lenamai

Uus kasutaja, liitus Tripiga 6 aastat tagasi
1 meeldimist
0 postitust / 1 kommentaari
0 (0%) külastatud sihtkohta:
Viimased kommentaarid

MIRAGE APART HOTEL, ALANYA.
HOIATUS!!! Palun säästke ennast ja mitte mingil juhul ärge minge sellesse kohta!!!
Hotell on täiesti oma nime väärt! Sellel hotellil pole ühtegi tärni, või vähemalt ei tohi olla. Internetis olevad pildid ja info hotelli kohta on muinasjutuline mull, mis puruneb kohe, kui te uksest sisse astute, need ei vasta absoluutselt reaalsusele! Veel hullem on see, et väidetavast remondist pole seal haisugi.
Viibisime üsna suure seltskonnaga, ligi 15 inimest, 14 päeva selles hotellis. Ainuke, mis on hea, on asukoht. Kesklinn, kaubatänav siin samas, turg 10min jala, rand 10min jala (ja mitte see, millest giidid räägivad, et räpane ja puha vaid seal samas, pisut edasi hotellidele kuuluv rannariba, kus saab samuti päevitada, rentida tooli ja EI PEA sõtma bussiga Kleopatra randa).
Hotell on räpane, kunagisest ilust ja dekoorist pole jälgegi.
Koristamine tubades pidi toimuma iga päev- jahh seda küll, aga mitte samas toas, vaid nii kuidas teie toani kord jõuab, ehk vahel 2-3 päeva tagant.
Voodid on kokku klopsitud üks teise peale laotud madratsitest, mis on juba kulunud ja vedrud peaaegu et väljas ja magada on väga valus. Diivanid on suitsukoni aukudega ja räpased, istuda ohtlik, määrib riided ära. Laes on surnuks löödud putukad, gardinad on hallid,pesematta üsna ammu, wc-s prillauad katki, vesi duššist jookseb põrandale, mis tekitab kukkumisohtu.
Voodipesu pidi vahetatama 2 korda nädalas. Meie 14 päeva jooksul seda ei saanud! Saunalinad olid plekidega ja aukudega. Kõiki asju oli vaja pidevalt nuiata koristajalt (kes ei räägi ühtegi keelt)- seepi, paberit, saunalinu ja koristamist.
Hotelli personal on ebaviisakas ja familiarne.
Alustades adminnist, kes ei taha kuulda ühtegi kaebust. Ja ilmselt täidab lihtsalt võtmete hoidja rolli.
Baarman on üldse siin majas oma ette eksemplaar! Sellist nahaalsust annab otsida. See, et teie ostate AI paketi, ei tähenda, et seda ka saate, sest siin otsustab baarman - mida, kui palju ja mis ajavahemikus ta teile valab! Letil seisab TIP BOX, mis on täiesti normaalne. Aga, kui te küsite hinnas oleva kohaliku alkohooli, topitakse teile nina ette selle kasti, vihjates, et pane sisse, siis saad!!! Ennekuulmatu! Kohalikud joogid, mis on paketi hinnas, on tihtilugu otsas, mis on täiesti arusaamatu. Riigi poed on siin samas üle tee ja igal juhul peab hotell varuma kaupa piisavalt, aga mitte ütlema külastajale, kes tuleb rannast ja tahab jahutavat õllet saada, et see on otsas, regulaarse püsivusega. Kangemat alkohooli valatakse klaasi sisse 1cm jagu! Täpselt nii ja mitte mõõdiku abil vaid ikka silma järgi. Kui hakkad käima liiga tihti, siis hoiatab baarmen, et võtku hoogu maha, et temale ei meeldi purjus inimesed. Mõnel erilisel päeval hoiatas baarmen ette, et ta on väsinud, ridade vahelt kõlas, et täna ei maksa temaga jamada. Kui küsisime, et miks mitte valada üks korralik klaasi täis ja siis me ei tülita teda pikemat aega, vastus tuli, et temale meeldib inimesi teenindada (mõtle kui lahke temast...)Kui õhtul käib nii baarman, kui abipoiss valge särgi ja kunagiste viigipükstega, mis siis et ammu pole pestud, siis päeval on baarmanil seljas täiesti räpased ja haisvad riided. Abipoiss on veel enam-vähem käib moega kaasas.
Suitsetamisega on nii, et tehakse täpselt seal, kus juhtub. Kui hotelli lehel on kirjas, et suitsetamiseks spets ruumis, siis reaalsuses see kaugelt ei ole nii. Nii baarman, kui abipoiss sutsetavad seal kus tahavad - baarilettis, söögilaua taga, külastajatega rääkides ja teenindades. Põrandad pestakse ja üldse koristatakse söögiruumi just siis, kui inimesed hommikust söövad. Vett selleks võetakse basseinist ja harjaga lükatakse mustust seina äärde!
Söök on iga päev üks ja sama! Vähemalt hommikusöök on iga jumala päev üks ühele! Lõunaks ja õhtuks on kõik võimalikud variandid makaroone. Kartulit nägime 14 päeva jooksul 2-3 korda. Kuigi kartul maksab turul samamoodi kui meil, aga ilmselt ei viitsita sellega tegeleda. Kala oli 2 korda (kord nädalas praetud õhtusöögiks) ja kana samuti 2 korda.
Järgi jäänud TOIT lastakse TAASKASUTUSSE! Ja seda mittu korda. St et kõik lõuna-või õhtusöögist jäänud "soojad" toidud tehakse salatiks. "Soojad" selle pärast, et kõik toidud on absoluutselt külmad. Magustoiduks on arbuus ja ainult! Ja seda suure kisa järel. Pakutakse ka õunu, mis on kõvad ja mitte eriti söödavad.
Söögiajaks tuleb täpselt olla kohal. Poole tunni pärast, kõik kaob lauapealt nõiaväel.
Esimesed 5 päeva helistasime ja kaebasime giidile iga päev, kuni adminni mutt keeldus meile telefoni andmas. Kirjutasime ka ametliku kaebuskirja ja nõudsime hotelli vahetust. Nagu oli arvata, seda me ei saanud, kuna giid väitis, et sama ketti teised hotellid veel hullemad (kuigi mis võib hullem olla...) ja kohti nagunii pole. Samas juurde makstes saaks 4
hotelli, sellega meie nõus ei olnud. Mõni päev, peale meie kisa, asi läks vahel veide paremaks, kuni baarmanil jälle ära keeras ja ta hakkas võimu näitama- sellega, et piiras meie alkohooli tarbimist. Finish- on tema lemmik sõna. Lihtsalt ei valanud enam ja kõik! Samas käis ja nillis külastajatelt küll suitsu, küll tuld.. Ja muidugi eestist kaasa toodud maiused tegid ka teda korraks lahkemaks.
GO Adventure korraldab reise sellesse hotelli ja nad on väga hästi kursis olukorraga, mis seal valitseb! Edasimüüa hoiatas meid, et eelmine aasta oli samuti külastajatel probleeme personali suhtumise-ja räpasusega, kahjuks me ei võtnud kuulda. Samuti saime tagasilennul Eestisse lennukis tuttavaks inimestega, kes olid samas hotellis eelmine aasta ja taotlesid reisikorraldajalt hotelli sulgemist või vähemalt sinna oma kliente mitte suunamist, aga siiski müüakse sinna endiselt AI pakette, mis tegelikult olla ei tohiks.
PALUN HOIATAGE KA OMA TUTTAVAID!