Sinu poolt valitud korteril on asukoht päris hea. Alguses tahtsin öelda, et pigem kallis, aga vaatasin, et juuni keskel ongi hinnad kallimad, kui alguses. Ise 31.05 minemas ja ööbimist otsin Plaça Catalunya-le võimalikult lähedale. Kui metroo plaane ja ööbusside plaane vaadata (lapsega ilmselt oluline), siis tundub, et seal suur liiklussõlm ja kõige mugavam igale poole liikuda. Ööbimist võid vaadata ka airbnb.com. Soovitan majutuse broneerida võimalikult kiiresti, 2 nädalat tagasi oli valik palju parem kui praegu, vähemalt mulle tundub, et valik kahaneb päris kiiresti.
Girona-Barcelona-Girona pilet on 25€. http://www.sagales.com/
AB puhul oleneb, kus elada, Tallinnast on mõttetu (ülipikk ümberistumine Riias või Pariisis, tihti ka jätkulend järgmisel päeval).
Väike täpsustus esmalt. Konkreetsel juhul pole tegemist hilinemisega, vaid tühistamisega (C-581/10;C- 629/10). Vahetegu on oluline, sest hilinemise korral pole õigust hüvitisele, tühistamise korral on. Kui lend hilineb üle 3 tunni, siis on tegemist tühistamisega ning tekib õigus hüvitisele.
Teine teema on see "tehnilise rikke" teema. Esiteks, on olnud küllaltki palju juhuseid, kus öeldakse, et oli tehniline rike, kuid tegelikult oli asi hoopis muus. Teine, veelgi aktuaalsem teema on see, et tehnilisi probleeme tuleb pidevalt ette. Siiski ei ole need alati "erakorralised asjaolud", mis vabastaks vastutusest. Näiteks, kui tehniline rike seisneb milleski sellises, mida saab korda teha tavapärase parandamise või hooldamisega, siis pole see erakorraline asjaolu. Erakorraline asjaolu on nt see, kui avastatakse mingi defekt, varjatud puudus vms, mis pole tavaline (ja mida pole võimalik ette näha).
Tarbijakaitse on ka "esindusorgan" ning minu teada saab asju ajada ka läbi Eesti tarbijakaitse, kes siis kaebajat esindades edastab asja vastava riigi pädevale asutusele. See võib olla hea lahendus inimesele, kellel on keele barjäär vms.
Ja väike huvitav vahemärkus ka hilinemise vs tühistamise teemal, mis tegelikult näitlikustab seda, et vahetegu on oluline. Reisijad jõudsid sihtkohta rohkem kui 3 tundi hiljem. Lennufirma keeldus maksmast hüvitist, kuna lennuki rattad puudutasid maad 2 tundi ja 58 minutit hiljem. Euroopa Kohtu otsuse kohaselt loetakse lend saabunuks siis, kui avatud on vähemalt üks lennuki uks ning reisija saab sealt välja minna. Kuna reisijad said välja minna siiski hiljem, kui rattad puudutasid maad, siis oli tegu tühistamisega ja reisija sai hüvitist (C-452/13).
Olen ise Arkadias ning paaris keskuses veel käinud ning mind on alati üllatunud teemad odavusest. Ise julgeks pakkuda, et ehk mingi 10% on hinnavahe, kui sedagi. Eelmine aasta maksid Hilfigeri teksad nt üldse 5€ rohkem, kui Eestis. Brändi kaubad on sama hinnaga, mis meil, New Yourker vms on ehk tiba odavam, aga see vahe on nii marginaalne. Ma ise tegelikult kohe huviga jälgisin. Nt Zara kleit, mis Eestis oli 40€ maksis seal 38€.
Ise soovitan Arkadiat. Varu terve päev ning pane mugavad jalanõud jalga. Samas ei tasu sealt midagi erilist oodata (ma ise nt lootsin, et ka mingeid alternatiivsemaid poode, kui tavaline kiirmood), kõik samad poed mis meil Eestis (üks odav kingapood on, mida meil pole). Palju oli ka Poola disainerite ja tootja poode (nagu meil Baltika grupi poed, hinnad ka analoogsed).
ID kaardiga saab EL liikmesriigi kodanik reisida nii Euroopa Liidus, kui ka Euroopa Majanduspiirkonnas. Norra kuulub teatavasti viimasesse. Seega mingit seaduslikku alust ID kaardi nõudmiseks kindlasti pole. Eelnevalt kõik asjalik juba kirjas. Aga jah, arvestades Oslo hindadega, soovitaksin ka kas enne kõhu täis süüa või midagi kaasa varuda. Mul kulus väiksele lõunale 40€.
Tere! Ülikooli nõuetes on kirjas 3,5 GPA ning enne kandideerimist tuleb veenduda, et vastad nõuetele. Mu hinded on saadud Eesti ülikoolist ja nt hinne A on siin 90-100% ning ma ei saa seda kuidagi teisendada kujule 97% või 93%. Seega, kuidas ma saaksin aimu, mis on minu keskmine hinne sealset süsteemi arvestades?