Ren

Rändur, liitus Tripiga 10 aastat tagasi
3 meeldimist
3 postitust / 245 kommentaari
5 (0.8%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Tere!
Liiga odav, et olla tõsi. Saada link, kust Sa selle leidsid. Mina saan Finnairi lehelt 1499 ?!

Ega muud ei ole kui, et:

  1. loe Salva tingimusi http://salva.ee/public/files/Salva%20Kindlustuse%20AS-i%20reisikindlustuse%20tingimused%202011.pdf

  2. loe VÕS § 866 alates https://www.riigiteataja.ee/akt/108072011021

  3. loe reisikorraldaja tüüptingimusi

ja tegutse. Eelkõige digiallkirjaga kahjuavaldus nii reisikorraldaja kui Salvale ja edasi täida punktuaalselt kindlustustingimusi, sh p 19.9 ja 19.10: kohustus esitada politseile avaldus ja kohustus hankida reisikorraldajalt kinnitus pagasi kaotsimineku kohta. On veel miljon muud kohustust, loe ise ja täida neid.

Ära nii palju muretse! Kassa leiad kenasti üles, aga seal ei pruugi pileteid olla. Siis tuleb abimees ja ainult maksmise vaev ning piletid käes! Rongi ja vaguni leiad kenasti! Palud vagunisaatjal märku anda, kui on õige koht. SuratThanis pannakse Sulle märk rinda, kuhu minna tahad ja Sind taritakse kättpidi Samuile. Teekond suht vaevaline, uuri ka lennuvariante.

www.skyscanner.net annab hindasid alates 75 eur ots. Tund lendu ja oled kohal.

http://www.bangkok.com/
http://www.bangkok.com/tours/

Uuri siit ja vali välja, mida soovid. Inimsed ja nende soovid on liiga erinevad. Toursi lehel on piisavalt infot.

2-3 nädalat tagasi olid jõeäärsed alad vee all ja paljudele vaatamisväärsustele ei pääsenud ligi. See asjaolu kontrolli ka üle.

Turkish on hea valik, ainult et, kui tahad head hinda, tuleb sõita bussiga Riiga, lennata Mumbaisse ja pärast Mumbaist Goasse. Siis tuleb veel pikalt Palolemi loksuda ja ei tea, kas see nii romantiline ongi ?! Seda enam, et Palolem on selgelt ülerahvastatud.
Kui soov on siiski suur, siis juba pigem charteriga otse Goasse lennata.

P.S. Selle foorumi väike viga on selles, et ei tea kommenteerijate vanust, haridust, huvisid ja seetõttu soove ja arvamusi raske hinnata.

Kui ei ole mingi X odavlennufirma on toitlustamine ja väike naps alati hinna sees v.a, kui puht tehniliselt ei jõua toitlustada (nt TLL-HEL lend).

Veel hiljuti müüs Finnair Taisse lendu algusega Tallinnast hinnaga 637 EUR (veidi alla 10 000 EEK). Ümberistumine Helsingis mugavalt lühike. Aeg soodne, nov 2011. Täna on hind 811 EUR, ehk 12 700 EEK. Nii et soodukaid tasub jälgida.

.........................

Praktika on tõe kriteerium. Ole hea, Meim, aja seda 10€ suurust püha sõda edasi ja anna kindlasti teada, mis on õige ja mis vale.

To: qv
Kes ei saa aru, see peaks ehk ise peeglisse vaatama ja küsima endalt: "Miks ma aru ei saa?".

Ainus asi, mis väärib tähelepanu, on küsimus, kas reisikorraldaja ikka pidi lisatasu maksma. Aga võib spekuleerida, et pigem jah, kui ei, sest nafta hind on tõusnud. On alust arvata, et talle esitati vastav nõue. Selle asemel, et kahtlustada, et mõtles välja äriplaani, et iga reisija pealt teenib 14 eur.

Arvestades seda, et 14 eur on väike raha (vähemalt reisil), siis ei tasu selle peale aega, energiat ja vaimu kulutada. Karavan liigub ikka edasi.

Selge see, et igasugune lisamakse ajab endast välja, aga enne, kui foorumis lahmima hakata võiks esitada asja kohta asjakohast faktilist infot.

P.S. Ei ole seotud reisifirmadega. Ka reisilepingu õigus on mulle võõras. Samas lepinguõigus ja tsiviilkohtumenetlus on mulle tuttav ja valus on lugeda täiesti süüdimatuid postitusi. A´la "kindlustus ei maksa mitte kunagi".
Kõlab julmalt, aga kui 14 eur lööb eelarve segi, siis tuleb hinnata, kas on ikka piisavalt finantse reisimiseks. Kui asi on põhimõttes, siis tuld tarbijakaitsele ja kohtule ning pärast oleksid, heas mõttes, kõik usinad kuulajad, kuidas läks.

Meim, Sul on õigus. Mina olengi selle skeemi autor, mille pärast lennufirmad peavad reisikorraldajatelt kütuse lisatasu küsima.

Infoks lisan (esimese suvalise bookingsüsteemi, mis leidsin) tüüptingimused. Palun lugege p 2, siis võib edasi arutada, kas ainult Eesti reisifirmad on sellised kurjajuured, kes tahavad 172 reisijat süüdimatult ja alusetult alt tõmmata ning ühe pileti endale tasuta nupsida.

http://www.thomson.co.uk/thomson/page/tandc/tandc.page?depDate=2009-05-01&accommInvSys=TPP&flightInvSys=TPP&lang=en

Kui ei puutu kindlustusse, siis ei tasu ka seda siia riputada.
Nordea on üks korralikumaid panku, võrreldes "teistega". Seda kinnitab tema pensionifondide tootlikus võrreldes SEBi või Swediga või mis tahes investeerimisfondide tootlikkus (vt ÄP eelviimane lk).
Pahad on kõik kindlustused - see on alati nii olnud ja jääb. Eraldi pole vaja kedagi rõhutada, kui ei ole teostatud korralikku analüüsi.

To: kriipar
Mul ei ole mingit soovi kaitsta Estouri või teisi korraldajaid, aga on väiklane arvata, et reisikorraldaja müüs Sulle reisi 14 eur odavamalt, et siis pärast juurde küsida. Kui asi on põhimõttes, siis palun, anna asi kohtusse. Sellelt Summalt tuleks tasuda lõivu 63,91 eur.
Aga ei julgeks soovitada. Võta raamatukogust VÕS III.Kommenteeritud väljaanne ja loe lk 461-462. Tundub, et ei ole midagi protesteerida, kui OPECi riigid nafta hinda tõstavad ja reisijale on paketi kallinemisest vähemalt 21.p ette teatatud.
Sama ka Estouri tüüptingimuste p-s 5.2.3:
http://www.estour.ee/Tourism/ArtList.asp?lang=est&No=20807263&ID=0&tp=7&tp2=3&id_unique=17246901
14+ eurga tõmmatakse Teid reisil niikuinii. Mis siis nüüd siin tühjast tüli tõsta.
P.S. Alati võib ka ise reisi kokku panna, kui ei meeldi.

No tore kultuurireis siis Sul. Tore, et seda teistelegi jagad!

Sai ka mõni kuu tagasi Kingfisheriga lennatud ja julgen samuti kinnitada, et teenindus on väga hea ja turvaline. Seda mitte ainult pardal, vaid ka terminalis. Kui on probleem või isegi, kui ei ole probleemi, on punasärgis Kingi-teenindaja kohe ligi. Märkimisväärne oli, et Mumbai-Goa lend on 1 tund ja selle jooksul pakuti korralikult süüa. Mitte, et kõht oleks kõigil tühi, vaid see on tema standardi jälgimise küsimus.

Saab veelgi odavamalt http://www.lastminute.ee/reisid/q=Tai lehelt. Nt 17.mail Helsingi-Phuket edasi-tagasi 535 EUR (8371 EEK) või kui 4* hotell 14 p lisada siis kokku 735 EUR (11 500 EEK).

To: merytm & co

  1. Lisatasude maksmise kohustus tuleneb lepingust, mille osapooled Te olete
  2. Kõiki kulusid ei saa teenuse osutaja või vahendaja fix-kuludena esitada
  3. Ka lennufirmad müüvad pileteid klausliga, et ujuvad kulud võivad muutuda ja kuuluvad suurenemisel tasumisele (vt Finnairi tingimused p 4
    https://www.finnair.com/finnaircom/wps/portal/ConditionsOfCarriageAndNotices/ConditionsOfCarriage/en_INT )
  4. 14 eur per inimene või pere teeb proportsionaalselt sama summa

Tegelikult väljub arutelu ilmselt foorumi eesmärgist ja parem, kui otsitakse siit ise infot (mida on piisavalt)
nt
http://www.phukest.com/
http://phuketis.travellerspoint.com/
või suheldakse otse. Teine võimalus on moderaatoritel uus rubriik avada.

Kindlasti saab paar tuh EEK alla, kui lende skeemitada, kuid kas reis peab olema nii raske: Tallinn - Riia - Kiiev - Bangkok - Surat Thani - Krabi - Bangkok - Kiiev - Stockholm - Riia - Tallinn ?!

Finnairiga üle Helsingi lennates läheb u 12 000 kr + Tai siselennud.

Majutus 14x800 THB / 43 = 260 EUR = 4075 EEK min või
14x3000 THB / 43 = 976 EUR = 15 283 EEK max

Päevaraha 14 x 2 in x 300 EEK = 8400 EEK

Kokku min ööbimisega ca 12 500 + lend max 28 000 = ca 40 000 EEK
max ööbimisega ca 23 700 + lend max 28 000 = ca 52 000 EEK

Küsimus on majutuses ja päeva(öö-)raha suuruses. Ka 1000 EEK per inimene võib kulutada, aga ilmselt mitte iga päev.

Ilmselt sellepärast, et spekuleerida võib, kui odavalt saab Tais hakkama, aga mitte selle üle, palju võib kuluda või suudab kulutada. Siiski pakuks mõned numbrid: kahe peale koos lennuga (vanas rahas) 35-40 000 kr min, 50 000 kr norm, 60 000 5+, 80 000 - 100 000 kr max.

Paar ööd kindlasti ette. Veel parem, kui oled kursis kohalike pühadega. Siis võib kõik olla "fulli bukt".

Kindlustuse olemasolu tagab hea une. Kuidas kaitse toimib on iseasi küsimus, aga õnneks ei olegi seda enamasti vaja.

Võid ka Bangkokki nautida, kui soovid http://www.bangkok.com/.
Pattaya on 2 h auto-/bussisõidu kaugusel. Rand ei ole seal suurem asi, aga kui lähed hommikul saarele ja õhtul tagasi, siis on aega ja ruumi õhtuti pidutseda küll ja küll.