xanadu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi

26 meeldimist
0 postitust
63 kommentaari
Viimased kommentaarid

Aegani "customer service", kui see üldse muidugi olemas on, on hästi peidetud: telefoni teel nad kättesaadavad ei ole ja "refund" vorm  on veebilehel niimoodi peidetud, et seda ma ise üles ei leia.

Helistades nende "bookingu" numbrile sain teada, et vale koht - tehke taotlus, elektrooniliselt, tegelevad teised, tema ei tea midagi :) teab vaid et vaucher on seadusega ette nähtud kui lend oli tühistatud enne 1 juulit.

Ja kui võtate vaucheri ja ei kasuta seda, siis 12 kuu pärast saate taotleda raha tagastust. (omavahel rääkides, ei usu ma seda tagastuse juttu :) )

Niisis, kuna vorm 1 kuu tagasi täidetud ja ei vastata, siis järgmine samm on

1. Pank ja krediitkaardimakse tühistuse kammajaa? (ega nad ei taha sellega ka tegeleda)

2. Tarbijakaitse? Kas on teil avaldused tehtud? 

3. .. mis võimalusi veel?

Mul õnnestus läbiinternetisügavuste leida "refund request form" ja saata neile taotlus raha tagastuseks.  

1 kuu on möödas, vastust ei ole.

A , ei, valetan.  Eelmisel nädalal tuli kiri, milles nende klienditeenindus palub hinnata nende klienditeenindust. :D   

Kreeka koomikud seal kõik koos vist :)

Kui osta pilet tervele perele on see summa ikka juba tuntav.  Ja kindlustused "pandeemia" ajal ei aita, kuigi olemas on ja lausa kaks reisikindlustust korraga.  :)

Eks see Aegean üks odavlennufirma ole. Sõnast "odav" inspireerituna on ka nende klienditeenindus täiesti olematu. Ei saa neid kätte ei telefonitsi ega meilitsi. Veebilehelt leiab vaid "vaucheri taoltluse" nupu. 

Siit moraal, headel aegadel võib neid kasutada küll. Aga kui jama käes, siis pole sul mingeid õigusi - ei hooli sinust ega sinule raha tagastamisest mitte keegi. 

Swedbank krediitkaart ja tehingu tühistus  - no arvasin paremat teenindust ka seal. Küsimuse peale kuidas vaiet esitada maksele mille eest pole teenust saanud keerutati 15 minutit patsi ja aeti põiklevat juttu, et ikka pöörduge lennufirma poole. Pöördun, nad ei vasta ju!?    "no kui 1 kuu jooksul ei saa kontakti, siis saatke meile meilile kõik dokumendid, tõendid, emailid, piletid, maksekoopiad, sülje- ja ninaneeluproovid … - vaatame!"

Nii oledki rahast ilma, puhkusele ei saa, ja uusi pileteid näiteks Lufthansaga osta ei ole millegi eest.  :)

näiteks  külastus mäe otsa asuvasse iidsesse Korinthose linna   https://en.wikipedia.org/wiki/Acrocorinth

Siselendude jaoks piisab 1-kordsest viisast.Kui tahad ikkagi maalt välja minna ja tagasi tulla, pead tegema uue viisa. (kui sul on alguses 1-kordne viisa)

helistad Qatari klienditoele, palud kaks eri broneeringut kokku linkida ja loed kaks broneeringu numbrit ette.  Siis ei teki check-in´is mingit jama.

Googeldades neid vahendajaid tulen nii palju negatiivseid kommentaare välja just olukordade puhul kus lennuplaan luutub, lend tühistatakse...  siis ei sa väga neid vahendajaid usaldada - nendega ühenduse saamine ja vastuse saamine pidi olema paras "seiklus"..

no mis jama on selle lehega. Ei salvesta jälle pikka teksti ära :(

Kuna mul oli juba 1 pilet ostetud siis jälgisin ka mis lennuki täituvusega toimus. Tagasi tulles oli pool lennukit tühi, aga hind ikkagi hüppas üles-alla.

Kahtlustan, et Sul on õigus! :) Ei hakka riskima.

17 jaanuar algab neil suur soodukas.

tegelikult on see pisike lennukitirts erasõitudeks mõeldud lennuk. Äkki mõni tähtis onu, aga äkki Qatari delegatsioon, kes tuli siinset elu-olu vaatama, ja nägi ilma.. :D

Malaaria - kuidas sellest hoiduda, eks siin ei saa midagi soovitada. Mõni rohtu ei võta, mõni närib malaronet iga kord.  Mõni käib 10 korda Aasias, ei võta rohtu ja ka haigeks ei jää, teine saab aga haiguse juba "lennujaamast". Oleme 10 korda Aasias käinud, ka Komodol, Vietnamis, Kambodzas - igal pool sama teema: Jumal hoiab seda kes ennast hoiab.Rohtu ei söönud, aga õhtuti olid ikka pikad püksid ja kohalik sääsetõrjevahend sai ostetud ja usinasti määritud.  nende sääsed on meie omadest mitu korda väiskemad, aga istuvad restoranis laua all ja hammustavad mitu korda kibedamalt kui meie oma "eesti omad".. . :)Inle lake, nii imelik kui see ka ei ole - ei näinud samuti.

Birma /Myanmar - käisin eelmine aasta. Igal juhul väärt külastamist! Bagan oma 2000 templiga, Inle järv oma loomiliku elukeskonnaga.. Turvaline, rahvas ülisōbralik... Lähen kindlasti veelkord!

eelmine postitus oleks nagu Nikali enda reklaam. :)Aga see tundub ainult minule nii..

“Samasse regiooni on lubanud Tallinnast liini avada ka Qatar Airways, kes lendaks Katari pealinna Dohasse, kuid siingi pole teada täpset lendude algusaega ega tihedust. "Qatariga oleme kontaktis, neil on planeeritud Tallinn järgmise aasta talvegraafikusse, mis algab 2019. aasta oktoobri lõpust," selgitas Pärgmäe.Lennujaama hinnangul peaks liini tiheduseks olema vähemalt 3-4 korda nädalas, sest Doha on suur sõlmjaam ning võimalikult sujuvate ümberistumiste võimaldamiseks peab lennutihedus olema piisav”uudise allikas: http://m.arileht.delfi.ee/article.php?id=84498309