reisija.123

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
0 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Naabrimees 3. veebr. 2011 22:59 ->reisija.123

Antud juhul maksad kinni juba siin sinu kui kliendi kohta tehtud kultusi, mitte turismifirma äririski.

Hoopis teine küsimus on selle maksumus.

Asendusreis peabki 2 nädalaga taguse hinnaga võrreldes kallim olema, kuna nõudlus on vahepeal ära jäänud reiside tõttu kasvanud (eelkõige asendamiste pärast).
.
Minu mõtted sellised:
Mis krdi kulutusi ,mul on omal ka kontor ülal pidada ja ma ei tule eales selle peale et kui mul mingid asjad ebaõnnestuvad siis hakkan klientidele mingit krdi häma ajama oma kontori kulude suhtes.See oli kõigile ootamatu ja nüüd on päev kus tuleb kasumist tagasi anda,mitte kliente lollitada oma kuludega.Kelle asi on teie kulud,järelikult töötate mõtetu rentaablusega ja lööge lauad risti ukse ette ja pange oma multifilmikontor kinni.
Võtke lahti booking.com ja vaadake kas nüüd on Tenerifel majutus kallimaks läinud Egiptuse pärast?Selle asendusreisi nad teevad(või vähemalt peaks tegema) selleks et klient kellel on planeeritud puhkus ja rahad makstud, tuleks ka poole aasta pärast neilt teenust ostma(et tekiks usaldus ja kui usaldust pole siis ei saa reisiettevõte toimida.Te võite neid reisi tasuta ka pakkuda aga kui ikka klindile ei meeldi Eesti suuruses riigis siis see valus lõpp tuleb kähku).Kuid kindel on see ,nagunii ei minda,sest asendusreisile on korralik tala vahele pandud ja mis lollidel(nende arust) üle jääb kui puhata tahavad? Ja kui ei taha(hoopis tahavad raha tagasi) võtame jälle kontori kulusid maha. Bisness missugune!
Soovitan: Ja kui tekib olukord kus reisifirmad(või korraldajad) ei maksagi 100% ulatuses tagasi klientidele siis organiseeritakse allkirja kogumine inimestelt kes pole sellega nõus ja kindlasti on huvilisi kes lähevad kohtuni välja.See jutt et ei tasu ära,rääkige oma vanaemale. Eelmine suvi ma alles jagasin Tez-iga ühe maa külastuse suhtes ja nad maksidki tagantjärgi kompensatsiooni.Ja peavadki maksma kui kui ise ei suuda kolm päevagi ette mõelda ja omi riske hajutada.Baltikumi parim reisikorraldaja...