kellaga karu

Uus kasutaja, liitus Tripiga 9 aastat tagasi

1 meeldimist
0 postitust
3 kommentaari
Viimased kommentaarid

Hehee... Tarmo38, sa oled terane, eriti, kui korjad kontekstist paar asja välja, jättes märkamata, et kõik nö reisiesindaja poolt tagatud/ lubatud teenused olid meie jaoks puudulikud. Jah, lennu jaamas peab olema 2h varem, aga see oleks minu jaoks tähendanud kell 6.00 kohale ilmumist (7km kaugusel võttis taksoga sõit aega ca 10 min). Seega loogiline, et ma kell 5.00 magasin. Ja küsimus ei olnud selles, et ainult meid ei teavitatud, ka teised olid ärritunud, kahjuks ei oska öelda kas kõik olid transfeeriga lennujaama tulnud või osad omal käel, aga, jah nagu ma ka märkisin, ei olnud meie sellest reisiseltskonnast ainsad, kes tol hetkel kõnealuse reisiesindaja teenusega rahul polnud. Seega, jah, kommida võib alati, aga süvene ka, mees!

GoAdventure kontori personal oli päris Ok ja sai ilusti oma tööga hakkama, eraldi teema oli Hurghadas kohapeal esindaja Made. Mõned tähelepanekud:

  • lubatud infotundi ta ei ilmunud, järgmisel päeval jättis teate, et ootas kuskil mujal (välja jagatud infolehetedel pidi meie hotellis infotund toimuma), võtsime telefonikõne talle ja siis kukkus vabandama, et, jah, tema viga, et kõik sassis (ka teise hotelli külastajatel oli sama teema);
  • teiseks oli nö lennueelse transfeeri kellaaja teatamine, lubas, et lennule eelneva päeva õhtuks nii 19-ks annab sõnumiga teada, mis kell buss platsis, aga seda ei tulnud, ise pidin talle SMS-ma ja siis ikkagi helistama täpsustava informatsiooni tarbeks (nagu igal teisipäeval ja reedel väljuvad meie lennukid kell 7.00, njah, tegelikult väljuvad ikka 8.00), et pädevus jättis soovida.
  • teavitasime SMS-ga, et loobume transfeerist ja saabume lennujaama oma jõududega, kuid hommikul oli buss ikkagi 20min meid oodanud ja helistati (kesk sügavat und), et me ootame teid, kus olete? Made ei olnud kohalikule koostööpartnerile meie teadet edastanud, "hea koostöö".
  • Ja kui hommikul jõudsimegi lennujaama, ilmnes, et osad eestlased olid juba tükkaega seal oodanud (vähemalt 30min, kui mitte rohkem) ja teavitasid meile, et lend Tallinna hilineb 1,5h ja Made ei teavitanud sellest ega vastanud telefonile (vaja oli saada tollitsooni, et mitte lennujaama ees passida), lõpuks kui ühendust saime, siis vastas, et oi, ta sai ka alles 10min tagasi teada, yeah, right. Igatahes, soovin edu ja loodetavasti on kohapealsete esindajade (just Made) pädevus vahepeal parenenud.

Nädal aega Sindbad Aqua Park Resordis on möödas. Territooriumil on palju veeatraktsioone, lastele kaks basseini, täiskasvanutele mitu liumäge ja isegi üks tehislainetega bassein. Tubade kvaliteet pole suurem asi, aga tube hoitakse puhtana. Seinad/ uksed kõik kostavad korralikult läbi. Söök-jook kõik hinna sees, gurmeed pole mõtet oodata, aga friikartuleid, makarone jms saab ikka, et nälga ei jää. Jäätist saab ka.