skvipe

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
1 meeldimist
0 postitust / 7 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Minu arust sellel talvel on uskumatult häid hindasid pidevalt Kanaari saarte poole olnud. Võimalik, et need torkavad eriti silma seetõttu, et suure kombineerimise tulemusena õnnestus endal koolivaheajaks tekitada perele ca 250 eurot nägu piletid, seega otselennud 100 euro kandis kriibivad hinge. :D Ehk et kui koolivaheaegadest sõltuvuses ei ole, siis hoia veel veidi silmasid lahti ja reageeri kiiresti. :) Roheneemesaared on ka väga mõnus koht, aga kipub kallim olema (samas nägin ühte viimase hetke pakkumist ka sinna täitsa mõistlikul hinnatasemel).

Kui rahaline pool on oluline, siis Heathrow on kõige odavam zone 1-te jõudmiseks, sest sinna saab metrooga (see küll jah võtab kauem aega kui rong, aga samas 20 naela näo kohta säästa on ehk seda poolt tundi väärt). Gatwickist on kõige mõistlikum rong, Luton ja Stansted puhul võtke pigem airport shuttle buss - kulub tsips rohkem aega, aga säästate pere pealt mitukümmend naela. City Airport on linnas sees, aga sinna meie Euroopa nurgakesest eriti ei õnnestu maanduda.

Soovitan ka Science Museum'i minna - seal igas vanuses lastega vahva. Natural History Museum on samuti lahe, aga kui aega vähem, siis teeks pigem Science. Mõlemasse planeerida vähemalt pool päeva, isegi ehk veidi rohkem - suured majad ja tegemist rohkesti.

Big Ben remondis jah, aga midagi ikka näeb. Sinna sisse turistid ei saanud ka enne (ainult Londoni residendid said, ja selleks pidi ikka nii mõnestki rõngast läbi hüppama).

Buckinhgami paleed läbi raudaia vahtida, mitusada meetrit tühja kruusaplatsi vahel, oli suhteliselt mõttetu. Kui tahta kuningliku eluga tutvuda ja luksuse üle ahhetada, siis on hulgaliselt muid paleesid ja losse, kuhu saab ka sisse minna. Kõige ägedamad on väljaspool Londonit (Hever, Arundel, Windsor on tunni-pooleteise rongisõidu kaugusel), aga mitmed on ka Londonis (Hampton Court, Ham House, Kensington Palace).

Mais-juunis on piisavalt soe, et planeerida ka lihtsalt mõnusaid jalutuskäike mõnes pargis, kui suurte majade seest või väljast vaatamisest ära väsite. Kew Gardens'it kiidetakse väga, aga kuna piletid sinna sisse saamiseks on väga kallid, siis niisama tšillimiseks võib ükskõik millise muu pargi võtta (Hyde, Regent, Richmond, ...). Peaaegu kõigis on ka laste mängiväljakud ja jätsiputka. :)

triinuli - pileti number algab 960-ga, esimene lend EA, teine British Airways. Stopover ja BA osa ongi see, mis murelikuks teeb (pole täpselt aru saanud, kas saab terve pileti raha tagasi või arvestatakse mingi mõtteline EA osa sealt). Ostetud Expediast, aga väidetavalt on neil jälle "ära keelatud" ise raha tagastada, ainuke võimalus EA kodulehel.

Õnneks on nüüdseks ka minu piletid EA kodulehe tagatuppa jõudnud. :) Vähemalt mingi selgus majas, saab uued piletid ära osta.

Aitäh, Mia, info jagamise eest!

Mind saatis Expedia ka kukele, ümberbroneerimist ei toimu ("ära keelatud EA poolt") ja tagastamise taotlemine on minu enda mure. Positiivse poole pealt - UK kõnekeskuse ooteaeg oli meeldivalt lühike.

Kurtmise peale, et minu piletit EA koduleht ei tunnista, öeldi et nende süsteemis paistab kõik korras ja siis üritasid mind talutada läbi EA kodulehe lahtrikeste, mis ka neile "Ei leia" vastuse andis. Siis teatasid, et ega nad ka ei tea ja andsid Estraveli kontaktid. Estravel ütles, et nad olid abiks vaid kriisiajal, nüüd tegelevad oma klientidega ja sellise murega ei oska niikuinii aidatagi. Mingeid kontakte, kust lisainfot küsida, ei osanud anda. Ütlesid, et järgmine kontaktipunkt on tarbijakaitseamet.

Saatsin sinna emaili ja sain meeliülendava vastuse, et "vastatakse mitte hiljem kui 30 päeva jooksul". Elagu!

Ja selle kahe päeva jooksul, mil ma olen üritanud jälgi ajada, et kas on refund või rebook, on asenduslennud 30 naela kallimaks läinud. Ongi nüüd valik, et kas uued piletid kiiresti ära osta ja loota, et EA koduleht hakkab eelmisi lõpuks tunnistama, või üritada Expedialt rebook välja pressida. Viimane ei tundu siiski eriti tõenäoline. :(

Mul on Expediast ostetud EA koodiga pilet, millel ka jätkulend peal. Enne kui torman uusi pileteid ostma tahaks mingit kindlustunnet, kas pilet käib tagastuse või asenduse kategooria alla, sest EA kodulehe süsteem piletit ära ei tunne.

Expedia alles ärkas ja saatis masspostitusena kopi-paste EA kodulehest, aga minu emailile konkreetse broneeringu kohta pole vastatud.

Kas keegi on Expediaga protsessi läbi teinud, mismoodi nad kalduvad neid olukordi lahendama? Või peaksin Estravelit piirama hakkama, et e-pileti numbrit kontrollima? Ehk on kellelgi soovitusi?

Asudes lennundusmaastiku pärapõrgus Tartus ja seetõttu lennates ainult airBalticuga (EA ühendused on naljategemine või ärireisija mõnitamine, oleneb mispidi vaadata) on ka meie asutuses probleem üles kerkinud. Eranditult kõikide lendude viimases punktis rebitakse väga hoolimatult pardakaart tükkideks (halvimal juhul on isegi istekoha numbrid poolitatud ja viimasel ajal on kõik lennud sellesama ühe kaardi peal). Kuna reisid on kõik struktuurifondide finantseeritavad ja ministeeriumi kontrollitavad, saame nüüd peatselt teada, kuidas ministeeriumi saksa täpsus vene idiootsusega sellele küsimusele läheneb. Meie pole oma elu keeruliseks teinud ja lähtume tavaloogikast, et mina kui reisija ei saa mõjutada teise riigi ettevõtte tegutsemismeetodeid, seetõttu väga probleemi ka ei näe. Alati saab küsida lennufirmalt kinnituskirja. Kui nüüd kümned reisijad hakkavad ametlikke kinnituskirju küsima lennufirmalt, siis küllap ka see rebimise komme ka peatselt ära kaob. :)
Aga me muidugi loodame, et kirju ei pea küsima ja ka see pardakaardi dilemma laheneb samuti nagu konflikt teemal, miks välisriigi taksojuht pole tšekki väljastanud vastavalt Eesti seadusandlusele. :)