Toomas Vähesoo

Rändur, liitus Tripiga 8 aastat tagasi


1 meeldimist
2 postitust
12 kommentaari

Nipet-näpet euroopat, venemaad. Põhiliselt Aasia. Singapore, Malaysia, Cambodia, Indonesia, Thailand, Vietnam, India. To-go: India, Myanmar, Filipiinid... ja loomulikult Prangli ;)
 

21 külastatud riiki, 11% maailma 195st riigist

1 külastatud linna ja piirkonda

Tahab järgmisena minna

Viimased kommentaarid

E-viisa tegemiseks sobib id-kaardilt avutiga võetud pilt. Variant on ka nutitelefoniga passi kiibilt võtta, kuid see pisut keerulisem. E-viisa taotlemisel on vaja ka passikoopiat. Selle faili suurus, kui mälu ei peta, peab jääma alla 350kb kuid samas oeab olema loetav. Viisat täites tuleb seal info järjest ette.

Olen kaks korda balil käinud, esimest korda kasutasime Made Dodi teenuseid, tollel ajal võis veel dollariga rehkendada ja saime 50$ bussi kohta, terve päev, sõltumata mis tegime või kus käisime. 7 näo peale tuleb väga väike summa. Juhid olid väga asjalikud ja täpsed.
Teisel korral minnes soovisime esialgu lennujaamast hilisel õhtutunnil Legiani tänavale hotelli (5-6km) transporti ning hinnaks tuli minu mäletamistmööda 350 000. Tundus üle mõistuse suur summa ning loobusime. Hotelli organiseeritud transport maksis ca 200 000. Reisi lõpus hotellist lennujaama sõites maksime 50 000. Kõik on läbirääkimiste küsimus.
Teise reisi transpordi leidsimegi hotelli eest tänavalt, küllap on neid "juhte" igal tänaval sama palju.

Tegin päris mitmele e-viisad, 1-2tp ja käes. Vaja läheb passipilti ning passikoopiat. Passipildi saad id-kaardilt arvutis id-kaardi haldusvahendist või passist NFC-d toetava telefoniga.
E-viisat saab teha kuni 3kuud enne reisi algust.

Singapores oleneb kellaaegadest, kohati on üsna pikad sabad riiki sisenemisel ning väljumisel. Pole kordagi selle peale tulnud, et transit deski pöörduda, olen alati riigist läbi käinud. Ei meenu et oleks ülearu palju aega läinud, samas ei ole ka lühikese ümberistumisega sealt läbi käinud. Piisavalt suur ja põnev lennujaam kus mõned lisatunnid veeta.

Mul märtsis delhist andamanidele võetud AI lennud, ca 150€ tuli nägu, finnairiga ca 400€ mugavate ümberitumistega TLL-HEL-DEL ja tagasi. Andamanid on veel võrdlemisi avastamata turistide poolt.

2h ühendatud lennul või omal kombineeritud piletitest? ühendatud - pole probleemi, endal kombineeritud - võib olla osades lennujaamades probleem

Ega väga odavamalt ei saa, kui siis pikkade ooteaegadega kombineerides kuidagi. Kui mugavad lennud siis võta ära.

9-öö puhul tasuks umbes pooleks jagada asukohad. Legianist Ubudi väga pikk sõit ei ole, aga tüütu. Liiklus pisut vaevaline. Pigem tasub ikka Ubudi kandis mingi ööbimine leida ja selle ümbrus üle vaadata. Legian on ise väga ööelune, eriti just Kuta poolsem ots, kohati isegi häirivalt. Kipub tüüpiliseks Tai-ks muutuma. Sanur on rahulikum kant, aga ega seal ka millegist puudust ei tunne kindlasti. Lennujaama katsu endale leida transport ette, seal küsivad müstilisi hindasid. Või siis liigu pisut lennujaamast eemale ja püüa kinni Bluebird takso ja lase meeter käima panna. Lennujaama alal neid minuteada pole.

Kellegil mõnda head hotelli kogemust jagada lennujaama kandis?

Osad tahavad kohe passi andmeid, osad mitte. Odavate piletitega puudub tihtipeale ka hilisem muutmise võimalus. ID-kaardi numbri sisestades lisad vale märke piletile.

Ise teeks nii
Linnad käiks esimeses järjekorras läbi, paar päeva kummagi peale. Järele jäänud ajast 1/3 jätaks Langkawile ning 2/3 Balile ja/või mõnele ümberkaudsele saarele. Hiljem tripid ühe jutiga koju välja.
Ise olen eelistanud ennem teha ära linnapuhkus ning seejärel puhkuse lõpuni rannapuhkust nautida.

Kui Qatarist ostetud kogu trip siis tegemist connecting flight-iga ja nemad peavad sind kohale viima, loomulikult ei eelda see seda et sa CPH-s sisseoste jõuad teha, sisuliselt ühelt lennult teisele koos piiriületusega, pagas-i saad alles TLL-s kätte.