RaulR

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
1 meeldimist
1 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Ei usu mina, et praegu meeidas jagatavad selgitused Ryanairiga lendamise kohta Estonian Airi kätetöö on.

Kallid inimesed -- lennufirmasid on klassikaliselt 2 sorti: tavalennufirmad ja odavlennufirmad.
Sarnased on nad ainult niipalju, et mõlemad lennutavad lennukitega inimesi. Peaaegu kõik muu on erinev nagu öö ja päev.

Odavlennufirmad lennutavad inimesi ainult kahe punkti vahel ja enamasti ei sisaldu piletihinnas absoluutselt mitte midagi peale pelgalt lendamise ja lennujaamamaksude. Kõik reisijad lendavad ühes teenusklassis, pagas on samuti raha eest ja kes süüa tahab, peab ise kaasa võtma või ostma lennukist. Lennufirma ei vastuta laias laastus suurt millegi eest.

Tavalennufirmad pakuvad kombineeritud reise ümberistumistega, vastutavad reisija kohalejõudmise eest (kui 1 lend hilineb, vormistavad ise pileti ümber ja otsivad edasilennuvõimaluse), pagas on vähemalt mingigi osani enamasti tasuta (või vähemalt tasuta staatusega püsiklintidele), check-ini eest keegi raha ei küsi jpm. Pardal on lisaks turistiklassile sõltuvalt firmast ka veel äri ja osadel isegi esimene klass.

On veel kolmas liik firmasid, kuhu mina liigitan Air Balticu -- ei liha ei kala, vormilt klassikaline, sisult odavlennufirma.

Nii "odavad" kui "tavalised" lennufirmad on vajalikud ja mõlemale on oma lennusegment. See peab olema ikka hirmus häda ja õnnetus mis minusuguse luksusenautleja odavlennufirma lennukisse ajaks, kuid samas pakub see "odavus" just reisimise võimalusi neile, kel seda muidu usutavasti poleks.

Seega las olla mõlemad ja minu arvates kaduda võiks just neet Air Balticu taolised, kes olles üks kuid mängides teist lihtsalt kundesid lollitavad.