aleks_0
Reisihuviline
aleks_0
Liitus Tripiga 13 aastat tagasi
0 meeldimist
0 mittemeeldimist
1 postitust
5 kommentaari
Viimased kommentaarid

Tänud koit47" Palun vaata korra, kas näitab mul kaarti õigesti:

http://pasteboard.co/trNlm57.png

Nagu aru saan, siis see läheb läbi Varssavi ja mõistlik on sättida Varssavist läbisõit keskpäeva peale (eeldusel, et hommikul Bauskast sõitma hakata)?

Kuidas sul niimoodi sõites ajakava välja näeb? Palju seal kiirteedel piirangud on, 120, 130?

0
0

Leidsin mingist foorumist, et poolakad ise soovitavad (2011 postitus) hoopis sellist teed: Segment 1: Drive to Ostrõw Mazowiecka via Augustõw, Grajewo, Łomża (Routes 16 and 61 in Poland) Segment 2: Ostrõw Mazowiecka -> Mińsk Mazowiecki via Łochõw (switch to Route 50 southwards) Segment 3: Continue on Route 50 to (near to) Grõjec and switch to E77, National Route 7 towards Radom Segment 4: Drive on Route 7 via Radom, Kielce, to Krakõw Segment 5: Pass Krakõw and stay on E77/7 until you reach Polish/Slovak border in Chyżne/Trstena Segment 6: Go on Slovak roads via Dolny Kubin, Ruzomberok, Banska Bystrica, Krupina, Šahy border crossing to Hungary, continue via Vac to Budapest.

Põhjuseks see, et kiirteed läbi Bratislava pidid olema täis teetöid ja aeglased. Kas keegi oskab kommenteerida, kuidas on olukord praegu 5a hiljem?

0
0
hotels.comÜldfoorum

Verified by visa't pakub Eestis kahjuks ainult Swedbank ja ühe teenuse pärast ei tahaks hakata kogu oma pangandusteenust teise panka tõstma.

Hotels.com osas tundub, et ma pole ainus hädaldaja: http://www.consumeraffairs.com/travel/hotelsdotcom.html

Lugu lõppes nii, et kui saatsin pärast kahekuist jamamist neile üsna vihase kirja, kus süüdistasin neid otseselt pettuses ja lubasin suure suuga erinevatele instantsidele kaebama minna, siis anti mulle 60EUR voucher, mis katab enamvähem minu lossi ära. Niiet lõpp hea, kõik hea, aga ilmselt seda portaali enam ei kasuta.

0
0
hotels.comÜldfoorum

Kasutajatele norm ja ariadne vastuseks, et kui hotell vastab ootustele ja keegi su krediitkaardi andmeid pahatahtlikult ei kasuta, siis pakub hotels.com oma teenust hästi, aga minu näitel - kui midagi peaks viltu minema, on raha tagasi saamisega keeruline ja hotels.com abi olematu. Nende tingimustes on otseselt kirjas, et nad lihtsalt vahendavad teenust, teenuse sisu eest ei vastuta ja (!) saadavad automaatselt krediitkaardi andmed edasi hotellile. Mis tähendab, et kui peaks viltu minema ja andmed sattuma valedesse kätesse, ei vastuta hotels.com millegi eest, kuigi nemad ise andsid su krediitkaardi andmed edasi.

Ühesõnaga, hoiatuseks teistele, et riskid on olemas. Tänase seisuga ilmus üllatuslikult veel üks arve krediitkaardile sama hotelli poolt, niiet kaardi panin nüüd kinni ja praegu kardan, et tegu on juba hotellipoolse pahatahtliku tegevusega. Hotels.com-ga olen vahepeal samuti suhelnud, jälle sain ainult lubadusi, ühtegi otsust, kirja või raha tagasi pole siiani saanud.

0
0
hotels.comÜldfoorum

Tungivalt soovitan hotels.com'st kaugele hoida. Case järgnev: sai tehtud broneering hotellile, kogusumma ilmus koheselt krediitkaardile (kuigi tingimuste järgi pidi maksmine toimuma kohapeal hotellis pärast ööbimist). Kohapeal selgus, et majutus ei vasta ühelegi hotels.com poolt reklaamitud tingimusele (räpane, kont ei töötanud, lärmakas jne, ühesõnaga seal polnud võimalik magada), katkestasin kohapeal broneeringu ja check-in ei teinud, ka krediitkaardi ega passi andmeid ei andnud. Hotelli poolt öeldi, et tühistamine on ok ja krediitkaardilt peaks see tehing ka ära kustuma.

Siiani möödas 3 nädalat, krediitkaardil kogu summa 3 öö eest üleval, hotels.com helpdeskiga olen suhelnud ca. 7x30min, peamiselt kõneootel istunud, ja saanud lugemata arv kinnitusi, et see on nende top priority, asjaga tegeletakse, probleemid aetakse korda jne. Tekib tunne, et see on nende ametlik policy - õnnetut pettasaanut niikaua jooksutada, kuni ise ära väsib ja käega lööb...

Pank ei oska aidata, kuna tehing on broneeritud JA kinnitatud, tehingut tühistada pole ilma kaupmehe nõusolekuta võimalik. Kuna hotels.com pole EL registreeritud, ei saa vist ka Tarbijakaitse midagi teha (pole seda varianti veel uurinud, hakkan uuel nädalal tegelema). Ühesõnaga - igatepidi petta saanu tunne on, ehk saab veel midagi tagasi, aga lootus hakkab vaikselt kaduma.

0
0