja, et nad pole ka resikindlustuspoliisi mulle väljastanud ehk kui ma oleksngi reisile lõpuks saanud- mida ma ei saanud, siis poleks mul olnud mingit kindlustust. st kui oleksin haigeks jäänud- haigla arve 50000.- nt, siis oleksin pidanud selle ise kinni maksma, või goadventureilt seda nõudma ja pole kindel, et viimasel selleks üldse raha oleks, et minu kahjunõue rahuldada.

Kontrolliga alati ettevõttest, keda Goadventure vahendab, järele, kas teie andmed on sinna jõudnud ning soovitav on ka reisikindlustust järele kontrollida. Ise enam kindlasti niikaua nendega enam ei reisi, kuni juhatuse liikmed oma tegude eest ei vastuta.

Teadmsieks kõigile tarbijatele, siis hinda tohib tõsta Võlaõigusseaduse järgi vaid siis kui on täidetud alljärgnevad punktid:
Reisikorraldaja võib reisitasu suurendada üksnes juhul, kui:
1) see võimalus on lepingus otseselt ette nähtud ning lepingus sisaldub reisitasu uue suuruse arvutamise kord ja
2) reisitasu suurendamise vajadus on tekkinud veokulude, sealhulgas kütusehinna, samuti maaletulekutasude, sadamate või lennujaamade sisse- ja väljasõidutasude, teenusega seotud maksude või reisi suhtes kohaldatava raha vahetuskursi muutumise tõttu ja
3) reisitasu suurendamisest teatatakse reisijale ette vähemalt 21 päeva enne reisi algus

Kindlasti ei soovita ma reisivahendaja/korraldaja provokatsioonidele alluda, vaid nõuda neilt hiljem kahjud välja. Või kui tõesti minna reisile, siis hilejm siiski kahju nõue asendusreisi kohta esitada.

Praeguseks on minu kaebus tarbijakaitses, kes algatas väärteomenetluse, kuna see rikkumine ie olnud viimaste nädalate jooksul ainus (+ kindlasti on isikuid, kes sinna lihtsalt ei pöördu), lisaks on mul õnneks D.A.S. Õigusabikulude Kindlustus, kes katab minu õigusabikulud, kui asi peaks kohtuni välja jõudma.

Igaljuhul on pettumus väga suur. Eesti ilm ei ole just lohutuseks, kui soovisid 40 kraadisesse Iisreali lennata.