humm

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi

0 meeldimist
0 postitust
10 kommentaari
Viimased kommentaarid

Minul on küll Swedbank Platinum kaardi kindlustus, kuid ilmselt see kuldkaardi omaga enam-vähem sama. Samuti kõik juhtumid kenasti lahenduse leidnud. 

Samas, minu summad pole olnud teab, mis suured. Telefoni teel nad eraldi rõhutavad, et kui summa läheb üle 1000 euro, siis tuleks nendega eraldi konsulteerida.

Kahjuks jah ise panid vale saabumiskuupäeva. Oleks võinud paar päeva taotluse esitamisega oodata veel. Kusjuures minu mälu järgi oli neil kodulehel vastav info päris hästi nähtav. ETA kehtivusajal pead jah Indiasse kohale jõudma ja siis saad piiril viisa saabumispäevast 30 päeva edasi.

Leidsin ise nüüd vastuse üles. Kuna mul lennud ühel piletil, siis pagas läheb ikkagi otse. Piletit ei saa teisele lennule lihtsalt. [https://www.turkishairlines.com/en-az/any-questions/transfer-transit-passengers/\](https://www.turkishairlines.com/en-az/any-questions/transfer-transit-passengers/)

Tänud. Seda arvasin minagi. Kuna Turkishil on mingi lollakas komme isegi 5-10minutiliste lennuaja muutuse kohta mingit eraldi kinnitust vaja, siis olin sunnitud sinna helistama ja sealne härra mulle sedasi igatahes teatas.

Võib-olla rumal küsimus, aga hing ei anna rahu. Kuna Turkish teeb Indigoga koostööd, siis sai ostetud nende lehelt pilet Tallinn-Istanbul-Delhi. Lendude vahe 2h55m. Mis minu jaoks üllatav, siis klienditeenindusest väideti, et pean Istanbulis oma pagasi välja võtma.

Kuidas see sellisel juhul välja näeb, kas võtan lihtsalt pagasilindilt pagasi ja annan kusagile Indigo letti? Või pean mingi suurema ringi tegema? Või aeti lihtsalt jama sealt ja pagas läheb ikka otse?

Kas antud aeg on selleks toiminguks piisav? Tänud ette

Ostsin piletid Tallinn-Frankfurt-Bangalore-Pune ning Pune-Chennai-Frankfurt-Tallinn, Lufthansa kodulehelt, kõik lennud ühel piletil. 28. veebruaril tühistati Bangalore-Pune lend. Helistasin, asenduseks polnud midagi pakkuda. Lubati siselennu raha tagasi ja pidin ise uue lennu vaatama. Polnud probleemi, Swed Platinum kindlustus lubas vahe korvata.

Nüüd anti teada, et tühistatud on ka Pune-Chennai lend. Enam sarnase variandiga ma nõus olla ei taha. Saadetud e-kirjas oli info, et ma peaksin nendega 14 päeva jooksul ühendust võtma, et muudatus teha. Kuna mul lend 25. märts, siis kas oleks targem esmalt kohale lennata ja siis alles ühendust võtta? Mahub selle 14 päeva sisse ja siis ei saa nad ka enam nii lihtsalt mulle ebasobivaid variante pakkuda nagu eelmisel korral. 
Põhimõtteliselt oligi, et kas tühistavad kogu pileti või ainult osaliselt ja siis ise pean vaatama uue lennu.

Ostsin Lufthansalt piletid Tallinn-Frankfurt-Bangalore-Pune, märtsi lõpus. Kaks täiskasvanut ja üks alla kahe aastane laps. Nüüd anti teada, et tühistatud on lend Bangalore-Pune. Helistasin Lufthansa klienditoele. Pärast pikki ootepause anti teada, et nendel mingit alternatiivset varianti pakkuda ei olegi. Et kannavad mulle Bangalore-Pune ostetud piletiraha tagasi (summat ei osatud veel öelda) ning vaadaku ma ise kuidas uue siselennu saan.

Uue siselennu ostmine polnud muidugi mingi probleem, kuid kas ka antud juhul on mul õigus saada lennufirmalt sarnast kompensatsiooni? Ma nagu telefoni teel olin selle nende pakutud variandiga nõus, sest mis mul üle jäi.

Kui vastad seal küsimustikus ükskõik millisele nendest taustakrontrolli küsimustest jaatavalt, siis pead viisat taotlema

Veel veidi täpsustust siis Skavstast Ryanairiga lendamise kohta.

Sellel, pole tegelikult tähtsust, kumba pidi (Skavsta-Stockholm-Skavsta) Sa pileti ostad. tegelikult on mõlemad valikud olemas)
Internetist on pilet odavam (Vajalik krediitkaart, võid pileti peale ostmist välja printida, kuid piisab ka ainult pileti nr-st)
Flygbussarna bussipeatus on CityTerminalenis (ühesõnaga seal, kus kõik need metroo ja rongi ja bussijaam ühes samas kohas on). Suhteliselt lihtsalt peaks üles leidma, sildid ka väljas igalpool.
Skavstas üldiselt käsipagasi kaalumisest ei pääse. Nii, et tasub 10kg nõudest kinni pidada. Samuti peab pagas vastama mõõtudele (kontrollitakse kahtluse korral nii, et pead selle suutma paigutada yhte kolmest etteantud korvi)
Arvesta ka sellega, et bussisõidule kulub 90 min-i. Ja nagu eelnevalt öeldud juba. Ära unusta e-registreerimist ja piletit välja printida.
Kui kõikidest nõuetest kinni pead, siis muid lisakulusid ei kaasne.

Minu arust küll mitte ja ntx western unionis on isegi hoiatused välja toodud ( loteriid jms, et kas olete ikka kindlad, et soovite neile raha saata). Kas tõesti, siis muud alternatiivi pole...