nemo12

Uus kasutaja, liitus Tripiga 7 aastat tagasi
0 meeldimist
2 postitust / 6 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

väitis, et sellist kindlustust polegi olemas, mis kaitseks ettevõtte majandusraskutsest tulenevate jamade vastu ja vulkaaniga kipub vist natuke sama asi olema.

Mu teada nad kannavad vahetult enne reisi rahad ära - need kelle eest maksmata, saidki kohe küsimusteta raha tagasi. Need kelle reis pidi toimuma sel nädalal ehk siis algama Toptoursi teatest järgmisel päeval saavad hüvitist.

Ja Estraveli 1000 on reisija kohta - 1 reisija:1000, 4 reisijat: 4x1000

http://majandus.delfi.ee/news/tarbija/article.php?id=31339573

huvitav kunaseks sellest kindlustusseltside liidust tuleb vastus. või üldse kuna natuke rohkem selgust tuleb. et ses suhes, olles estraveli klient, võtaks nende pakkumise vastu - kaotan miski summa asjaajamise raha näolja pean uue reisi valima. Kui aga teaks et kindlustus või tarbijakaitse tagab summa tagasi maksmise ja 100% siis läheks seda teed..

Mina sain Seesamist sama vastuse, ütlesid küll, et eks kui sinu arust on ikkagi reisitõrkega tegu, tee avaldus ja küll me juristid siis annavad vastuse.. a mis sealt ikka oodata, kui sama vastust.

Ergo vist lubas kindlustusraha tagasi maksta või uuele ajale ümber teha kindlustuse, muud mida positiivset ei leidnud...

Millised ja mis alusel need positiivsed uudised on?

saime ka teada tund tagasi, et reis jääb ära. kõigepealt pidi reis olema üldse eelmisel nädalal, siis lükati segaste selgitustega edasi. täna otsiti meile uut hotelli, kuna see mis olime bronninud pidavat kinni olema ja nüüd mõni tund hiljem anti teada, et hommikul lennujaama pole küll mõtet minna.

kuidas sellistel puhkudel on? kindlustus hüvitab miskit? kes on kohustatud raha tagasi makstma - toptours või siis see, kellele raha maksin ja kelle kaudu asju ajasin(Estravel)?