zazu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 6 aastat tagasi
3 meeldimist
1 postitust / 5 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

Naeratuse eest ei anta seal hotellis sulle enam midagi. Tahad jooki saada pead istuma lauda. Sulle tuuakse jook ja ka teine kui tellid, aga kolmandat nad sulle naeratuse eest enam ei anna ja ise ka ei naerata. Paned jootraha lauale siis toob kolmanda, aga neljandaga kordub kõik uuesti.
Kahe aastaga on selles riigis paljugi muutunud. Nad ei ole enam sõbralikud. Hurgadas vähemalt mitte.
Mina ei olnud kohanud eelneval viiel korral mil olen seda riiki külastanud, et oma pagasi kätte saamise eest tuleb maksta jootraha.

No ja mida sa siis teed kui sa ei saa oma tuppa seda vett, mida on lubatud iga päev tuppa tuua ja siis lobbist öeldakse et vett ei tohi sa siit baarist tuppa viia. Naeratad ja jood oma pool liitrit vett ära ja lähed tuppa?

Olen selle kodulehega vägagi tuttav ja tean mille eest reisibüroo vastutab ja mille eest ta peaks vastutama. Ma maksin ja mul on õigus saada puhas ja töötava dushi ja kraanist tuleva sooja veega tuba. Või ma eksin?
Me ei oodanud taevast sadavat roosamannat. Me ootasime korraliku tuba ja lahket personali. Ma ei hakkanud kohe karjuma kui seda tuba nägin vaid üritasin rahulikult asju ajada. Kahjuks ei ole ma inimene, kes jääb rahulikuks kui teenindaja ütleb mulle et ainult mina näen neid probleeme toas.

No rahaga oli selline lugu. Saime oma toa kätte ja olime suht šokeeritud. Helistasin kohapealsele Go Adv esindajale. Tema ütles, et minge vastuvõttu ja esitage pretensioon ning saate uue toa. Nii tegimegi. Panime ukse lukku ja lahkusime. Vaidlesime vastuvõtus, siis saadeti meid uuesti tuppa ja kohe oli ka ukse taga asjapulk kes pakkus, et peseb toa põranda puhtaks. Saatsin härra minema, sest see põrandapesu mulle kraanist sooja vett ei anna.
Läksime uuesti vastuvõttu, kahjuks jäid asjad tuppa. Saime sealt lõpuks lubaduse, et uus tuba saab valmis järgmisel päeval kell 12.00. Võtsime lobbyst joogi, masendus oli tõesti suur. Siis uuesti tuppa, aga tuppa me sisse ei saanud. Turvalink oli ees. Kutsusime vastuvõtust asjapulga ust avama. Algul mõtlesime, et tõmbasime ise ukse nii tugevalt kinni, et see link hüppas ette. Heitsime magama ja hommikul ärgates panin rahakotid pisikesse käekotti ning sööma. Söömast naastes astusime panka sisse ja üllatuseks ei olnud meie kummagi rahakotis enam raha. Alles oli mehel jäetud ainult 1,2 ja 5 sendised.
Politseid nad ei kutsunud, sest nende väidete järgi nende riigis lahendab asju hotelli turvaülem. Lõputu selgitamine ja seletuskirja kirjutamine. Kohale tuli ka Go adv esindaja, kellele saime veelkord asja selgitada. Meie asjad otsiti läbi nagu meie oleksime kurjategijad. Siis lubati meile nn vip teenindust ja anti uus tuba. Mis oli küll tunduvalt korralikum kui eelmine, aga vip teenindus jäigi meile arusaamatuks. Nädala jooksul käis hotelli manager ringi nagu õige mees kunagi ja teatas et meil ei olegi raha vaja, sest meil ju nagunii kõik hinnas teenus. Inimene, kes seda tegi pidi teadma, et see rõduuks ei lukustu. Selle ukse sai lahti lükata paari sõrmega. Aga kes tuleb selle peale, et tuppa astudes uksi ja aknaid kontrollida. Meie ei tulnud. Sellises situatsioonis ei tulnud mulle seif isegi meelde. Meil olid rahakotid, dokumendid ja fotokas kõik ühes kotis ja see kott oli toas meieta kõigest tunnike, kõik ülejäänud jäeti alles.

Vett ma õnneks sisse ei üritanud smuugeldada, sest suure kisa peale sain lobbist oma veepudelid kätte. Ühel päeval üritasime ka jootrahaga vett tuppa saada, kuid siis toodi ka ainult üks pudel mitte kaks.

Seiklusi meil jagus.

@ Kadrin
Meie ei küsinud lasteta hotelli. Reisibüroo ise pakkus seda meile, sest soovisime minna pulmareisile. Kui ma hinnaküsimusevormi täitsin siis oli seal lahter: "Mis sorti reisi soovite". Erinevatest valikutest valisime pulmareisi, sest just pulmareisile minna soovisime. Milleks küsida kliendilt infot kui see neid ei huvita ja nad ei suuda väärilist reisi garanteerida.
Ma oleks rahuldunud vabandusega ja ehk ka mingi protsendi allahindlusega järgmisele reisile, kuid nemad otsustasid mind poliitiliselt korrektse kirja teel rumalaks tembeldada vabanduse asemel.

Lapsed ei olnud ainus selle hotelli probleem. Kui ma tean, et lapsed on hotellis siis ma arvestan teiste inimeste lastega. Kui ma tean, et saan igapäev minibaarist võtta 2 pudelit vett, siis ma arvestan sellega ja ei osta ise vett. Kui ma tean, et tellisin pulmareisi siis arvestan teatava kuluga ja eeldan, et selle eest saab ka vastava teeninduse. Ma ootan sel juhul inimliku elu jaoks tuba, kus saab puhata ja pesta, aga meie seda ilma võitluseta ei saanud. Kui ma tean, et mulle on lubatud tuppa igapäev uued puhtad rätikud, siis ma arvestan puhaste rätikutega mitte ei ole sunnitud vastu võtma mustade kätega voldituid rätikuid.

Te ilmselt ei usu, aga hotelli vastuvõtus öeldi mulle, et ainult mina näen neid probleeme toas. Kui meilt oli varastatud kogu raha, ütles hotelli manager- teil ei olegi ju raha vaja, sest teil on kõik hinnas teenus (jah, me tegime vea ja lahkusime tunniks toast, et uut tuba nõuda ega tulnud selle peale, et kõigepealt tuleb kontrollida kas prantsuserõduuks lukustub või mitte). Aga selles olen ilmselgelt ise süüdi ja seda kõike 1,5 tunniga selles hotellis.

Eriti sürr oli vaadata kuidas kasutati kahvlite ja nugade ümber olevaid riidest salvrätikuid. See nägi välja nii: võtad kahvlid noad, mis on keeratud riidest salvrätiku sisse. Sööd ära, tuleb koristaja võtab su salvrätiku pühib sellega laualt puru maha ja vaatab kas on enam vähem puhas ja siis keerab sinna sisse uued noa ja kahvli ning asetab lauale järgmist hotellikülalist ootama.

Kas tõesti peame maksma reisbüroole raha selle eest mille sa ise välja võitled. Enda teenuste eest maksta on ju veidi nõme?

@Tip

Suured tänud selgitustöö eest. Otsustasin siiski Tarbijakaitset teavitada antud juhtumist. Usku mul lahendusse ei ole, aga eks ma siis tunnen rõõmu vähemalt avalduse esitamisest.

Hotellis viibinud lapsed olid erinevatest rahvustest. Kohtasime seal basseini ääres inglastest lapsevanemaid koos oma imikuga, basseinis mängimas olid ka venelaste, egiptlaste (või mingi muu araabiamaa esindajad), sakslaste lapsed.

Samuti võtsime vastu ka mehega otsuse, et mis kehvasti see uuesti ja edaspidi reisbüroode teenuseid enam üldse ei kasuta. Kusjuures sel korral kasutasin spetsiaalselt reisibürood, sest oli hirm, et äkki just nüüd ebaõnnestun oma reisikorraldamisega. Nagu näha siis ebaõnnestus hoopis reisibüroo.

Mul ei ole laste vastu tõesti mitte midagi. Lihtsalt see pidi olema selle hotelli nn konseptsioon, et lapsi sinna ei lubata. Meie tahtsime lastevaba puhukust. Oma lapsed jätsime koju, miks peaks siis teiste laste jagelemist taluma. See on hotelli kodulehel ka kirjas.
Tegemist siis tõesti Egiptusega ja Sunraisi hotelliga. Kui pakkumist küsisin siis palusin spetsiaalselt pulmareisi. Olin Egiptuses varemgi käinud ning nüüd ei usu, et üldse selline asi juhtuda võis. Lihtsalt kaugemale ei olnud sel hetkel võimalik minna. Seda riiki valides teadsin, et sealset ei saa kullana võtta, aga sellist asja ei olnud ma varem oma elus kohanud. Sellest toast said alguse väga paljud muud ebameeldivad probleemid, kuid neid siiski avalikult veel kommenteerida ei saa.
Jah,pulmareisilistele võidakse teha nn üllatus hotelli poolt, kuid reisibüroo selle eest, mis see olema saab, ei vastuta. Ju meie üllatus oli shokiteraapia.
Kokkuvõttes ei ole vahet kuhu sa reisid, vaid saad seda mille eest maksnud oled. Ma maksin tunduvalt rohkem kui sain.

Teid huvitab hirmsasti, miks ma ise midagi ei kontrollinud. Tellimust tehes vaatasin hotelli kohta saadavat infot ja olin rahul.
Teie kommentaare lugedes jääb mulje, et olengi ise loll olnud nagu ka reisibüroo teada mulle andis. Kahjuks ei taha ma seda endale kohe üldse tunnistada. Mind lihtsalt huvitab, millal reisibürood millegi eest ka vastutama hakkavad?