Dildomar

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 5 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Sügav kaastunne lähedastele.

Tere,
Aitähh lõpuks asjaliku vastuse eest.
Siinkohal pean vabandama, et võtsin lollipeaga vastututse endale kõneleda teiste inimeste eest.Üllatav on aga see, et kohapeal kirujaid oli kindlasti rohkem kui 4.
Mingil määral võib selles süüdistada tagasiside lehti, et need anonüümsed ei olnud.
Teine võimalus on, et pöördun kuhugi asutuse poole, et luulusid näen ;). Võta näpust.

Hotelli pidamise kohta oskan niipalju öelda, et kutsehariduskeskuses saab vastavaid oskusi ja haridust omandada. Põhiprintsiipideks pidasin kliendi austamist ja formaalset käitumist ( kasvõi Teietamist ).Mujal maailmas pole sellist asja veel ette tulnud.

Endiselt toonitan, et lähtun faktidest.Üldiselt arvan, et Te ei ole üldse kõige adekvaatsem inimene sealseid situatsioone kirjeldama, sest fakt on see, et Teid seal ei olnud ja mina olin.

Tegelikult on mul seda kõike täiesti mõttetu siia kirjutada, sest tegemist on sõna-sõna vastu.Ehk kirjeldan siis lugu enda ja tunnistajate vaatest.
1.Antud isik ei solvanud stiilis " Terje on narkomaan ", ta küsis, et "miks Terje nii imelikult käitub kogu aeg, huvitav kas ta kasutab mingeid narkootikume või alkoholi ". Sõnu ei maksa keerata.
2.Üldiselt ei ole väga viisakas klientide vestlusele vahele segada enda isikliku probleemiga, mittesobiva kõnemaneeriga.
3.Terje " Sa võiksid natuke ettevaatlikum olla, enne kui sa mind narkomaaniks või alkohoolikuks süüdistad, võiksid oma suu kinni hoida. Mul on Eestis inimesed, kes mind kaitsevad, minu abikaasa kaitseb mind. Klient:" Kas te ähvardate mind ?" Terje:"Jah, ähvardan". Alles selle peale ütles klient, et teeb Terje Eestis kuulsaks.Ei ole ilus asju ilusamaks lihvida.
Endiselt fakt on see, et Teid seal ei olnud, sõna kolme inimese(tunnistajate) sõna vastu. Tark inimene tunnistab ja vabandab, mitte ei vassi.

Tsiteerin enda teksti "Hotellitoast raha kadumisel ( ei oska kommenteerida, kas tegu toapoisiga või mitte". Ei näe, kus ma kedagi süüdistan või kinnitan, et tegu faktiga.Sõnu keeramata oli tegu siiski süüdistustega meie suhtes. Kui ei, siis soovitan eneseväljendus kursustele minna, et ka "lihtrahvas" saaks asjadest õigesti aru.

Tore, et Terje pakub inimestele huvitavaid võimalusi ja organiseerib reise - ei vaidle vastu, kõik toimis kui kellavärk ja jäin igati rahule teenusega.Lihtsalt hoiatan süsteemist( grupihind).Ka lisan selle, et vähemalt ühe inimese puhul ei olnud tegu öö pikaks minemisega, vaid terviserikkega.

Kraaklemisena pidasin ma silmas sääsest elevandi tegemist, mida te suutsite jälle teha. Näiteks elektri ja vee kohta - vbl jällegi viga minus, aga mina ei näe nende kritiseerimist, vaid kirjeldamist ja faktide konstateerimist, eriti elektri puhul, kus puudub igasugune negatiivne alatoon ?!?!

Juba alguses, siia kirjutades, arvestasin ma, et sellest tuleb diskussioon, ja enamjaolt suhteliselt mõttetu, sest olgem ausad - keda usub inimene rohkem, kas enda abikaasat või suvalist klienti? Eeldasin vaid veidike professionaalsemat käitumist, kui "alusetute süüdistuste ümber lükkamist" - nagu teie ütlete, kuulamata ära kliendi täpsemad seletused ja analüüsides, kas ikka on alusetud?!

Ma ei saa aru, kas siin foorumis on mingisugune ringkaitse, et midagi negatiivset ei tohi öelda?Teemaalgataja küsis arvamust- avaldasin.
Üldiselt ei ole väga tore, kui teete ennatlikke järeldusi minu tekstist - vähemalt mina ei loe välja, kus ma oleksin vinugnud elektri kohta, või, et ma vajaks lõbustajat.Ka umbkeelsuse ja vee kohta ei lisanud ma enda poolset hinnangut, seega järeldada sellest minu rahulolematust on vale. Endiselt küsiti hotelli kohta arvamust, avaldasin ja kirjutasin, mida klienti ees ootab. Kas selles on midagi valesti? Kas targem ei oleks vigu korrigeerida, kui siin foorumis kraagelda?

Nashty,
Kui minu arvamused panevad teid muigama, siis on ikka midagi väga valesti. Õige juht võtab asja tõsiselt ja uurib, miks inimestelt nii halb tagasiside tuleb. Väga vabandan, et riivasin teie tundeid teie teadmistega/mitte teadmistega. Eks, kui te teate antud asjast, oleks aus seda tunnistada ja rääkida, kui mitte, siis uurida.Korralikult lugedes, ei tõmmanud mina teid mängu, vaid Terje, minul teiega kana kitkuda ei ole.Ahjaa, millist aimu minu kirjatoon minust annab?

Toonitan veelkord, et igaühe asi on, kas uskuda või mitte, aga arvan, et meie tagasiside lehed annavad ausa ülevaate.

Päikest ;)

Urmo, kes olete teie hindama mind kliendina?Te ei tunnegi mind. Infoks niipalju, et mina kuulun nende hulka, kes on vähenõudlikud ja ostsin nt wc paberi ise.
Abikaasaga ähvardamine kehtiski Eesti kohta, mitte India. Arvan, et abikaasa ei tea sellest midagi.Edu selgitamisel ja tunnistamisel.
Nõustun ka kohaloleku aegadega, st pühendumust on, aga professionaalsusest jääb kõvasti vajaka.
Ma avaldan vaid enda arvamust, ja sp minu n.ö halvaks tembeldamine on lapsik.Ja ma lähtun vaid faktidest, mitte isiklikest probleemidest.

Arvan, et tagasiside lehed(mida täitsid ca 20 inimest) on suureks tõestuseks, et midagi on väga valesti suhtumises.

Liisu17, soovin ilusat reisi Indiasse, endalgi plaan uuesti minna :).

Tere,

Minu arvamus-
Hotell on ilus ja väliselt hooldatud, kuid suhteliselt iseloomutu ( võib võrrelda tänapäeva tühjade kipsseintega eurokorteriga).Asukoht on suhteliselt hea, asudes kõigele lähedal, kuid samas pakkudes privaatsust suuremast mürast ja rahvast.
Hotellis puudub internetivõimalus, mis on suureks miinuseks.
Antud hotellis on enamjaolt väga sõbralikud,abivalmid ja toredad töötajad(nt baaritöötajad).Ka hotelli manager Cyrill on väga asjalik ja abivalmis inimene.
Kahtlane on see, et Terje on töötajatel istumise koos kliendiga ära keelanud, isegi kui klient palub.
Enamus töötajaid on umbkeelsed ja nende käest abiküsimine on keeruline. Ka tubade koristus atäidennab meeletult soovida, nt ei panda uut wc paberi rulli, või kui paluda mitut, ei täideta lihtsalt su soovi. Sama kehtib puhaste rätikute kohta.
Klient peab ka arvestama sellega, et tihti kaob vesi ära.Või duši all peab käima jääkülma / tulikuuma vee all , millel ei ole survet.Elektriga on probleeme minimaalselt ( generaator käivitatakse kiiresti ).
Baari hinnad on mõistlikud ja söök söödav, kuid soovitan arvet makstes kõik üle kontrollida. Nimelt paljudele tekkisid lisaks arvele supid, kuid probleem sai lahendatud.
Üldiselt Terje ei tutvusta hotelli kodukorraga, võib tulla üllatusi millegi kinnimaksmisega või basseini lahtioleku ajaga.
Ei soovia ka reise Terje korraldusel võtta, kuna need on arulagedate hindadega ja vaheltkasumitega. Süsteem seisneb selles, et tehakse pakkumine nt 15 inimesele, mitte ei tule summa inimese kohta, mis on absoluutselt ajuvaba. Ehk see tähendab seda, et kui 5 inimest mõtlevad ümber/tervis ütleb üles, peavad nad täissumma ikkagi maksma (mis siis, et taksot ei väljugi ja piletid ostetakse alles kohapeal).India inimesed äri nii ei aja.
Hotellipidaja Terjel puuduvad oskused klientidega suhtlemisel, tihti puudub formaalsus ja taktitunne(uskumatu lugu sellest, kuidas hotellipidaja ähvardab klienti tunnistajate silme all oma abikaasaga). Hotellitoast raha kadumisel ( ei oska kommenteerida, kas tegu toapoisiga või mitte) süüdistab Terje esmalt toakaaslast, kes on ohvrile pika-ajaline sõber.Järgnevalt sõpru, kes tuba külastasid kordi kolm. Puuduvad teadmised põhiprintsiipidest hotellinduses.

Kokkuvõtlikult soovitan hotelli väga vähenõudlikele ja rahulikele inimestele, kuid samas ka kerget šokikultuuri tahtvatele euroopa inimestele :).