Eike Kaljus

Uus kasutaja, liitus Tripiga 8 aastat tagasi
1 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Kahjuks on sellest vähe abi kui checkmytrip näitab broneeringu olemasolu. Oluline on sealt leida e-ticket number! Kui see puudub siis järelikult on tegemist vaid broneeringuga ja ei taga lennule pääsemist.

Pisikese reisibüroo esindajana tahan siinkohal selgitada veidi seda piletite kinnituse saatmist või siis targem on öelda e-ticket numbriga kinnituse saatmist. Jah, pileti broneering on võimalik saata nt Amadeusi süsteemist koheselt otse kliendi meilile. Piletite printimiseks ehk siis e-ticketiks vormistamine nõuab teatud programmi olemasolu, mille kuumaks pisikesele reisipüroole käib lihtsalt üle jõu ja nii on tehtud meil vastavad lepingud suurte büroodega kes siis meie tehtud pileteid prindivad. Seega kui ma teen kliendile broneeringu hilisõhtul siis ma reaalselt saangi talle e-ticketi saata alles järgmisel hommikul sest suured reisibürood üldjuhul siiski peale kella 18.00 enam meie saadetud piletitega ei tegele. On ka muidugi erandeid :)
See teema siis muidugi puudutab VAID lennukipileteid.
Reisipakettide broneerimise ja nende eest tasumisega on väheke teisiti.